Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3341

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf Hunkat » 5. nov 2015, 14:48

Jeg køber gerne blade til min skraber når jeg kommer der (hvilket ikke er så tit). Det er næsten 30% billigere end i butikkerne så jeg fylder lageret op når jeg har chancen. Ellers har jeg mest brugt det til 'hygge', altså slik, sodavand, ting man ellers ikke finder i Danmark. Hvis der lå en tættere på mig ville jeg nok bruge den mere til hverdagsting men Roskilde er liiiidt langt væk for at spare 20 kr. på rengøring.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 5. nov 2015, 14:54

Jeg ved slet ikke hvad Skittles er, jeg er simpelthen for langsom nogen gange :lol:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3341

Indlægaf Hunkat » 5. nov 2015, 14:56

Frkvira skrev:Jeg ved slet ikke hvad Skittles er, jeg er simpelthen for langsom nogen gange :lol:

Det er amerikansk sukkerslik med frugtsmag. De fandtes i Danmark en kort overgang lige omkring 2000 og forsvandt så igen. De er kommet igen de seneste år. De er hvinende søde men smager meget godt.

Billede
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Indlægaf Fru Sunshine » 5. nov 2015, 15:01

didas skrev:Jeg ved ikke, om Skittles er blevet mere udbredt i DK, men det har de i hvert fald, og så en del engelske/amerikanske chokoladeting. Hersheys kiss bl.a. er hvad jeg lige kan komme i tanke om.

Og nogle gange har de nogle lakridskugler med chokoladeovertræk fra Island :ivrig: De kørte chokolade/lakridstingen længe før, det kom til Danmark, så de har virkeligt nogle lækre varianter.

Rigtig islandsk lakrids med chokolade? :savl:
Min bror plejer at have lager med hjem, når han mellemlander på Island.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 5. nov 2015, 15:16

Whoosh skrev:
Daphne skrev: Jeg har nul erfaring inden for bryn-makeup, og tænker jeg vil prøve noget billigt i første omgang. Holder den slags mon til regn/sved osv.? :)

Jeg har ikke erfaring med brynprodukter fra Normal.
Min rutine er at farve bryn med permanent farve, og så skabe en smule ekstra facon med en brynblyant.
Jeg tegner ikke direkte med blyanten, jeg bruger en ret stiv, skrå pensel, som jeg først samler farve med fra spidsen af blyanten.
Og så fikserer jeg med en klar mascara.

Elf bliver solgt på nettet, Bilka og Føtex.

http://www.eyeslipsface.co.uk/studio/ey ... and_filler

http://www.eyeslipsface.co.uk/elf/eyes/ ... sh_mascara

Jeg ved ikke om det er en hjælp? :)

didas skrev:Elf har også et eyebrow kit, som jeg personligt er ret glad for. Der er en cremefarve til at definere og en mere pudderagtig til at blende med. Jeg købte min i Føtex.

Tak for det - jeg lurer på Elf næste gang jeg tager i Bilka/Føtex :) Det holder godt nok igennem en dag, uden at man får mørke striber i panden og over øjenene? (jeg er lidt en dør til sådan noget... :genert: )
0
Brugeravatar
Daphne

Indlægaf Daphne » 5. nov 2015, 15:18

Katteguf var også billigt derinde, så vidt jeg husker :)

Iiih jeg glæder mig til butikken snart åbner i Kolding, selvom det nok bliver lidt dyrt for mig :)
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1104

Indlægaf girl_beat » 5. nov 2015, 15:20

Daphne skrev:Tak for det - jeg lurer på Elf næste gang jeg tager i Bilka/Føtex :) Det holder godt nok igennem en dag, uden at man får mørke striber i panden og over øjenene? (jeg er lidt en dør til sådan noget... :genert: )

Ja, det kan du roligt regne med. Nok ikke lige til en tur i svømmehallen, men ellers holder det til meget :) Jeg har selv medium blond hår og brune øjne, og jeg bruger farven 'Medium'. Du skal nok ikke vælge mørkere end dén, hvis du er almindelig skandinavisk - blot et tip :)
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
DenBlødeJyde
Kort karma: 78
Likede indlæg: 904

Indlægaf DenBlødeJyde » 5. nov 2015, 15:50

Jeg glæder mig også til der kommer en i Kolding. Så er der da lidt kortere end hvis man skulle køre helt til Vejle eller Sønderborg.

Håber dog stadig på, at der kommer én til Esbjerg... en dag lykkes det......
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2273

Indlægaf didas » 5. nov 2015, 16:11

Fru Sunshine skrev:
didas skrev:Jeg ved ikke, om Skittles er blevet mere udbredt i DK, men det har de i hvert fald, og så en del engelske/amerikanske chokoladeting. Hersheys kiss bl.a. er hvad jeg lige kan komme i tanke om.

Og nogle gange har de nogle lakridskugler med chokoladeovertræk fra Island :ivrig: De kørte chokolade/lakridstingen længe før, det kom til Danmark, så de har virkeligt nogle lækre varianter.

Rigtig islandsk lakrids med chokolade? :savl:
Min bror plejer at have lager med hjem, når han mellemlander på Island.

Jeps rigtig islandsk lakrids! :banan: Næste gang han mellemlander, så få ham til at kigge efter en blå pose med chokoladeovertrukne lakridsmænd, de er så gode!
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Indlægaf Fru Sunshine » 5. nov 2015, 16:45

Dem havde han med hjem sidste jul. Åh, at fråde.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 5. nov 2015, 22:37

I "min" Normal har de en del ting i rejsestørrelser.
Shampoo, balsam, hårspray, tandpasta osv.

Jeg har købt en klassisk Nivea creme i mini.
Den stive, hvid creme som mormor havde på badeværelset. :-D

Den er overraskende rigtig god til hårspidserne.
0
Brugeravatar
Dublin-mudslide
Kort karma: 4
Likede indlæg: 38

Indlægaf Dublin-mudslide » 9. nov 2015, 18:57

Tørshampoo (Babtiste) i både små og store størrelser. Så køber jeg også øjenvippebukker og Blax elastikker. Der ryger ofte en shampoo med - enten Aussie eller en, de har tilfældigt. Sidst var det Joico, som var rigtig god. Ellers ryger der ofte en isthe ned også med honning :love2:
0
Brugeravatar
Daphne

Indlægaf Daphne » 18. nov 2015, 21:57

Jeg fejrede min veloverståede eksamen i går med en tur i den nye butik i Kolding. Jeg skulle virkelig beherske mig, og brugte da også "kun 400-etellerandet derinde :genert:
Det blev til shampoo, balsam og oliekur i serien Natural World Brazilian Keratin Smoothing Therapy. Skulle være godt til tørt og skadet hår, og mit har det ikke for godt, så nu prøver jeg det her. En øjenskyggepalet med 10 brune/lyse nuancer fra W7. Gode trusseindlæg. BioOil. Intimsæbe. En makeupsvamp. Habanero-sauce til kæresten, og den er rimelig stærk i forhold til almindelige saucer herhjemme, så det var fint. BB Cream fra Maybelline.
Det var vist det? :gruble:
De havde mange spændende ting derinde, og kunne sagtens have købt endnu mere. Glæder mig til at bruge endnu flere penge derinde snart ;)
2
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 18. nov 2015, 22:02

Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om shampooen og balsamen.
0
Brugeravatar
Daphne

Indlægaf Daphne » 18. nov 2015, 22:07

Whoosh skrev:Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om shampooen og balsamen.

Skal nok lige komme med en anmeldelse, når jeg har fået prøvet det nogle gange :)
1

Tilbage til "Skønhed"