Danish skincare, nogen der har prøvet?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 21
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 332

Danish skincare, nogen der har prøvet?

Indlægaf Venus222 » 5. nov 2015, 20:57

Er der nogen der har prøvet Danish skoncare, og hvad synes i ?

Hvad koster fragten, hvis man køber for under 700kr? :gruble:
0
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 70
Likede indlæg: 783

Re: Danish skincare, nogen der har prøvet?

Indlægaf Mangoness » 27. jan 2016, 21:30

Jeg prøvede produkterne for mange år siden - så de har nok ændret formlen siden. :P

Men min hud blev ekstremt tør af trin 2 (behandling/exfoliering/hvad vi nu skal kalde det). Også selvom jeg kun brugte den en gang om dagen hver anden dag, så blev min hud knas-tør! Jeg var heller ikke begejstret for trin 1 (ansigtsvask).

Alt i alt fungerede det ikke for mig. Jeg har egentlig aldrig fundet et produkt, der fungerede, når det kom til fjernelsen af uren hud (bortset fra et receptpligtigt produkt - men det stoppede med at virke, fordi jeg brugte det uden at holde pause :genert: ).

Og så godkendte/verificerede de aldrig min anmeldelse af dem på Trustpilot.. :/

I stedet for at bruge pengene på en masse hudplejeprodukter, så valgte jeg sidste år at bruge penge på http://www.thelovevitamin.com . Man får adgang til et forum (hvor man kan snakke med andre med uren hud, der tit er meget hjælpsomme) - og nogle e-bøger lavet af ejeren om forskellige emner, der kan påvirke (bl.a. kosten, stress, hormoner osv. - der er specielt stort fokus på det psykiske og at have det godt). Alt i alt er jeg glad for, at jeg brugte penge på det, selvom jeg ikke er enig med ejeren i alt. :blush:

Jeg har dog ikke brugt hendes tips, fordi jeg ikke gad flere gættelege efter 12 år med uren hud. Jeg gad ikke, at jeg skulle prøve mig frem (det havde jeg allerede gjort en del år i forvejen) for at finde den underliggende årsag til den urene hud. Så jeg valgte at bruge penge på forskellige laboratorie-tests for at finde ud af, hvad der egentlig var galt i min krop, siden jeg blev ved med at få uren hud - og nu har jeg vist endelig fundet årsagen. Indtil videre virker det lovende, så jeg er glad :love:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 21
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 332

Indlægaf Venus222 » 4. feb 2016, 19:35

Tak for dit svar. :) Jeg har faktisk købt en dagcreme og en natcreme fra Danish skincare, og jeg er faktisk ret godt tilfreds. Jeg har aldrig haft problemhud, som acne/bumser, men jeg er allergisk over for at muligt. Men de cremer har min hud endnu ikke reageret på. :)
0
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 70
Likede indlæg: 783

Indlægaf Mangoness » 5. feb 2016, 21:03

Det lyder super - det er godt, at du har gode erfaringer med dem :D
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Tilbage til "Skønhed"