Datetråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Re: Datetråden

Indlægaf JessicaD » 25. okt 2015, 18:23

DLD: Hvordan endte det så? :D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11682

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. okt 2015, 19:32

JessicaD skrev:DLD: Hvordan endte det så? :D

Åha... jamen jamen HELT forfærdeligt. Jeg endte med at blive så fuld. Jeg burde være gået, men endte med at sidde og diskutere de mest obskure emner, jeg husker at et af dem var "Er det normalt i et venskab mlm mand og kvinde at manden gerne må placere sine hænder på kvindens bryster?" :forvirret2: og selvfølgelig endte jeg med at blive så fuld og hjernedød at vi kyssede. Jeg har snakket med ham siden og sagt at det aldrig kommer til at gentage sig. Jeesh :stoned:
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5686

Indlægaf Animi » 25. okt 2015, 20:58

Jeg har ikke set Min Fyr i næsten to måneder nu. Jeg skrev lige og spurgte ham hvordan han har det. Og han har det vildt godt. Som i viiiirkelig, ekstremt, fantatisk godt.
Hvilket er dejligt. Jeg vil selvfølgelig gerne have han er glad.
Meeeen. Han måtte nu godt nedtone det lidt. Og så i det mindste bare lade som om, at det er lidt nedern at vi ikke har set hinanden i så lang tid.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 480
Likede indlæg: 1567

Indlægaf Spjaerten » 25. okt 2015, 21:00

Skældte ud og har fået kæmpe undskyldning. Og fik en invitation til at mødes idag (midtvejs imellem vores bopæler). Måtte springe over pga. Migræne (rødvin var åbenbart dårlig ide igår).
Men han kommer nok til byen torsdag og så kan vi ses der.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5686

Indlægaf Animi » 25. okt 2015, 21:34

Jeg er lige nu så frustreret over Min Fyrs og mit forhold. Eller hvad det end er vi har gang i. Jeg er så frustreret over at det er halvt løst, halvt seriøst, nu hvor jeg så gerne vil have et rigtig seriøst forhold.
Og det gør det selvfølgelig så heller ikke bedre at jeg midt i det hele, skulle et halvt år til udlandet.
Og jeg ved udmærket godt at jeg bare burde have talt med ham om det, før jeg rejste. Men jeg havde bare ikke lyst til at skulle risikerer at være heartbroken, når jeg skulle alene afsted. Og jeg har ikke lyst til at tage den over facebook.
Men jeg tror at næste gang vi ses, så taler jeg med ham om det. Siger til ham, at det er enten eller. Enten er vi sammen eller også skal vi bare ikke have noget med hinanden at gøre.
Men jeg er simpelhent så bange for at han så siger at så skal vi ikke være sammen. Og det er dét, der har gjort at jeg har udskudt denne samtale i så lang tid. For jeg er ikke parat til at miste ham. Men det er også virkelig dumt, for det ville selvfølgelig være bedre at finde ud af det så hurtigt som muligt, så jeg hurtigere kommer over ham, hvis det er.
Men jeg er så forbandet forelsket i ham. Og tanken om ikke at være sammen med ham gør for ondt :(
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 480
Likede indlæg: 1567

Indlægaf Spjaerten » 29. okt 2015, 14:54

Spjaerten skrev:Skældte ud og har fået kæmpe undskyldning. Og fik en invitation til at mødes idag (midtvejs imellem vores bopæler). Måtte springe over pga. Migræne (rødvin var åbenbart dårlig ide igår).

Og så har han igen været en "idiot" med at være her fra onsdag til torsdag og være dårlig til at kommunikere m.m.

Nu er den parkeret!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5032

Indlægaf ManicNinja » 29. okt 2015, 15:37

Spjaerten skrev:
Spjaerten skrev:Skældte ud og har fået kæmpe undskyldning. Og fik en invitation til at mødes idag (midtvejs imellem vores bopæler). Måtte springe over pga. Migræne (rødvin var åbenbart dårlig ide igår).

Og så har han igen været en "idiot" med at være her fra onsdag til torsdag og være dårlig til at kommunikere m.m.

Nu er den parkeret!

Come on, Spjært - du gider sgu da heller ikke en mand, du som en anden mor skal skælde ud på i håb om, at han så opfører sig ordentligt, vel?
Lyder ikke som noget tab. Pas godt på dig! :ae:
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2164

Indlægaf Mulan » 30. okt 2015, 07:42

...Og så var det, at Mulan huskede, hvorfor hun VIRKELIG ikke magter datingsider.:
Ham:
"Hej med dig "

"Hej igen kan vi møde"

Mig:
"Hej xxxx, du falder lidt udenfor den aldersgruppe jeg søger, men jeg er sikker på at du finder den rigtige for dig ! Fortsat god jagt på kærligheden " (han var så lige ti år ældre end min øverste grænse. Godt så.)

