Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 24. jan 2016, 13:43

Billeder: Klar til elskov i sneen


Billede






:D

Artiklen kan ses i sin helhed her:
http://www.tvmidtvest.dk/artikel/billeder-klar-til-elskov-i-sneen
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 24. jan 2016, 20:19

Billede




:D
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25602

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 25. jan 2016, 00:13

hotlips skrev:Jeg er blevet meldt ind i en hemmelig gruppe jeg ikke kan se noget i,,det er en anden der har meldt mig ind.

Nogen der ved hvad det går ud på?


Jeg ved ikke, hvorfor du ikke kan se noget i den, men en hemmelig gruppe er bare skridtet videre end lukket gruppe. En hemmelig gruppe kan ikke søges, så den skal man inviteres til.
1
14 11 14
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Studsgaard » 25. jan 2016, 10:19

Er blevet ringet op af en telefonsælger som jeg ikke endte med at blive sur på :)

Han "blev nød til" at stille mig et utraditionelt spørgsmål, som han selv sagde, han måtte altså lige høre hvor gammel jeg er, for jeg lød så ungdommelig :D :klap:

Ha ha sådan kan man jo også charme dem han ringer til.
1
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Æske » 25. jan 2016, 10:31

icelady skrev:
Billeder: Klar til elskov i sneen


Billede






:D

Artiklen kan ses i sin helhed her:
http://www.tvmidtvest.dk/artikel/billeder-klar-til-elskov-i-sneen


Det er min mors arbejde i baggrunden :-D
3
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Evapeva » 25. jan 2016, 10:38

lillebjoern skrev:Men apropos den der tegning, så elsker jeg den altså lidt :genert: Den er sådan en humoristisk måde ex. at få fortalt folk på, at JO, dine venner har også vinduer når det sner.

Billede


Jeg kan sagtens følge, at den slags praleri (altså fx den med "see jeg får lige en latte på Baresso og alt er godt inklusive min innovative læbestift" er drønirriterende, men - og nu bliver det lidt meta - jeg bliver ret provokeret, når folk, der ellers ALDRIG poster andet end "tak for de venlige hilsener på min fødselsdag, det var rar'." den ene gang om året pludselig poster billeder som de ovenstående.

De har fandeme ikke "lov" at mene noget om, hvad der skal lande på deres væg, når de ellers ikke selv bidrager positivt med noget. Nå! :fløjt:
6
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Statusopdateringer

Indlægaf lillebjoern » 25. jan 2016, 14:44

Evapeva skrev:
lillebjoern skrev:Men apropos den der tegning, så elsker jeg den altså lidt :genert: Den er sådan en humoristisk måde ex. at få fortalt folk på, at JO, dine venner har også vinduer når det sner.

Billede


Jeg kan sagtens følge, at den slags praleri (altså fx den med "see jeg får lige en latte på Baresso og alt er godt inklusive min innovative læbestift" er drønirriterende, men - og nu bliver det lidt meta - jeg bliver ret provokeret, når folk, der ellers ALDRIG poster andet end "tak for de venlige hilsener på min fødselsdag, det var rar'." den ene gang om året pludselig poster billeder som de ovenstående.

De har fandeme ikke "lov" at mene noget om, hvad der skal lande på deres væg, når de ellers ikke selv bidrager positivt med noget. Nå! :fløjt:


Ja, det er virkelig dumt at folk poster dem nu... Nu er der jo også begyndt at komme "This is Bill. Bill doesn't post memes about "This is Bill", because it's annoying. Bill is smart. Be like Bill"... og det er på et seriøst metaplan, for hvad har de selv gang i?

Jeg poster aldrig noget på Facebook, heller ikke Bill, men jeg er virkelig vild med det meme. Især hvordan folk kan gå amok over det: "Bill skal ikke bestemme hvad jeg gør!!!!".

Men jeg er dog ikke enig i at man ikke kan have en holdning til, hvad der bliver postet og hvad der dermed lander på ens væg. Man kan da godt synes det er virkelig irriterende med café latte-posts, "Se! Det sner!"-posts og deslige, selvom man aldrig selv poster noget. Positivt som negativt. Folk bruger Facebook til noget forskelligt, og jeg vil tro at jeg har fravalgt at få notifikationer fra 30-40% af mine venner, fordi de netop smider tusinde - for mig - ligegyldige opdateringer om dagen.

Selvom han er alt for misbrugt for tiden, så elsker jeg Bill :lun:
5
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Evapeva » 25. jan 2016, 16:49

lillebjoern skrev:Ja, det er virkelig dumt at folk poster dem nu... Nu er der jo også begyndt at komme "This is Bill. Bill doesn't post memes about "This is Bill", because it's annoying. Bill is smart. Be like Bill"... og det er på et seriøst metaplan, for hvad har de selv gang i?

Jeg poster aldrig noget på Facebook, heller ikke Bill, men jeg er virkelig vild med det meme. Især hvordan folk kan gå amok over det: "Bill skal ikke bestemme hvad jeg gør!!!!".

