Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf Whoosh » 30. nov 2015, 19:31

Smiling_Goat skrev:
Ejmen for pokker. Mine hormoner gakker helt ud - hver. Fucking. Måned.

Jeg har dog ikke grædt i dag. Fingers crossed for at det er overstået for denne omgang.

Du er ikke alene. :D :ae:

Billede
6
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 808
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8291
Kontakt:

Indlægaf Ado » 30. nov 2015, 19:34

2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2410

Indlægaf Bøtte » 30. nov 2015, 19:38

At min pige havde sidste dag i dagplejen :genert:
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 608
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2559

Indlægaf Fillie » 30. nov 2015, 20:46

Jeg har været alvorligt syg af stress og meget alene med mine følelser og tanker og bare i det hele taget inderligt ensom så længe, at jeg nu, hvor jeg har rakt ud efter hjælp og bliver taget alvorligt og ikke længere skal forstille mig konstant, bliver ufatteligt rørt og bryder i gråd over den mindste venlighed fra et andet menneske. Jeg har ellers aldrig før været grådlabil, men jeg tror faktisk, at det er sundt for mig.
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5024

Indlægaf Fyrst Eberhard » 30. nov 2015, 21:46

Kashmir med 'Cellophane' i min bilradio, mens jeg kørte ind til siden.

Tankerne vandrede tilbage, mens jeg løb mennesker i møde som var i mit liv før der var nogen der hed Kashmir, og fremtiden var oceaner af tid...
Dengang jeg selv var en forvirret knejt med teenager-status og Metallica-plakater på væggen, Pink Floyd på hjernen og små vrede og fortvivlede digte på hjertet.
Jeg tænkte på dem der ikke er her mere. Sendte dem en tanke, en tåre, en status fra det der føltes som evigheden.
Tristhed afløses af tavs glæde med glimt i øjet over, at de var med på en del af rejsen.
Kasper Eistrup vrængede færdig i bilradioen, nye numre pressede sig på.
Jeg slukkede et øjeblik.
Sukkede.
Tørrede øjnene og smilede ved tanken om, at foråret er tegn på nyt liv der spirer frem. I cirkler....i ring....i evighed det går....
"Cellophane..."
Fik lyst til at fejre livet - og leve det fuldt ud - også for dem der hviler i fred.

Al magt til de lyse stunder derude og herinde.
5
Peace!
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5862

Indlægaf Smiling_Goat » 30. nov 2015, 23:10

Whoosh skrev:
Smiling_Goat skrev:
Ejmen for pokker. Mine hormoner gakker helt ud - hver. Fucking. Måned.

Jeg har dog ikke grædt i dag. Fingers crossed for at det er overstået for denne omgang.

Du er ikke alene. :D :ae:

Billede

Jo, jeg har set den og kan godt identificere mig lidt med det :-P

Det er virkelig belastende, skulle jeg hilse at sige. Det værste er, når man bryder sammen, og man ved, at man er åndssvag - og det ved man godt, at man er, når man tuder over, at en hvalp er nuttet, at man brænder én på ovnen, tanken om hvis der nu havde ligget en kat under bilen, når man startede den og andre idiotiske ting i den dur.
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9611

Indlægaf kidkomb » 30. nov 2015, 23:36

Fyrst Eberhard skrev:Kashmir med 'Cellophane' i min bilradio, mens jeg kørte ind til siden.

Tankerne vandrede tilbage, mens jeg løb mennesker i møde som var i mit liv før der var nogen der hed Kashmir, og fremtiden var oceaner af tid...
Dengang jeg selv var en forvirret knejt med teenager-status og Metallica-plakater på væggen, Pink Floyd på hjernen og små vrede og fortvivlede digte på hjertet.
Jeg tænkte på dem der ikke er her mere. Sendte dem en tanke, en tåre, en status fra det der føltes som evigheden.
Tristhed afløses af tavs glæde med glimt i øjet over, at de var med på en del af rejsen.
Jeg slukkede et øjeblik.
Sukkede.
Tørrede øjnene og smilede ved tanken om, at foråret er tegn på nyt liv der spirer frem. I cirkler....i ring....i evighed det går....
"Cellophane..."
Fik lyst til at fejre livet - og leve det fuldt ud - også for dem der hviler i fred.

Det her gav mig tårer i øjnene.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3803

Indlægaf Delfin » 1. dec 2015, 00:03

Da jeg kom til at se "A little bit of Heaven. Den slags skal man altså ikke se, når der er for mange paralleller til virkeligheden.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5024

Indlægaf Fyrst Eberhard » 1. dec 2015, 07:09

kidkomb skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Kashmir med 'Cellophane' i min bilradio, mens jeg kørte ind til siden.

Jeg slukkede et øjeblik.
Sukkede.
"Cellophane..."

Det her gav mig tårer i øjnene.

Det var ikke meningen :) Men kontemplation er sgu meget sundt, en gang imellem.

Ind til siden, grædetur, optimisme.
1
Peace!
DenBlødeJyde
Kort karma: 77
Likede indlæg: 896

Indlægaf DenBlødeJyde » 1. dec 2015, 12:29

Total noller.. Men da jeg fik min bekræftelse på, at 2 billetter til Coldplay var mine!

Jeg GLÆDER mig! Jeg har aldrig været til en stor koncertoplevelse før, og jeg elsker-ELSKER Coldplay. Og jeg er skide dårlig til at gøre noget godt for mig selv, og jeg har slet ikke råd.. Men jeg vidste, at hvis jeg ikke gjorde det, så ville jeg fortryde det bitterligt! - Så jeg plyndrede lidt af min opsparing og købte to billetter.
Jeg ved ikke, hvem der skal med. Men den 6. juli skal jeg til Coldplay, og kan få helt våde øjne, og kriller i maven over, hvor meget jeg glæder mig!! :banan:
5
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2442
Kontakt:

Indlægaf Annione » 1. dec 2015, 14:20

At der er en gruppe knægte, der har tævet en taxa chauffør på 65 ihjel. Tænk, hvad de sidste tanker han havde, var? Måske kone og børn? Det var nok i forvejen ikke dét at køre taxa, han havde håbet på at få ud af hans liv... Åh, hvor er det grusomt trist.
2
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2174

Indlægaf Moxy-lady » 1. dec 2015, 15:52

Dette:

http://www.buzzfeed.com/jennaguillaume/ ... .ghvMXwvqp

Og ja, jeg hylede også over Bindy Irvings dans (har kun set en video hvor de viser det sidste minuts penge. Det er også rigeligt.)
Jeg startede ellers ret kynisk med at synes at det lidt var at udnytte at hun havde en kendt far der havde mistet livet, men må indrømme at det rørte mig dybt alligevel. Måske især fordi hun selv virker dybt berørt.
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5676

Indlægaf Animi » 1. dec 2015, 16:27

1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8440

Indlægaf 2SHY » 1. dec 2015, 16:36

0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2174

Indlægaf Moxy-lady » 1. dec 2015, 16:47

Hvor var jeg blevet sur.... Men alligvel... :trist: Den rammer sgu alligevel.
0

Tilbage til "Generelt"