Ham:
"Ja men det gør ikke nogen bare kom vi møde. Tro på mig jeg vil rigtig meget gene være sammen dig og møde dig og kender dig tro på mig jeg er meget ærlig"

Mig:
"Nej tak. Fortsat god jagt. "

Ham:
"Kom nu tro på mig jeg har rigtig meget lyst til at være sammen med dig"

Mig:
"Ok, Jeg har sagt nej 2 gange til dig nu. Dette handler ikke om, hvad du vil, men om at jeg har sagt nej tak til at jeg er interesseret. Det kan ses som respektløst og grænseoverskridende at du vælger ikke at godtage mit afslag på en værdig måde. At du vælger at insistere efter to meget tydelige, men høflige, afslag, gør mig kun ubehageligt til mode og fortæller mig, at du ikke forstår eller respekterer mine grænser. Jeg blokerer dig herefter, eventuelt anmelder dig, hvis du ikke accepterer dette mit trejde "nej tak".
held og lykke fremover. "

Føler mig faktisk lidt streng, men jeg bliver altså ret arrig over mænd, der tror at jeg kan overtales, når jeg først har sagt nej. Synes det er SÅ usympatisk!
7
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 30. okt 2015, 07:50

Mulan skrev:...Og så var det, at Mulan huskede, hvorfor hun VIRKELIG ikke magter datingsider.:
Ham:
"Hej med dig "

"Hej igen kan vi møde"

Mig:
"Hej xxxx, du falder lidt udenfor den aldersgruppe jeg søger, men jeg er sikker på at du finder den rigtige for dig ! Fortsat god jagt på kærligheden " (han var så lige ti år ældre end min øverste grænse. Godt så.)

Ham:
"Ja men det gør ikke nogen bare kom vi møde. Tro på mig jeg vil rigtig meget gene være sammen dig og møde dig og kender dig tro på mig jeg er meget ærlig"

Mig:

Ham:

Mig:
"Ok, Jeg har sagt nej 2 gange til dig nu. Dette handler ikke om, hvad du vil, men om at jeg har sagt nej tak til at jeg er interesseret. Det kan ses som respektløst og grænseoverskridende at du vælger ikke at godtage mit afslag på en værdig måde. At du vælger at insistere efter to meget tydelige, men høflige, afslag, gør mig kun ubehageligt til mode og fortæller mig, at du ikke forstår eller respekterer mine grænser. Jeg blokerer dig herefter, eventuelt anmelder dig, hvis du ikke accepterer dette mit trejde "nej tak".

Føler mig faktisk lidt streng, men jeg bliver altså ret arrig over mænd, der tror at jeg kan overtales, når jeg først har sagt nej. Synes det er SÅ usympatisk!

Ingen grund til at føle dig streng. Han skærer det rimelig meget ud i pap, at han er ligeglad med hvad du vil - i hans øjne er det kun hans ønske der betyder noget.
7
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 30. okt 2015, 11:01

Mulan skrev:...Og så var det, at Mulan huskede, hvorfor hun VIRKELIG ikke magter datingsider.:
Ham:
"Hej med dig "

"Hej igen kan vi møde"

Mig:

Ham:

Mig:

Ham:

Mig:

Streng? Nej, ved du nu hvad! Du var da mere tålmodig end de fleste. Jeg må altså blankt erkende, at jeg nok ikke engang havde svaret. Jeps, så velopdragen er jeg. :afro: Hvis han kan se, at jeg søger i en bestemt aldersgruppe, og han falder mange år uden for dette, så ville jeg tænke, at dét dér behøver jeg ikke sidde og skære i staveplader for ham. Du er ikke det mindste streng!
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5868

Indlægaf Smiling_Goat » 30. okt 2015, 11:23

Ham:
"Hej med dig "

"Hej igen kan vi møde"

Mig:

Ham:

Mig:

Ham:

Mig:

Jeg må indrømme, at jeg undrede mig over, at du overhovedet gad svare, men så læste jeg din sidste besked, og den var så diplomatisk, forklarende og afmonterende, at jeg tænkte, at det måske lige præcis er det man skal gøre ift. Den type mænd. Hvordan skal han nogensinde finde ud af, at han opfører sig uacceptabelt, hvis ingen siger det til ham?

Svaret er endda skrevet i et så pænt, høfligt og konfliktnedtrappende sprog, at han ikke bare kan tænke "kælling."

Så.. Jeg synes, du håndterede det godt.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11682

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. okt 2015, 14:28

Mine seneste mislykkede samtaler på dating:

1:
Sød fyr, noget yngre end mig, vi begyndte at udveksle fotos og jeg sendte 2 der var på kanten til at være lidt vovede. Dette paralyserede ham i dén grad at enhver fremtidig besked sluttede af med ønske om flere fotos.
Jeg: Åh jeg har sørme haft den ledeste mavekrampe hele dagen :(
Ham: Okay træls nok, har du forresten taget nogle nye fotos?"