Men jeg er dog ikke enig i at man ikke kan have en holdning til, hvad der bliver postet og hvad der dermed lander på ens væg. Man kan da godt synes det er virkelig irriterende med café latte-posts, "Se! Det sner!"-posts og deslige, selvom man aldrig selv poster noget. Positivt som negativt. Folk bruger Facebook til noget forskelligt, og jeg vil tro at jeg har fravalgt at få notifikationer fra 30-40% af mine venner, fordi de netop smider tusinde - for mig - ligegyldige opdateringer om dagen.

Selvom han er alt for misbrugt for tiden, så elsker jeg Bill :lun:


Ja klart, selvfølgelig må man have en holdning til det, der postes. Vi kan jo alle kan tænke "ej hvor pisse kedeligt/irriterende/andet", men så har jeg det sådan lidt: Der er nok ikke så meget at gøre ved det, når så mange forskellige mennesker samles på et sted og deler noget, som de lige synes er morsomt. Vi har jo alle forskellige præferencer for snart sagt alt. Så enten kan man skjule nogle venner (som du - og jeg - har valgt), vælge et andet socialt medie eller endnu bedre: Bidrage aktivt til at dele noget interessant med FB-vennerne. :) Jeg håber lidt, at nogle vælger det sidste, så Facebook ikke dør hen i annoncer, konkurrencer og spilleanmodninger. Det var så interessant engang! :genert:

Min svoger gav den for nyligt fuld skrue om, hvor åndssvage folk var, at de ikke skrev noget SPÆNDENDE og noget SJOVT (læs: hans slags sjov, som ikke er sjovt!) - han måtte bladre stolpe op og ned, før han fandt noget "guld". Manden skriver aldrig noget, så jeg drillede ham og sagde, at det da også var syyynd, at folk ikke underholdt ham lidt mere. :genert: Altså det er lidt sådan, jeg tænker, at han tænker...? Underhold miiig med det jeg synes er sjovt nuuu!

Jeg oplever nogle gange folk komme med henkastede bemærkninger om, at det er træls med børnebilleder, og en overgang var jeg helt intimideret af det og lod være med at dele billeder af mine - indtil det gik op for mig, at de mennesker, som har det største problem med børnebilleder (på min venneliste, altså) er nogle, som poster enormt mange billeder af sig selv - gerne i sociale sammenhænge. Jeg er da ligelad med Ingas fjæs før en fest, Ingas tømmermændsfjæs en søndag, Ingas fjæs med nyt hår, Ingas fjæs med teksten: "Nyt job, yay!" osv. I sidstnævnte tilfælde ville jeg meget hellere se hendes nye arbejdsplads, altså skrivebord med det hele end hendes fjæs, fx.
Giver det mening? Min pointe er bare: Det er vidt forskelligt, hvad vi synes om at glo på, og enderne kan nok ikke rigtigt mødes. :gruble:
6
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 25. jan 2016, 20:26

Der er noget deprimerende i at vide, at når nationalisterne for alvor får overtaget her i landet og jeg er nødt til at flygte med min familie, fordi jeg er en “forræder” og har “lavet landsskadelig virksomhed” og “bør klippes helt skaldet som tyskerpigerne”, så kommer jeg til at stå ved grænsen til et af de andre europæiske lande og kigge på en grænsevagt der siger: “… fra Danmark? Var det ikke jer der ikke gad at hjælpe os andre midt i flygtningekrisen? Jeg tror bare at du skal stille dig om bag i køen igen makker”
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9010
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 25. jan 2016, 21:30

Evapeva skrev:
lillebjoern skrev:Ja, det er virkelig dumt at folk poster dem nu... Nu er der jo også begyndt at komme "This is Bill. Bill doesn't post memes about "This is Bill", because it's annoying. Bill is smart. Be like Bill"... og det er på et seriøst metaplan, for hvad har de selv gang i?

Jeg poster aldrig noget på Facebook, heller ikke Bill, men jeg er virkelig vild med det meme. Især hvordan folk kan gå amok over det: "Bill skal ikke bestemme hvad jeg gør!!!!".

Men jeg er dog ikke enig i at man ikke kan have en holdning til, hvad der bliver postet og hvad der dermed lander på ens væg. Man kan da godt synes det er virkelig irriterende med café latte-posts, "Se! Det sner!"-posts og deslige, selvom man aldrig selv poster noget. Positivt som negativt. Folk bruger Facebook til noget forskelligt, og jeg vil tro at jeg har fravalgt at få notifikationer fra 30-40% af mine venner, fordi de netop smider tusinde - for mig - ligegyldige opdateringer om dagen.

