Datetråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2568

Re: Datetråden

Indlægaf Mi55y » 3. nov 2015, 06:44

Mi55y skrev:Ham jeg dater fylder 30 lige om lidt, og han har godt nævnt at han holder fest her på lørdag. Vi har jo fælles venner, og min veninde er inviteret og har så skrevet mig og spurgt, om jeg havde lyst til at tage med hende, hvis det var i orden med min date, fordi hun ikke kendte så mange. Hun ved godt, at vi ser hinanden. Svarede så, at det synes jeg bestemt ikke var nogen god ide, for det ville sætte ham i en rigtig træls situation. Hun svarer så tilbage, at det forstår hun godt, men at hun er ret sikker på, at han gerne vil have mig med, men ikke tør spørge, fordi temaet for hans fest er... "Sidste chance for at finde en brud" :lol:

Det kan jeg egentlig nok godt forstå, at man ikke lige sådan inviterer en date med til, når man har set hinanden mindre end en måned.

Ooooog så inviterede han mig lige i går... :mellow:

Håber ikke jeg vågner op med en ring på fingeren en af dagene :P
3
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 5. nov 2015, 09:01

Hold op jeg har svært ved at forlige mig med, at jeg dater en - som i seriøs dating... De sidste 8 år har der jo altid kun været tale om løse forhold, hvor det har været mig, der fra start har stået hårdt på, at det ikke skulle være andet end hygge og sex. Og skældt fyren ud, hvis han har kaldt mig skat eller taget min hånd ude i offentligheden...

Og nu skal jeg lige pludselig til ham hers fødselsdag på lørdag... Tænk nu hvis han prøver at røre eller kysse mig foran andre!? Altså det ville jo være dejligt, men det har jeg bare ikke prøvet i så mange år, og jeg har så svært ved at forlige mig med tanken! Jeg vidste godt, jeg var lidt skadet på det her punkt, men jeg var faktisk ikke klar over hvor meget! Det kommer åbenbart først rigtig frem nu, hvor jeg har mødt en, jeg er lidt glad ved...

Jeg har konstant tanker om, at nu har han nok mistet interessen, eller måske var det bare bedst at stoppe her, inden nogen bliver såret... Heldigvis har jeg en rigtig god veninde, som står akkurat samme sted i livet lige nu (bortset fra at hun til forskel fra mig aldrig før har haft et fast forhold), så vi er gode til at berolige hinanden og fortælle, at vores fyr hver især virker rigtig dejlig og rigtig for os...

Og det er jo også bare dumme tanker, jeg har, for at beskytte mig selv... Når jeg er sammen med ham, så overgiver jeg mig jo totalt. Sidst vi sov sammen lå vi bare længe efter sex filtret ind i hinanden og snakkede og nussede - så slå nu de tanker ud af hovedet og nyd det God dammit! Og så ikke et ord om, at jeg nærmest begyndte at hyperventilere, da jeg så, at han tilmeldte sig samme event som mig nytårsaften...
3

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 679
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5922

Indlægaf Dikus » 5. nov 2015, 09:11

Jeg håber, du får håndteret tankekaoset :kys:
1
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 493
Likede indlæg: 1603

Indlægaf Spjaerten » 5. nov 2015, 20:28

Muligvis ved at modbevise at alle ikke er en struds og rent faktisk godt kan finde ud af at opføre sig ordentlig....

Fortsættelse følger - har lige noget jeg skal ;)
9
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 6. nov 2015, 02:13

Spjaerten skrev:Muligvis ved at modbevise at alle ikke er en struds og rent faktisk godt kan finde ud af at opføre sig ordentlig....

Undskyld, men jeg håber, du mener, du er ved at modbevise, at alle ER strudse ...? :gruble: :)

Glæder mig til at høre mere!
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Spjaerten

Indlægaf Spjaerten » 6. nov 2015, 06:27

ManicNinja skrev:
Spjaerten skrev:Muligvis ved at modbevise at alle ikke er en struds og rent faktisk godt kan finde ud af at opføre sig ordentlig....

Undskyld, men jeg håber, du mener, du er ved at modbevise, at alle ER strudse ...? :gruble: :)

Glæder mig til at høre mere!

Jo præcis - virkelig kringlet forklaring jeg fik rodet mig ud i.

Men havde en hyggelig aften. Og en ny aftale :-D
6
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 6. nov 2015, 07:52

Sov hos min date i nat, og han skrev så en sød besked her til morgen, da jeg var mødt på arbejde. En af mine mandlige kolleger siger så: "Er det en god besked du har fået? Du sidder med sådan et saligt smil." Iiiih, så blev jeg lige lidt rød i kinderne... :blush:
4

Brugeravatar
Spjaerten

Indlægaf Spjaerten » 6. nov 2015, 08:11

Mi55y skrev:Sov hos min date i nat, og han skrev så en sød besked her til morgen, da jeg var mødt på arbejde. En af mine mandlige kolleger siger så: "Er det en god besked du har fået? Du sidder med sådan et saligt smil." Iiiih, så blev jeg lige lidt rød i kinderne... :blush:

Kender det....
3
Brugeravatar
Spjaerten

Indlægaf Spjaerten » 6. nov 2015, 23:29

Har en date igen med den søde mand...

