Hvad laver du?

Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4299

Re: Hvad laver du?

Indlægaf Rapfisk » 20. aug 2015, 16:42

Det kan jeg dårligt sige uden totalt at ødelægge hvad lille flig af anonymitet, jeg måtte have tilbage, så jeg vælger rollen som Debattens Chandler :ninja:
3
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1160
Likede indlæg: 6821

Indlægaf Wizzze » 20. aug 2015, 17:05

Rapfisk skrev:Det kan jeg dårligt sige uden totalt at ødelægge hvad lille flig af anonymitet, jeg måtte have tilbage, så jeg vælger rollen som Debattens Chandler :ninja:

Så du indsamler wenus data ?
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 20. aug 2015, 17:11

Jeg er sygemeldt og snart arbejdsløs lærer, med mindre der dukker noget godt op snart.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 20. aug 2015, 17:14

Yvooonne skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg er sygemeldt og snart arbejdsløs lærer, med mindre der dukker noget godt op snart.

Pga. reformen eller?

Nej, så grund af nedskæringer i kommunen og en afsindigt dårlig behandling fra min ledelse.

Jeg er opsagt, men sygemeldt i opsigelsesperioden.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 20. aug 2015, 17:15

Nå ja, ved siden af mit studie arbejder jeg som vikar internt på hospitalerne i Århus, og som mysteryshopper.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4299

Indlægaf Rapfisk » 20. aug 2015, 17:41

Wizzze skrev:
Rapfisk skrev:Det kan jeg dårligt sige uden totalt at ødelægge hvad lille flig af anonymitet, jeg måtte have tilbage, så jeg vælger rollen som Debattens Chandler :ninja:

Jeg er den, de andre alligevel ikke ved hvad laver :P
3
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 494
Likede indlæg: 1603

Indlægaf Spjaerten » 21. aug 2015, 06:31

Wizzze skrev:
Spjaerten skrev:Uddannet med HD i afsætning - slukker ildebrande aka projektleder i en logistik afdeling.

Er det ikke farligt med ildebrande omkring al den kemi? :D

He he du sjov hva?

:genert:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1160
Likede indlæg: 6821

Indlægaf Wizzze » 21. aug 2015, 07:10

Spjaerten skrev:
Wizzze skrev:
Spjaerten skrev:Uddannet med HD i afsætning - slukker ildebrande aka projektleder i en logistik afdeling.

Er det ikke farligt med ildebrande omkring al den kemi? :D

He he du sjov hva?

:genert:

Meget :P
0
Do as I say! :whip:
Marott
Kort karma: 86
Likede indlæg: 408

Indlægaf Marott » 21. aug 2015, 08:22

Rapfisk skrev:
Wizzze skrev:

Du drikker vel kaffe? Det tror folk generelt, at jeg gør i mit job. :lol:

I et af mine tidligere jobs blev jeg ofte spurgt om, hvordan man skulle fake psykiatersamtalerne, så man kunne tilkendes pension. :stoned:
1
Marott
Kort karma: 86
Likede indlæg: 408

Indlægaf Marott » 21. aug 2015, 20:59

Liseletpåtå skrev:
Marott skrev:
Rapfisk skrev:
Wizzze skrev:

Du drikker vel kaffe? Det tror folk generelt, at jeg gør i mit job. :lol:

I et af mine tidligere jobs blev jeg ofte spurgt om, hvordan man skulle fake psykiatersamtalerne, så man kunne tilkendes pension. :stoned:

Nogle mennesker er bare dummere end agurkesalat :nej:

Nå, men jeg er så en af dem, der faktisk har været til psykiatersamtale OG fået førtidspension. Og selv om jeg er taknemmelig for muligheden, når nu jeg er syg. Ville jeg hellere bytte med de fleste af jer, any day.

Jeg var heller ikke imponeret. Så svært det er at få tilkendt noget som helst, så tvivler jeg på at lyve i en samtale hjælper noget. Jeg tror faktisk bare, at det gør det mere svært for dem, der virkelig har brug for fx pension.
1
Brugeravatar
Frandsen
Kort karma: 68
Likede indlæg: 460

Indlægaf Frandsen » 24. aug 2015, 07:57

Wizzze skrev:
Frandsen skrev:Jeg er journalist. Pt. arbejdsløs/freelancer - og med min hastigt voksende vom er der ikke udsigt til, at det ændrer sig de næste mange måneder. Glæder mig dog allerede til, at jeg skal have et 'rigtigt' arbejde igen efter barsel :D

Hvordan foregår det med freelance egenligt ?
Skriver du en artikel/historie, og senden den så til potentielle medier? Eller er det medierne der sender ting i "udbud" ala vi skal have skrevet en artikel om det og det?

I mit tilfælde (da jeg er ret ny inden for freelancefeltet) foregår det sådan, at jeg får en god idé til en artikel, som jeg efter research og forinterviews pitcher til relevante medier. Når/hvis de så 'hopper på den', aftaler vi løn, omfang og deadline, og så går jeg i gang med artiklen.

Men jeg kender flere 'garvede' freelancere, der har lavet så meget arbejde for nogle medier, at de ind i mellem får opgaver 'foræret'. Altså at ex. magasinet ringer og spørger, om de har tid/mulighed for at lave en artikel om Xxx.
1
Fynerfin82
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Indlægaf Fynerfin82 » 25. aug 2015, 06:52

Jeg er uddannet bankrådgiver, men sidder i dag i vores telefonbank uden rådgivningsansvar. Pt. er jeg dog på barsel.
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3346

Indlægaf Hunkat » 26. aug 2015, 07:27

Kontorelev på et dansk universitet. Og amatørarrangør af kulturevents.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3346

Indlægaf Hunkat » 26. aug 2015, 07:39

Yvooonne skrev:
Hunkat skrev:Kontorelev på et dansk universitet. Og amatørarrangør af kulturevents.

Hvilken slags kulturevents? (Det er fair nok hvis du ikke vil svare)

Well, kun en enkelt slags faktisk :fløjt: :D

Japansk popkultur. Dem er der et par stykker af efterhånden så det er stadig fint og anonymt.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 290
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2877

Indlægaf Fräulein L. » 26. aug 2015, 09:36

Jeg gør rent.

Eller det burde jeg. Det er bare lidt ligesom jeg stadig ligger på sofaen og ser House of Lies. Men efter dette afsnit, så.....

...... EDIT....

Er lige blevet gjort opmærksom på, at jeg vist muligvis har misforstået denne tråd en lille smule :lol: (Så kan jeg lærer at læse det første indlæg inden jeg svarer...) Tak @Pjeps :kys:

Men altså når jeg ikke har ferie, så arbejder jeg som planlægger i hjemmeplejen. Er uddannet Social-og Sundhedshjælper.
1
Jeg står i midten nu!

Tilbage til "Job"