Selvom han er alt for misbrugt for tiden, så elsker jeg Bill :lun:


Ja klart, selvfølgelig må man have en holdning til det, der postes. Vi kan jo alle kan tænke "ej hvor pisse kedeligt/irriterende/andet", men så har jeg det sådan lidt: Der er nok ikke så meget at gøre ved det, når så mange forskellige mennesker samles på et sted og deler noget, som de lige synes er morsomt. Vi har jo alle forskellige præferencer for snart sagt alt. Så enten kan man skjule nogle venner (som du - og jeg - har valgt), vælge et andet socialt medie eller endnu bedre: Bidrage aktivt til at dele noget interessant med FB-vennerne. :) Jeg håber lidt, at nogle vælger det sidste, så Facebook ikke dør hen i annoncer, konkurrencer og spilleanmodninger. Det var så interessant engang! :genert:

Min svoger gav den for nyligt fuld skrue om, hvor åndssvage folk var, at de ikke skrev noget SPÆNDENDE og noget SJOVT (læs: hans slags sjov, som ikke er sjovt!) - han måtte bladre stolpe op og ned, før han fandt noget "guld". Manden skriver aldrig noget, så jeg drillede ham og sagde, at det da også var syyynd, at folk ikke underholdt ham lidt mere. :genert: Altså det er lidt sådan, jeg tænker, at han tænker...? Underhold miiig med det jeg synes er sjovt nuuu!

Jeg oplever nogle gange folk komme med henkastede bemærkninger om, at det er træls med børnebilleder, og en overgang var jeg helt intimideret af det og lod være med at dele billeder af mine - indtil det gik op for mig, at de mennesker, som har det største problem med børnebilleder (på min venneliste, altså) er nogle, som poster enormt mange billeder af sig selv - gerne i sociale sammenhænge. Jeg er da ligelad med Ingas fjæs før en fest, Ingas tømmermændsfjæs en søndag, Ingas fjæs med nyt hår, Ingas fjæs med teksten: "Nyt job, yay!" osv. I sidstnævnte tilfælde ville jeg meget hellere se hendes nye arbejdsplads, altså skrivebord med det hele end hendes fjæs, fx.
Giver det mening? Min pointe er bare: Det er vidt forskelligt, hvad vi synes om at glo på, og enderne kan nok ikke rigtigt mødes. :gruble:


Jeres udveksling her får mig til at tænke på et par af mine venner der har postet sådan en.
"Godt jeg var barn før dette" med et billede at nogle børn der sidder begravet i deres telefoner.

Det er sjovt nogle af de af mine venner der poster mest på FB og eller Instagram og tager billeder af alting med deres telefoner.
Har været SÅ tæt på at komme med en "sjov" kommentar, men lod være.

Synes det er pussigt som folk skal have en mening om hvordan andre burde bruge de sociale medier og telefoner. ISÆR hvis de selv gør det de ikke synes andre skal.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Statusopdateringer

Indlægaf lillebjoern » 27. jan 2016, 15:50

ShuruQ skrev:Meget, meget stærk opdatering. Jeg er ramt dybt inde :trist: .

https://m.facebook.com/notes/mikkel-rad ... 625654328/

(Er en offentlig note).


Gud, det er en af mine venner :( Han har haft det ret hårdt i sit liv, og det bliver bare ved for ham - det rør også mig dybt. Jeg fatter ikke hatecrimes. Sådan, virkelig ikke. Argh :sur:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Statusopdateringer

Indlægaf D.itsen » 27. jan 2016, 16:50

lillebjoern skrev:
ShuruQ skrev:Meget, meget stærk opdatering. Jeg er ramt dybt inde :trist: .

https://m.facebook.com/notes/mikkel-rad ... 625654328/

(Er en offentlig note).


Gud, det er en af mine venner :( Han har haft det ret hårdt i sit liv, og det bliver bare ved for ham - det rør også mig dybt. Jeg fatter ikke hatecrimes. Sådan, virkelig ikke. Argh :sur:

Det er pisse synd, men jeg er altså ikke sikker på jeg vil betegne det som hatecrime. Er det ikke mere fordi han sagde fra, end fordi han er bøsse han fik en på hovedet? Voldsmanden er en kæmpenar uanset, men jeg tænker han slår på hvem som helst der giver ham en "grund"
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 29. jan 2016, 10:20

https://www.facebook.com/events/932004200215105/



Billede


En FB-begivenhed, hvor det går ud på at udrydde Randers :D
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9010
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 29. jan 2016, 11:26

Jeg har verdens bedste og gladeste farmand ever.
Elsker dig.
.....

Hvilket jo var dejligt, hvis ikke fordi det lyder lidt hult, når man ved at hun bor hos sin bedstemor fordi verdens bedste farmand ikke kan overskue at have hende boende.

Skulle man skrive i en kommentar om hun er flyttet hjem igen?
Ej, må hellere dy mig :fløjt:
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 29. jan 2016, 18:27

Smiling_Goat skrev:
Hvorfor Sandra? Hvorfor?!

Vi kunne have det så godt sammen


Hun er stadig kun på "måske". Der er håb endnu. :genert:
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"