Datetråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3375

Re: Datetråden

Indlægaf Skralde » 24. nov 2015, 18:26

Mi55y skrev:Jeg har lige købt tandbørster til os i dag, så vi kan have en stående hos hinanden... Da jeg så sendte ham et billede, så han kunne vælge farve, svarede han: "Uuuh, milepæl!".

:genert:

Haha, det er da også SÅ meget en milepæl! :D Dejligt for jer :kys:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5027

Indlægaf ManicNinja » 24. nov 2015, 18:44

Forleden fik jeg lyst at prøve det lidt af. Efter et år som single oven på et FUCKED UP forhold er jeg ganske vist stadig ikke meget i mande-mode. Men jeg hader da i det mindste ikke mænd længere. :D Så jeg er nok dér, hvor jeg synes, dating kunne være en måde at teste mig selv lidt. Se om jeg løber skrigende væk og er ved at brække mig ved tanken om at mødes med en "ny" mand. Egentlig har jeg nok bare lyst til at møde nogle mænd. Prøve at føre en ganske normal samtale med jævnaldrende, ikke afsat hankønsvæsen på mit eget mentale niveau. For det har jeg ikke prøvet meget længe. De eneste mænd, jeg ser, er dem på mit job, og de er enten meget ældre eller bøsser eller virkeligt mærkelige. Og eks'en mødte jeg på arbejdspladsen, så dén strategi er jeg i det hele taget ret færdig med ... Dertil kommer, at relationerne til mine tre drengevenner fra waaaay back sgu desværre er røget i svinget: To blev gift (og den enes kone kunne mig overhovedet ikke, og hun fik åbenbart lov at bestemme i det forhold, så ...). Den anden er stadig min ven, men flyttede laaaangt væk fra mig med sin kone og barn pga arbejde, så ham ser jeg nu kun et par gange om året. Højst. Den tredje ... Jeg orkede ikke længere at være hans reservemor og lod et tyve år langt venskab glide ud i sandet. Alt i alt mangler jeg sgu bare helt fladpandet noget testosteron i min hverdag - uden at det nødvendigvis skal føre til vandret mambojambo.

"Godt så - nu opretter jeg sgu et par datingprofiler, og der sker garanteret ikke en skid alligevel", tænkte jeg trygt, for sidste gang jeg prøvede den slags for en 3-4 år siden, var det sådan noget med meget få, men dog seriøse (og lidt kedelige) breve. Helt stille og roligt. Har aldrig i mit liv modtaget så meget som ét pikbillede (og er i øvrigt naturligvis ret fornærmet over dette, men lad nu det ligge). Til gengæld er der et par gange kommet gode og længerevarende forhold ud af den slags, så man kan vel sige, at for mig har dating været mere kvalitet end kvantitet. Måske er jeg bare an acquired taste.

Æniwæjs. Jeg ved ikke helt, hvad jeg gjorde galt (eller rigtigt?) Men i forhold til, hvad jeg var vant til sidst, er det væltet ind med breve på ingen tid og masser af alle de dér åndssvage likes og flirts, og hvad de nu kaldes alle sammen.

Sagen er: Jeg har ikke betalt på nogen af de her datingsider, sådan som man skal for at kunne læse breve. Og nu sidder jeg og overvejer, om jeg overhovedet gider læse de breve (mange af dem er selvfølgelig nok bare af typen "Hej. Skrive?" Men alligevel. Sådan troede jeg helt ærligt aldrig, jeg skulle få det).

At finde nyt, spændende job er hundrede gange vigtigere for mig, end hvorvidt jeg har en kæreste, kan jeg mærke. Måske skal jeg i virkeligheden snarere arbejde på at acceptere, at det er altså sådan, jeg har det. Også selv om jeg ikke helt selv forstår det. Aldrig oplevet det før. Ikke sådan her. Jeg har bestemt oplevet, at jeg godt kunne gå et halvt til et helt, en enkelt gang halvandet år uden at savne en kæreste, men nedenunder lurede hele tiden sådan en ... hm ... en følelse af at jeg bestemt stadig syntes, mænd var nødvendige eller spændende. Men lige nu? Tror mere, jeg savner en rigtig god mandlig ven, samtalepartner, som jeg kan sende hjem, når jeg har udvekslet spændende tanker og refleksioner og suget af hans modspil. En mand, jeg véd finder mig vigtig. Og som jeg også kan finde vigtig og beundre lidt. Ja, jeg kunne godt tænke mig at blive imponeret igen. Det er sgu længe siden, jeg har været det over en mand. Med en enkelt undtagelse.

