Datetråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5876

Re: Datetråden

Indlægaf Dikus » 17. aug 2015, 08:34

Grissebassen skrev:Nå, men den ene var ganske sød og rar, men der var ikke rigtig "noget" synes jeg, så jeg tror ikke jeg føler for at ses igen. Den anden brændte mig af :wacko:

Den anden var da vanvittigt uforskammet! Håber, du er ok :ae:

Må man spørge, hvad der får dig til at vælge en fra, der virker sød og rar?
0
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 494

Indlægaf Grissebassen » 17. aug 2015, 09:51

Dikus skrev:
Grissebassen skrev:Nå, men den ene var ganske sød og rar, men der var ikke rigtig "noget" synes jeg, så jeg tror ikke jeg føler for at ses igen. Den anden brændte mig af :wacko:

Den anden var da vanvittigt uforskammet! Håber, du er ok :ae:

Må man spørge, hvad der får dig til at vælge en fra, der virker sød og rar?

Jeg er skam helt okay, jeg kendte ham jo ikke :)
Grunden til at jeg vælger ham fra, selvom han virkede sød og rar, er nok at jeg kender mig selv godt nok til at vide, at hvis jeg ikke føler "noget" allerede på første date, så kommer jeg heller ikke til det. Jeg er tidligere datet relativt meget, og jeg går bestemt ind for, at man skal give folk en chance mere, selvom de ikke slår benene væk under en på første date. Jeg har det bare sådan, at det vil være spild af både hans og min tid, at give noget en chance, som jeg ikke føler 100%. Hvis jeg skal finde mig en sød kæreste, skal det være fordi det bare er dét, og ikke fordi han er sød og rar. Jeg ved ikke om det giver mening?
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 17. aug 2015, 10:15

Jo. Det giver god mening. Har du prøvet at date en, der slog benene væk under dig?

Tror, mit spørgsmål stammer fra et sted, hvor jeg har svært ved at se det ske over en kop kaffe :genert:
1
Grissebassen

Indlægaf Grissebassen » 17. aug 2015, 10:32

Dikus skrev:Jo. Det giver god mening. Har du prøvet at date en, der slog benene væk under dig?

Tror, mit spørgsmål stammer fra et sted, hvor jeg har svært ved at se det ske over en kop kaffe :genert:

Ja. Jeg har prøvet to gange at det bare sagde klik fra første møde :)
1
cola
Kort karma: 14
Likede indlæg: 207

Indlægaf cola » 19. aug 2015, 15:53

Jeg vil prøve det der date snak, om ikke andet så for at komme af med alle de spørgsmål, der roder rundt. Er han for ung? Bor han for langt væk? Kan han overhovedet lide en som mig? Vil han kun have sex?
Indtil videre er svarene nej, nej ja og nej. Havde det været før jeg mødte ham, så ville jeg aldrig være gået på date med en så ung, eller der bor så langt væk, men der var bare noget ved ham her, Hans lange hår, hans blik, hans stemme, det slog fuldstændigt benene væk under mig, og jeg kan knap komme op på knæ, før han sender mig til tælling igen. Har vist aldrig følt sådan før.

Vi har kun mødtes en gang, ikke haft sex, ikke snakket synderligt meget om sex, bare snakket. Derfor tror jeg selv, at han vil andet end sex.

Jeg svæver viderer på min lille lyserøde sky, og håber at næste date, blive lige så god som den første, vi havde for snart 1 måned siden.
5
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 19. aug 2015, 15:58

Det lyder interessant!!!
0
cola
Kort karma: 14
Likede indlæg: 207

Indlægaf cola » 25. aug 2015, 17:24

Det ville han så ikke, eller jeg ved ikke hvad han ville, men i dag viste det sig så, at han både har kæreste og barn.
0
Grissebassen

Indlægaf Grissebassen » 7. sep 2015, 13:10

Jeg har kastet mig ud i dating igen og været på to dates. Den ene fyr var en douche, mens den anden var virkelig rar. Der var ingen magi, men klart potentiale for at ses igen. Han sagde han ville skrive til mig, men da jeg stadig ikke havde hørt noget efter nogle dage, tog jeg skeen i egen hånd og skrev til ham. Så nu skal vi på date igen. Det der med at date generte mænd er lidt nyt for mig, da jeg selv er genert. Men jeg håber da vi får en god anden date.
2
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 7. sep 2015, 13:55

Shit, det der singleliv er crazy
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
Willow
Kort karma: 2
Likede indlæg: 77

Indlægaf Willow » 7. sep 2015, 15:45

cola skrev:Det ville han så ikke, eller jeg ved ikke hvad han ville, men i dag viste det sig så, at han både har kæreste og barn.

Sikke da en røv :sur:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11696

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. sep 2015, 22:06

Ja singlelivet er crazy indeed.

Hen over sommeren mødtes jeg flere gange med en, som både var meget hjælpsom og omsorgsfuld og "på". Men han havde virkelig også sine dårlige sider. Værst blev det den dag han besøgte mig, medbringende en dokumentmappe som indeholdt en "hensigtserklæring" som han kaldte den. Han ville godt have mig til at underskrive den, og den handlede om at jeg havde til hensigt at blive kærester med ham inden en eller anden skæringsdato.

Det endte med at han godt kunne se det gjorde mig forskrækket og utilpas, så han lod den blive i mappen og prøvede at glatte det ud med at det skulle være et sjovt indslag. Men det blev sgu for sært.
Jeg var nervøs for hvordan det ville blive når jeg ikke ville se ham mere. Med hans ihærdighed kunne man jo forestille sig alt muligt. Men nu er det over en måned siden vi sidst vekslede et ord, og det virker som om han komplet har mistet interessen i mig, så det er jeg lettet over.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Willow
Kort karma: 2
Likede indlæg: 77

Indlægaf Willow » 10. sep 2015, 06:28

Dirtylittledevil skrev:Ja singlelivet er crazy indeed.

Hen over sommeren mødtes jeg flere gange med en, som både var meget hjælpsom og omsorgsfuld og "på". Men han havde virkelig også sine dårlige sider. Værst blev det den dag han besøgte mig, medbringende en dokumentmappe som indeholdt en "hensigtserklæring" som han kaldte den. Han ville godt have mig til at underskrive den, og den handlede om at jeg havde til hensigt at blive kærester med ham inden en eller anden skæringsdato.

Det endte med at han godt kunne se det gjorde mig forskrækket og utilpas, så han lod den blive i mappen og prøvede at glatte det ud med at det skulle være et sjovt indslag. Men det blev sgu for sært.
Jeg var nervøs for hvordan det ville blive når jeg ikke ville se ham mere. Med hans ihærdighed kunne man jo forestille sig alt muligt. Men nu er det over en måned siden vi sidst vekslede et ord, og det virker som om han komplet har mistet interessen i mig, så det er jeg lettet over.

wow, scary
2
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 10. sep 2015, 08:08

Jeg har så ikke været på date endnu, da mine to prospects begge viste sig at være deciderede røve med ører.

Den ene havde lige glemt at han havde en kæreste, den anden sendte mig et dick-pic ud af det blå.

Mænd! :stoned:
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 10. sep 2015, 10:17

Hmm, jeg kan da godt se, at når jeg en dag er klar til at date igen, så får jeg virkelig noget at snakke med veninderne om...
3
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 10. sep 2015, 11:14

Dirtylittledevil skrev:Ja singlelivet er crazy indeed.

Lyder lidt som om han har taget en side ud af Christian Grays bog :ticks: :wacko:
3

Tilbage til "Forhold og sex"