Juhuuuu :banan: strudse karma brudt!
11
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 10. nov 2015, 07:47

Jeg var jo til min dates 30-års fødselsdag i lørdags, og det var superhyggeligt. Ingen hanky panky før sidst på natten, hvor vi lige fik kysset lidt inde i soveværelset, inden min veninde og jeg væltede hjemad til mig, hvor hun skulle overnatte. Det passede mig SÅ fint, at der ikke skulle være noget foran hans venner...

Dagen efter spurgte han, om han måtte kigge forbi og stene film - og kom selvom jeg skrev, at min søster også var der (som han godt kender). Hun gik dog kort efter, og så knaldede vi på sofaen og gik i bad sammen bagefter. Og det var noget af det bedste sex, jeg nogensinde har fået! Holy crap! Og så var det bare hyggeligt at stå i badet og kysse...

Min veninde nævnte for mig, om det var en god ide, at vi dyrkede sex, hver gang vi ser hinanden. Altså om vores relation så ikke byggede lidt for meget på det. Så den tygger jeg lige lidt på... Men vi skal ses i denne uge, hvor det er den tid på måneden for mig, så der bliver i hvert fald ikke noget...
1

Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 10. nov 2015, 08:47

Skumfidusen skrev:
Mi55y skrev:Jeg var jo til min dates 30-års fødselsdag i lørdags, og det var superhyggeligt. Ingen hanky panky før sidst på natten, hvor vi lige fik kysset lidt inde i soveværelset, inden min veninde og jeg væltede hjemad til mig, hvor hun skulle overnatte. Det passede mig SÅ fint, at der ikke skulle være noget foran hans venner...

Dagen efter spurgte han, om han måtte kigge forbi og stene film - og kom selvom jeg skrev, at min søster også var der (som han godt kender). Hun gik dog kort efter, og så knaldede vi på sofaen og gik i bad sammen bagefter. Og det var noget af det bedste sex, jeg nogensinde har fået! Holy crap! Og så var det bare hyggeligt at stå i badet og kysse...

Min veninde nævnte for mig, om det var en god ide, at vi dyrkede sex, hver gang vi ser hinanden. Altså om vores relation så ikke byggede lidt for meget på det. Så den tygger jeg lige lidt på... Men vi skal ses i denne uge, hvor det er den tid på måneden for mig, så der bliver i hvert fald ikke noget...

Hvis ikke man skulle knalde ved hver given lejlighed i starten af en relation, hvad hulen skal man så? De første måneder er parringsperioden og der knalder man. Sgu! Lyt ikke til din veninde! Knalderi er fremragende til at opbygge nærhed.

Thank you! :worship:

Så vil jeg fortsætte som hidtil og ikke kigge mig tilbage...
2

Brugeravatar
Spjaerten

Indlægaf Spjaerten » 10. nov 2015, 08:57

Jeg er altså også en fortaler for Man knalder hvis det er det man har lyst til.

Og det skal andre da ikke blande sig i.

Har min 4. Date med sød mand imorgen :lun:
5
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Indlægaf Zombie » 10. nov 2015, 09:25

Mi55y skrev:
Skumfidusen skrev:
Mi55y skrev:Jeg var jo til min dates 30-års fødselsdag i lørdags, og det var superhyggeligt. Ingen hanky panky før sidst på natten, hvor vi lige fik kysset lidt inde i soveværelset, inden min veninde og jeg væltede hjemad til mig, hvor hun skulle overnatte. Det passede mig SÅ fint, at der ikke skulle være noget foran hans venner...

Hvis ikke man skulle knalde ved hver given lejlighed i starten af en relation, hvad hulen skal man så? De første måneder er parringsperioden og der knalder man. Sgu! Lyt ikke til din veninde! Knalderi er fremragende til at opbygge nærhed.

Hvis du har lyst til at knalde, så knalder du! Selvf. hvis han også gerne vil.

Det virker SÅ fake og kunstigt, når han kan mærke på dig at du også har lyst og så står du der som en bly viol, og takker nej.
Især når det ikke er noget, du har gjort fra starten af - så virker det endnu mere fake og inkongruent.

De fleste fyre jeg kender, ville stå helt af på det - altså, hvis pigen fra starten af er lidt tøvende over for det med sex og af sig selv - naturligt, og ikke selvpåtvungent - træder på bremsen, så er det heeeeelt fint.
Men hvis det er noget hun gør, pga. en eller anden nederen norm eller efter "gode råd" fra en veninde - det er simpelthen for fake og nederen til, at de gider acceptere det. De ville miste alt for meget for en pige, der begik sig i sådan noget.