Men om dét behov rækker til at kaste sig ud i netdatingens lyksaligheder, tvivler jeg sgu ærligt talt noget på. Og ja, ja. Jeg ved godt, at I vil sige: "Prøv det da bare af!" Om ikke andet så fordi I skal have noget at læse om herinde. :) Og det gør jeg nok også. Men for filan, det er en mystisk følelse, det her. På en rigtig god måde dog.
Senest rettet af ManicNinja 24. nov 2015, 18:57, rettet i alt 4 gange.
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 479
Likede indlæg: 1566

Indlægaf Spjaerten » 24. nov 2015, 18:47

ManicNinja skrev:Forleden fik jeg lyst at prøve det lidt af. Efter et år som single oven på et FUCKED UP forhold er jeg ganske vist stadig ikke meget i mande-mode. Men jeg hader da i det mindste ikke mænd længere. :D Så jeg er nok dér, hvor jeg synes, dating kunne være en måde at teste mig selv lidt. Se om jeg løber skrigende væk og er ved at brække mig ved tanken om at mødes med en "ny" mand. Egentlig har jeg nok bare lyst til at møde nogle mænd. Prøve at føre en ganske normal samtale med jævnaldrende, ikke afsat hankønsvæsen på mit eget mentale niveau. For det har jeg ikke prøvet meget længe. De eneste mænd, jeg ser, er dem på mit job, og de er enten meget ældre eller bøsser eller virkeligt mærkelige. Og eks'en mødte jeg på arbejdspladsen, så dén strategi er jeg i det hele taget ret færdig med ... Dertil kommer, at relationerne til mine tre drengevenner fra waaaay back sgu desværre også er røget i svinget: To blev gift (og den eneste kone kunne ikke mig, og hun fik lov at bestemme, så ...), den anden er stadig min ven, men flyttede laaaangt væk fra mig med sin kone og barn pga arbejde. Den tredje ... Jeg orkede ikke længere at være hans reservemor. Alt i alt mangler jeg sgu bare helt fladpandet noget testoteron i min hverdag - uden at det nødvendigvis skal føre til vandret mambojambo.

"Godt så - nu opretter jeg sgu et par datingprofiler, og der sker garanteret ikke en skid alligevel", tænkte jeg trygt, for sidste gang jeg prøvede den slags for en 3-4 år siden, var det sådan noget med meget få, men dog seriøse (og lidt kedelige) breve. Helt stille og roligt. Har aldrig i mit liv modtaget så meget som ét pikbillede (og er i øvrigt naturligvis ret fornærmet over dette, men lad nu det ligge).

Jeg ved ikke helt, hvad jeg gjorde galt (eller rigtigt?) Men i forhold til hvad jeg var vant til sidst, er det væltet ind med breve på ingen tid og masser af alle de dér åndssvage likes og flirts, og hvad de nu kaldes alle sammen.

Sagen er: Jeg har ikke betalt på nogen af de her datingsider, sådan som man skal for at kunne læse breve. Og nu sidder jeg og overvejer, om jeg overhovedet gider læse de breve (mange af dem er selvfølgelig nok bare af typen "Hej. Skrive?" Men alligevel. Sådan troede jeg helt ærligt aldrig, jeg skulle få det.