2:
Flink mand på min alder, humoristisk og uhøjtidelig og pæn. Da jeg begynder at snakke om job og hvad vi hver især laver, viser det sig at han står og mangler én til at lave noget for sig som er præcist det jeg laver. Men han mener så hellere at vil finde en anden til det hvis det skal laves, for han mener ikke at jeg har nok erfaring og viden til det. Selvom vi overhovedet ikke har snakket om min erfaring eller viden eller den konkrete opgaves detaljer. Nu er jeg der heller ikke for at søge jobs, men jeg synes det er en sær måde at disse folk på.

3:
Jævnaldrende mand, jeg nåede ikke at danne mig ret meget indtryk af ham før talen faldt på julefrokoster, og derfra gik han nærmest helt i selvsving i en glædesrus over at nu varede det jo ikke længe før festen skulle holdes, og at han bare elskede alle de kontordamer i deres højhælede sko og korte kjoler, og at der da nok var et par stykker af dem han bestemt ikke ville sige nej til, og ærgerligt nok var de bedste af dem gifte men så skulle de i hvert fald danse alligevel... osv.

:s
4
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2164

Indlægaf Mulan » 31. okt 2015, 11:08

Neenah skrev:
Ingen grund til at føle dig streng. Han skærer det rimelig meget ud i pap, at han er ligeglad med hvad du vil - i hans øjne er det kun hans ønske der betyder noget.

præcis!

ManicNinja skrev:
Streng? Nej, ved du nu hvad! Du var da mere tålmodig end de fleste. Jeg må altså blankt erkende, at jeg nok ikke engang havde svaret. Jeps, så velopdragen er jeg. :afro: Hvis han kan se, at jeg søger i en bestemt aldersgruppe, og han falder mange år uden for dette, så ville jeg tænke, at dét dér behøver jeg ikke sidde og skære i staveplader for ham. Du er ikke det mindste streng!

Du er nok også en smule mere kontant end mig, hvad det angår Ninja haha :kys: Men jeg har dog lært at tage mine kampe bedre pga. dig !

Smiling_Goat skrev:Jeg må indrømme, at jeg undrede mig over, at du overhovedet gad svare, men så læste jeg din sidste besked, og den var så diplomatisk, forklarende og afmonterende, at jeg tænkte, at det måske lige præcis er det man skal gøre ift. Den type mænd. Hvordan skal han nogensinde finde ud af, at han opfører sig uacceptabelt, hvis ingen siger det til ham?

Svaret er endda skrevet i et så pænt, høfligt og konfliktnedtrappende sprog, at han ikke bare kan tænke "kælling."

Mange tak for opbakning! Jeg har det bedst selv med at få afsluttet ting på en god måde, for min egen skyld - ikke så meget for deres. Så synes jeg, at jeg har mit på det tørre. (og mange tak for dine pæne ord Smiling_Goat :kys: )
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2518

Indlægaf Mi55y » 2. nov 2015, 08:49

Ham jeg dater fylder 30 lige om lidt, og han har godt nævnt at han holder fest her på lørdag. Vi har jo fælles venner, og min veninde er inviteret og har så skrevet mig og spurgt, om jeg havde lyst til at tage med hende, hvis det var i orden med min date, fordi hun ikke kendte så mange. Hun ved godt, at vi ser hinanden. Svarede så, at det synes jeg bestemt ikke var nogen god ide, for det ville sætte ham i en rigtig træls situation. Hun svarer så tilbage, at det forstår hun godt, men at hun er ret sikker på, at han gerne vil have mig med, men ikke tør spørge, fordi temaet for hans fest er... "Sidste chance for at finde en brud" :lol:

Det kan jeg egentlig nok godt forstå, at man ikke lige sådan inviterer en date med til, når man har set hinanden mindre end en måned.
2
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 2. nov 2015, 11:13

Smiling_Goat skrev:
Ham:
"Hej med dig "

"Hej igen kan vi møde"

Mig:

Ham:

Mig:

Ham:

Mig:

Jeg må indrømme, at jeg undrede mig over, at du overhovedet gad svare, men så læste jeg din sidste besked, og den var så diplomatisk, forklarende og afmonterende, at jeg tænkte, at det måske lige præcis er det man skal gøre ift. Den type mænd. Hvordan skal han nogensinde finde ud af, at han opfører sig uacceptabelt, hvis ingen siger det til ham?

Min erfaring er, at man aaaaltid kommer til at diskutere helt vildt med dem dér. Og jeg gider ikke at skulle derhen, hvor man bliver nødt til at "true" med blokering (selv om jeg nu synes, at Mulan gør det på en OK måde her). Så hellere bare ignorere dem totalt.
0

Tilbage til "Forhold og sex"