Datetråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2572

Re: Datetråden

Indlægaf Mi55y » 10. nov 2015, 15:02

Zombie skrev:å længe der er indhold i jeres relation udover sex, så er der ingen problemer.

Men jeg tror måske, at din veninde kan have fat i noget - dog ikke med fokus på sexen. Mere at få set hinanden an i rammer uden for hjemmet, evt. hvor der også er andre til stede.
Nu har I taget hul på bylden til hans fest, hvor det hele så skulle være lidt hemmeligt... Måske I langsomt skulle tage hul på det uden hemmelighedskræmmeri, for at prøve det af.

For mig er dét altid lidt af en hurdle. Med min eks ville jeg ønske at jeg havde gjort det lidt tidligere - fordi hans natur/personlighed bare blev så meget desto mere udtalt (på en negativ måde), når sammen med min familie og (få) venner. Det var en af de ting som gjorde, at jeg skoddede ham efter et års tid. - Men han mødte først folk efter 6-9 måneder.

Med min nuv. kæreste skete det ret hurtigt, da vi bor i samme område og det virkede mere naturligt. Og her har jeg kunne se, at han passer godt ind og folk har accepteret ham hurtigt, samt har kommenteret at vi passer godt sammen.
Det har betydet en masse positivt ift. hvordan jeg ser os sammen.

Jeg siger ikke at I skal gå helt amok med introduktioner til hinandens familier og vennekredse. Men hvad med at tage til pubquiz sammen med et par gode venner (specialøl) eller noget andet "let" og uforpligtende hygge?

Det særlige i vores situation er jo, at jeg har kendt ham et års tid, inden jeg begyndte at date ham pga. vi har fælles venner. Så vi har set hinanden jævnligt i mange forskellige situationer før, og kender også mange af hinandens venner. Han kender endda mine to søstre, og har også mødt min bror engang. Så vi tager det ligesom lidt bagvendt kan man godt sige, og nok også derfor, at jeg er mest hooked på at holde det som vores lille hemmelighed så længe som muligt.
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 496
Likede indlæg: 1606

Indlægaf Spjaerten » 10. nov 2015, 15:46

Min date og jeg har ikke de stor muligheder for En masse tid sammen før til næste år :8: så det må blive til hvad vi kan nå - fleste dage måske bare nætter ;)
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 10. nov 2015, 16:07

Spjaerten skrev:Min date og jeg har ikke de stor muligheder for En masse tid sammen før til næste år :8: så det må blive til hvad vi kan nå - fleste dage måske bare nætter ;)

Nætter er heller ikke dårlige... Når det nu skal være.
1

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 11. nov 2015, 07:23

Vi er så nået til at sende kyssesmileys nu... Og han har lige kaldt mig smukke i en besked... Det er OK. Det er faktisk helt fint... :blush2:
1

Brugeravatar
Spjaerten

Indlægaf Spjaerten » 11. nov 2015, 07:25

^ Uhhhh dejligt

Men :genert: det har jeg fået fra dag 3 eller sådan noget
0
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 11. nov 2015, 07:26

Mi55y skrev:
Det særlige i vores situation er jo, at jeg har kendt ham et års tid, inden jeg begyndte at date ham pga. vi har fælles venner. Så vi har set hinanden jævnligt i mange forskellige situationer før, og kender også mange af hinandens venner. Han kender endda mine to søstre, og har også mødt min bror engang. Så vi tager det ligesom lidt bagvendt kan man godt sige, og nok også derfor, at jeg er mest hooked på at holde det som vores lille hemmelighed så længe som muligt.

Nå men meget a pros pros, så skal min søster åbenbart på date med min dates kammerat, og nu skal vi åbenbart på dobbeltdate... Det skal nok blive hyggeligt.
0

Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 11. nov 2015, 07:30

Spjaerten skrev:^ Uhhhh dejligt

Men :genert: det har jeg fået fra dag 3 eller sådan noget

Ha ha, ja OK. Jeg tror dog ikke rigtig jeg er typen, der sådan indbyder til sådan noget. Den første gang, han sendte en kyssesmiley sendte jeg bare en alm. smiley tilbage. Så fik jeg en røffel af min veninde, og så overvandt jeg mig selv og sendte en kyssesmiley i forbindelse med noget andet senere på dagen.... Jeg har ikke så nemt ved at modtage komplimenter, og jeg er slet ikke god til at give dem, hvis det efterlader mig sårbar på nogen måde. Men jeg arbejder virkelig på det, og har flere gange fortalt ham, at han er dejlig, så jeg gør fremskridt!
1

Brugeravatar
Spjaerten

Indlægaf Spjaerten » 13. nov 2015, 06:13

Jeg smiler stadig :-D aka dater stadig den søde mand.
7
Brugeravatar
Spjaerten

Indlægaf Spjaerten » 19. nov 2015, 07:55

Er der slet ikke nogle af i andre der har noget date sladder?

Min date kommer endelig hjem fra ferie idag. Men vi når ikke rigtig sådan lige at se hinanden før engang næste uge :/
0
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 19. nov 2015, 13:46

Her kører tingene bare som de plejer... Stille og roligt. Vi ser hinanden et par gange om ugen, hvor vi sover sammen. Men de sidste mange gange har det været op til en arbejdsdag, og sidst sent tirsdag aften efter hans træning, da jeg tog i sommerhus i går. Jeg kommer hjem lørdag, hvor vi skal ses, så det bliver dejligt at kunne blive liggende i sengen om søndagen...