Og så lige min egen empiri:
Min kæreste og jeg var fuckbuddies, fun only, da vi mødte hinanden. Men selvom vi knaldede temmelig meget når vi sås, kunne vi alligevel ikke undgå at lære hinanden lidt bedre at kende - og BAM! så blev vi forelskede.

Så med mindre I ses, knalder og den ene part skrider lige efter ... Så virker det lidt dumt at tro, at der ikke er plads til at lære hinanden at kende. Så kunne din veninde lige så godt sige, at I ikke måtte spise mad hver gang I sås, fordi man ikke kan lære hinanden at kende med mad i munden... Ej, vel?
Det lyder på mig som om I laver hyggelige ting, knalder og tager bad sammen osv. - I kommer hinanden nærmere på alle parametre, ja også det seksuelle, men ikke kun.
Hvordan kan det ikke være en god ting????
3
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 10. nov 2015, 09:50

Zombie skrev:
Mi55y skrev:
Skumfidusen skrev:

Hvis du har lyst til at knalde, så knalder du! Selvf. hvis han også gerne vil.

Det virker SÅ fake og kunstigt, når han kan mærke på dig at du også har lyst og så står du der som en bly viol, og takker nej.
Især når det ikke er noget, du har gjort fra starten af - så virker det endnu mere fake og inkongruent.

De fleste fyre jeg kender, ville stå helt af på det - altså, hvis pigen fra starten af er lidt tøvende over for det med sex og af sig selv - naturligt, og ikke selvpåtvungent - træder på bremsen, så er det heeeeelt fint.
Men hvis det er noget hun gør, pga. en eller anden nederen norm eller efter "gode råd" fra en veninde - det er simpelthen for fake og nederen til, at de gider acceptere det. De ville miste alt for meget for en pige, der begik sig i sådan noget.

Og så lige min egen empiri:
Min kæreste og jeg var fuckbuddies, fun only, da vi mødte hinanden. Men selvom vi knaldede temmelig meget når vi sås, kunne vi alligevel ikke undgå at lære hinanden lidt bedre at kende - og BAM! så blev vi forelskede.

Så med mindre I ses, knalder og den ene part skrider lige efter ... Så virker det lidt dumt at tro, at der ikke er plads til at lære hinanden at kende. Så kunne din veninde lige så godt sige, at I ikke måtte spise mad hver gang I sås, fordi man ikke kan lære hinanden at kende med mad i munden... Ej, vel?
Det lyder på mig som om I laver hyggelige ting, knalder og tager bad sammen osv. - I kommer hinanden nærmere på alle parametre, ja også det seksuelle, men ikke kun.
Hvordan kan det ikke være en god ting????

Jamen, jeg er meget enig.

Tror dog ikke min veninde mente, at jeg skulle holde tilbage i en situation, hvor det ville være naturligt, men mere at hun mente, at vi også burde gå ud sammen i stedet for bare at hænge derhjemme. Men nu er det jo så bare lige sådan, at nogle af de interesser vi deler er musik, film, serier og specialøl. Og det er nu altså bare mere hyggeligt at dele det derhjemme OG få sex oveni end en tur i biffen og på bar. IMO. Især nu her om vinteren...
0

Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Indlægaf Zombie » 10. nov 2015, 14:44

å længe der er indhold i jeres relation udover sex, så er der ingen problemer.

Men jeg tror måske, at din veninde kan have fat i noget - dog ikke med fokus på sexen. Mere at få set hinanden an i rammer uden for hjemmet, evt. hvor der også er andre til stede.
Nu har I taget hul på bylden til hans fest, hvor det hele så skulle være lidt hemmeligt... Måske I langsomt skulle tage hul på det uden hemmelighedskræmmeri, for at prøve det af.

For mig er dét altid lidt af en hurdle. Med min eks ville jeg ønske at jeg havde gjort det lidt tidligere - fordi hans natur/personlighed bare blev så meget desto mere udtalt (på en negativ måde), når sammen med min familie og (få) venner. Det var en af de ting som gjorde, at jeg skoddede ham efter et års tid. - Men han mødte først folk efter 6-9 måneder.

Med min nuv. kæreste skete det ret hurtigt, da vi bor i samme område og det virkede mere naturligt. Og her har jeg kunne se, at han passer godt ind og folk har accepteret ham hurtigt, samt har kommenteret at vi passer godt sammen.
Det har betydet en masse positivt ift. hvordan jeg ser os sammen.

Jeg siger ikke at I skal gå helt amok med introduktioner til hinandens familier og vennekredse. Men hvad med at tage til pubquiz sammen med et par gode venner (specialøl) eller noget andet "let" og uforpligtende hygge?
0

Tilbage til "Forhold og sex"