Hvad er det jeg ikke forstår?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3019

Re: Hvad er det jeg ikke forstår?

Indlægaf vibbsen » 6. nov 2015, 14:18

Det er vel ikke værre end når bebumsede ungersvende ligger i kø foran elgiganten for at få en iphone til 1 krone.....For så at videresælge den til højestbydende i Den Blå Avis....Jeg kunne forstå hvis man drømte om at få en iphone 6 og ikke havde råd til den. Men at lægge sig i kø for at sælge den videre....Det synes jeg fandme er noget af det mest fantasiforladte man kan forestille sig....

Min mand havde iøvrigt fået den fremragende ide (synes han mest selv) at jeg kunne lægge mig i kø for at få del i elgigantens køtilbud da de åbnede i Herlev i sidste weekend....."Du er jo alligevel sygemeldt og vi kan da godt bruge noget nyt elektronik" :sarkasme:
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 6. nov 2015, 14:24

Billede
3
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8427
Kontakt:

Indlægaf Ado » 6. nov 2015, 15:45

Jeg er skide ligeglad. Det er når man er ung, man skal skeje ud på sådanne ting oh shoppe sig skeløjet.
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9234

Indlægaf Fru Sunshine » 7. nov 2015, 09:35

Jeg synes bare, det er træls, at jeg ikke kan finde kollektionen nogen steder. På hjemmesiden var der bare et sort stykke stof med stræk, syet sammen til et rør, der vist nok skal forestille en top.

Edit: fundet. Og jeg er ikke ved at gå på halen, men der er da et par pæne ting, jeg ikke ville sige nej tak til.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
SonataA
Kort karma: 14
Likede indlæg: 167

Indlægaf SonataA » 7. nov 2015, 13:53

Ado skrev:Jeg er skide ligeglad. Det er når man er ung, man skal skeje ud på sådanne ting oh shoppe sig skeløjet.

Enig!

Derudover, så har jeg ikke det fjerneste ondt i røven over, at en knægt får penge af sine forældre til at shoppe for.
Det fik jeg også da jeg var ung - måske ikke 25.000, for det havde de ikke. Men hvis knægtens forældrer har pengene, så kan jeg ikke se problemet. Det er vel kun forkælet fordi så få af os kan være med på det niveau?!
1

Tilbage til "Mode"