Datetråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5864

Datetråden

Indlægaf Dikus » 13. aug 2015, 14:56

En tråd til alle jer, der dater :lun:
0
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 485

Re: Datetråden

Indlægaf Grissebassen » 13. aug 2015, 16:52

Nå, men jeg vil da gerne lægge ud. Jeg har holdt mig fra dating i et halvt års tid for at fokusere lidt på mig selv. Nu har jeg så være lidt... fremme i skoene og faktisk aftalt at mødes med to. Skulle jeg være så heldig at en af dem er noget, har jeg naturligvis tænkt mig at droppe den anden med det samme. Generelt er jeg fortaler for, at man holder sig til en ad gangen. Men tænker at en enkelt første date godt lige kan gå an. Jeg er godt nok spændt på det.
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 13. aug 2015, 20:19

Grissebassen skrev:Nå, men jeg vil da gerne lægge ud. Jeg har holdt mig fra dating i et halvt års tid for at fokusere lidt på mig selv. Nu har jeg så være lidt... fremme i skoene og faktisk aftalt at mødes med to. Skulle jeg være så heldig at en af dem er noget, har jeg naturligvis tænkt mig at droppe den anden med det samme. Generelt er jeg fortaler for, at man holder sig til en ad gangen. Men tænker at en enkelt første date godt lige kan gå an. Jeg er godt nok spændt på det.

Det kan man da kalde at gå fra nul til hundrede på... *Møg skal ikke kaste mig ud i ordsprog uden for mit kompetenceområde :blush: *

Men det lyder immervæk spændende. Håber, det bliver to gode oplevelser. Uanset udfald. Og at vi må høre mere. Jeg svælger i datinghistorier, af uransagelige årsager :genert:
0
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1491

Indlægaf Code71 » 13. aug 2015, 20:33

Må man gerne kigge med - og kommentere med, selvom man ikke selv dater? :genert:
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 13. aug 2015, 21:06

Code71 skrev:Må man gerne kigge med - og kommentere med, selvom man ikke selv dater? :genert:

:fløjt: Jeg mindes at blive skældt ud over at gøre netop det på den gamle debat :genert: Men jeg kan så godt lide datetråden... så det håber jeg da :lol: Grundlæggende synes jeg måske, det er lidt fjollet, at man ikke må. Altså... Jeg må jo også godt blande mig i tråde om indvandrere og kønssygdomme, selvom jeg hverken er indvandrer eller har en kønssygdom?
2
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 13. aug 2015, 21:10

Yvooonne skrev:
Dikus skrev:
Code71 skrev:Må man gerne kigge med - og kommentere med, selvom man ikke selv dater? :genert:

:fløjt: Jeg mindes at blive skældt ud over at gøre netop det på den gamle debat :genert: Men jeg kan så godt lide datetråden... så det håber jeg da :lol: Grundlæggende synes jeg måske, det er lidt fjollet, at man ikke må. Altså... Jeg må jo også godt blande mig i tråde om indvandrere og kønssygdomme, selvom jeg hverken er indvandrer eller har en kønssygdom?

Nu har du jo oprettet tråden så mon ikke du (og Code) må kommentere :D

:lol: Jeg tror grundlæggende ikke, jeg forstår den der "Det er MIN tråd". Altså... Man har jo ikke eneret på et emne, bare fordi man kom først med en tråd. Så... Håber, tråden vil blive brugt af nogen af dem, der er så heldige, at de dater :lun: Og hvis de ikke vil det, hvis jeg blander mig... så nøjes jeg med at lure :genert:
0
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 14. aug 2015, 04:18

Dikus skrev:

Jeg fik nemlig også skældud fordi jeg tillod mig at skrive i tråden, selvom jeg har en kæreste hehe SÅ latterligt
0
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 14. aug 2015, 06:10

Skumfidusen skrev:

Jeg kigger med og min seneste date forløb ok. Det var sådan set ikke en rigtig date - jeg kørte hende bare hjem fra en fest vi havde været til og blev lokket til at følge hende op. Detaljerne om det videre forløb for hun ikke, men vi var begge godt tilfreds med resultatet og har set hinanden lidt an siden. Vi overvejer en date i København i morgen, hvis humøret og vejrguderne er til det.