Jeg er desuden blevet helt sikker i relationen nu og har skilt mig af med alle de trælse tanker. Det hjælper, at han ofte skriver eller sender et billede, når han er ude - altså ikke fordi, jeg gerne vil vide, hvad han laver, men mere det der med, at han uopfordret tænker på mig, selvom han er sammen med sine venner.
5

Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 19. nov 2015, 14:40

Date nummer to med tinderfyr er overstået.

Det var rigtig hyggeligt igen, og han forsøgte at lægge lidt an på mig. Min reaktion var at smutte på toilettet :fløjt:

Af en eller anden grund bliver jeg super awkward i sådanne situationer, hvis jeg ikke er sikker på om tiltrækningen er der. Han er rigtig sød, ret nørdet, galant og intelligent. Og jeg har ikke den der "afsky" som jeg kan føle hvis "den" ikke er der, men heller ikke det modsatte :gruble:

Vi snakkede lidt om at jeg bare gerne vil lære ham at kende, før vi begynder at kaste os ud i nogen beslutninger om at vi dater hen mod at skulle være intime, eller forblive venner. Han er helt cool med det, men han forsøgte så også at røre, så han er nok allerede klar over at han er tiltrukket.

Ah, what to do? Nogle gange kan man jo også trække den der begynderfase i langdrag, og så bliver det endnu sværere at få kastet sig igang med et kys osv.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 19. nov 2015, 15:15

canoodle skrev:Date nummer to med tinderfyr er overstået.

Det var rigtig hyggeligt igen, og han forsøgte at lægge lidt an på mig. Min reaktion var at smutte på toilettet :fløjt:

Af en eller anden grund bliver jeg super awkward i sådanne situationer, hvis jeg ikke er sikker på om tiltrækningen er der. Han er rigtig sød, ret nørdet, galant og intelligent. Og jeg har ikke den der "afsky" som jeg kan føle hvis "den" ikke er der, men heller ikke det modsatte :gruble:

Vi snakkede lidt om at jeg bare gerne vil lære ham at kende, før vi begynder at kaste os ud i nogen beslutninger om at vi dater hen mod at skulle være intime, eller forblive venner. Han er helt cool med det, men han forsøgte så også at røre, så han er nok allerede klar over at han er tiltrukket.

Ah, what to do? Nogle gange kan man jo også trække den der begynderfase i langdrag, og så bliver det endnu sværere at få kastet sig igang med et kys osv.

Jeg har det ofte lidt på samme måde som dig, og forsøger altid at snakke mig ud af alting, hvilket ofte ender med, at jeg sidder og rabler. Men er så bare altid blevet reddet af, at fyren bare har kysset mig på et tidspunkt. Og så er det ligesom om, at alle de der tanker var lidt fjollede, for så slemt er det jo heller ikke at kysse på en sød fyr... Og ofte så bliver jeg lidt mere afklaret omkring tvivlen om tiltrækning, når man først har kysset.
1

Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 19. nov 2015, 16:09

Spjaerten skrev:Er der slet ikke nogle af i andre der har noget date sladder?

Min date kommer endelig hjem fra ferie idag. Men vi når ikke rigtig sådan lige at se hinanden før engang næste uge :/

Folk har læst vejrudsigten. Nattefrost i weekenden. De er gået i vinterhi, Spjært :D
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 21. nov 2015, 10:39

Mi55y skrev:
Nå men meget a pros pros, så skal min søster åbenbart på date med min dates kammerat, og nu skal vi åbenbart på dobbeltdate... Det skal nok blive hyggeligt.

Så kom der så lidt skår i glæden. Ham min dates kammerat aflyste ovenstående her den anden dag. Jeg skriver så til min søster i går, at min date og jeg stadig vil tage ud, han vil spørge nogle flere, og om hun stadig vil med. Hun svarer, at det vil hun lige tænke over og vende tilbage i dag. Hvor hun så skriver og foreslår, at vi bare sidder hos hende og spiller nogle spil. Jeg siger så, at den må hun tage med min date (det er hende, jeg har lært ham at kende igennem), da det er ham, der har inviteret andre med. Hun skriver så, om hun ikke bare kan sige til ham, at jeg tager op til hende, og om han og de andre vil med. Det siger jeg selvfølgelig nej til, da jeg jo har lavet en aftale med ham først - det havde hele tiden været meningen at vi ville spise sammen, inden vi skulle have mødtes med de andre på dobbeltdaten. Nu mener hun så, at jeg har brudt vores aftale :gruble: og sluttede korrespondancen af med, at jeg kunne gøre som jeg ville, og hun ikke ville stå i vejen...

Så nu føler jeg mig lidt i klemme. Og ved ikke lige hvordan jeg skal fremlægge problemet for min date, da han jo også kender hende, og jeg gider ikke at "sladre" om min søster. De er ikke tætte eller noget, men kommer i den samme vennegruppe. Da jeg mødte min date første gang for over et år siden, opfordrede min søster mig faktisk til at hoppe på ham, da jeg jo synes, han var lidt sød. Af forskellige grunde blev det så først til noget for nyligt, hvor hun så meldte ud, at det var fint for hende så længe hun ikke kom til at lide under det. Og nu føler jeg jo lidt, at hun faktisk prøver at fremtvinge et problem. Argh, synes sgu ikke hun kan være det bekendt...
0

Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5926

Indlægaf Dikus » 21. nov 2015, 13:40

Ej noget rod.

Jeg ville tage på date med date... Og lade søster rode med sit eget drama. Hun falder nok ned igen... Og at dobbeltdaten falder fra hinanden betyder jo ikke, hun så ene mand har planlægningsret over din aften.
4

Tilbage til "Forhold og sex"