Hvis "i morgen" er lørdag, så skal i nok kigge efter et sted med overdækning :D De har vidst lovet knapt så flot vejr i weekenden. Desværre

Men ellers held og lykke :gogo:
0
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 14. aug 2015, 06:19

Skumfidusen skrev:
Code71 skrev:
Hvis "i morgen" er lørdag, så skal i nok kigge efter et sted med overdækning :D De har vidst lovet knapt så flot vejr i weekenden. Desværre

Men ellers held og lykke :gogo:

Det var i morgen, lørdag. Jeg har fået et gavekort på 1000 kroner til en cafe og et par biografbilletter, så sådan en 2½ års dag kunne fejres ved at brænde begge dele af :)

Hvis du/i er til en sjov film, så kan jeg anbefale Spy. Det er nok den sjoveste film jeg nogensinde har set
0
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 14. aug 2015, 06:31

Skumfidusen skrev:
Code71 skrev:
Hvis du/i er til en sjov film, så kan jeg anbefale Spy. Det er nok den sjoveste film jeg nogensinde har set

Den så vi for nogle uger siden og jeg er enig - den er fuldstændig fremragende. ALT fungerer i den film. Godt forslag, ellers :)

Eller i den mere barnlige genre, er der Minions :D Jeg elsker den film hehe
1
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 14. aug 2015, 06:52

Skumfidusen skrev:
Code71 skrev:
Eller i den mere barnlige genre, er der Minions :D Jeg elsker den film hehe

Den har jeg set med min datter :D

Jeg var inde og se den med kæresten og et vennepar. Jeg morede mig MEGET haha
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 14. aug 2015, 08:32

Skumfidusen skrev:Jeg kigger med og min seneste date forløb ok. Det var sådan set ikke en rigtig date - jeg kørte hende bare hjem fra en fest vi havde været til og blev lokket til at følge hende op. Detaljerne om det videre forløb for hun ikke, men vi var begge godt tilfreds med resultatet og har set hinanden lidt an siden. Vi overvejer en date i København i morgen, hvis humøret og vejrguderne er til det.

:lun: Håber, det så bliver en god date :love:
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 14. aug 2015, 08:34

Skumfidusen skrev:
Code71 skrev:Det var i morgen, lørdag. Jeg har fået et gavekort på 1000 kroner til en cafe og et par biografbilletter, så sådan en 2½ års dag kunne fejres ved at brænde begge dele af :)

2,5 årsdag?
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 14. aug 2015, 08:38

Skumfidusen skrev: Ja - vi har været sammen 2,5 år lige præcis i dag, så det der med "dating" er vel sådan strengt taget et decideret forhold :D

:lol: Jooooo... Eller, det kan da være, I ikke er så glade for den slags gris med forhold :D
0
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 485

Indlægaf Grissebassen » 17. aug 2015, 07:42

Dikus skrev:
Grissebassen skrev:Nå, men jeg vil da gerne lægge ud. Jeg har holdt mig fra dating i et halvt års tid for at fokusere lidt på mig selv. Nu har jeg så være lidt... fremme i skoene og faktisk aftalt at mødes med to. Skulle jeg være så heldig at en af dem er noget, har jeg naturligvis tænkt mig at droppe den anden med det samme. Generelt er jeg fortaler for, at man holder sig til en ad gangen. Men tænker at en enkelt første date godt lige kan gå an. Jeg er godt nok spændt på det.

Det kan man da kalde at gå fra nul til hundrede på... *Møg skal ikke kaste mig ud i ordsprog uden for mit kompetenceområde :blush: *

Men det lyder immervæk spændende. Håber, det bliver to gode oplevelser. Uanset udfald. Og at vi må høre mere. Jeg svælger i datinghistorier, af uransagelige årsager :genert:

Nå, men den ene var ganske sød og rar, men der var ikke rigtig "noget" synes jeg, så jeg tror ikke jeg føler for at ses igen. Den anden brændte mig af :wacko:
0

Tilbage til "Forhold og sex"