At finde nyt, spændende job er hundrede gange vigtigere for mig, endhvorvidt jeg har en kæreste, kan jeg mærke. Måske skal jeg i virkeligheden snarere arbejde på at acceptere, at det er altså sådan, jeg har det. Også selv om jeg ikke helt selv forstår det. Aldrig oplevet det før. Ikke sådan her. Jeg har bestemt oplevet, at jeg godt kunne gå et halvt til et helt, en enkelt gang halvandet år uden at savne en kæreste, men nedenunder lurede hele tiden sådan en ... hm ... en følelse af at jeg bestemt stadig syntes, mænd var nødvendige eller spændende. Men lige nu? Tror mere, jeg savner en rigtig god mandlig ven, samtalepartner, som jeg kan sende hjem, når jeg har udvekslet spændende tanker og refleksioner og suget af hans modspil. En mand, jeg véd finder mig vigtig. Og som jeg også kan finde vigtig.

Men om det rækker til at kaste sig ud i netdatingens lyksaligheder, tvivler jeg sgu ærligt talt noget på. Og ja, ja. Jeg ved godt, at I vil sige: " Prøv det da bare af!" Om ikke andet så fordi I skal have noget at læse om herinde. Og det gør jeg nok også. Men for filan, det er en mystisk følelse, det her. På en rigtig god måde.

hvor er du sej ninja at du er kommet så langt!
:banan:

er sikker på du nok skal møde nogle skægge typer og et par strudse, men der er åbenbart også ordentlige mænd derude
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 25. nov 2015, 23:38

Hvis man finder den rigtige mand, man kan jo BÅDE snakke, blive imponeret, filosofere, beundre, knalde og alt muligt andet med, så det er da bare om at kaste dig ud i det. :)
1
Brugeravatar
Spjaerten

Indlægaf Spjaerten » 28. nov 2015, 13:24

Sød mand viste sig ikke at være helt så på, på ideen om os mere.

Så jeg må gerne holde liv i tråden med swipes og dates :lol:
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5857

Indlægaf Dikus » 28. nov 2015, 13:26

Spjaerten skrev:Sød mand viste sig ikke at være helt så på, på ideen om os mere.

Ej æv. Er du ok?
1
Brugeravatar
Spjaerten

Indlægaf Spjaerten » 28. nov 2015, 13:34

Ja ja jeg har det fint. Så det fortæller nok også om at mine følelser ikke var så alvorlige.
7
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 28. nov 2015, 23:25

Spjaerten skrev:Ja ja jeg har det fint. Så det fortæller nok også om at mine følelser ikke var så alvorlige.

Hmm øv. Men ja - nogen gange bliver man revet lidt med. Omvendt gider man jo heller ikke date en, hvis det ikke føles rigtigt - enten for en selv eller den anden. Men kom det lidt ud af det blå? Dit sidste indlæg handlede om at møde hans venner.
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 160
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2508

Indlægaf Mi55y » 29. nov 2015, 06:16

Spjaerten skrev:Sød mand viste sig ikke at være helt så på, på ideen om os mere.

Æv. Men godt at høre, at du er klar på at hoppe på hesten igen. Så var det jo nok netop ikke det helt store tab...

Jeg var ude at bowle i fredags med nogle af min og datens fælles venner, han var ikke med. Vi tog på værtshus bagefter, hvor han så skrev, at han ville kigge forbi. Mig og to andre tog så videre i byen, og så kyssede han mig farvel... foran de andre! Og det føltes bare helt naturligt... Og rart... Iiiih altså!
2
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 30. nov 2015, 10:59

Øv... Min veninde, som jeg sparrede en del med angående det her dating, er lige blevet røvrendt noget så grusomt af hendes date her i weekenden. De har set hinanden i 3 måneders tid og har lige været ude at rejse sammen samt havde planlagt at holde nytår sammen. Han valgte så lige at være sammen med en anden her i weekenden... Så det er slut. Nu må jeg så lige pakke min nyforelskelse lidt sammen, nu her når jeg skal besøge hende i weekenden, hvor jeg ellers skulle have mødt hendes fyr. Så det bliver et lidt anderledes besøg end planlagt...
0

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2098

Indlægaf canoodle » 30. nov 2015, 11:07

Mi55y skrev:Øv... Min veninde, som jeg sparrede en del med angående det her dating, er lige blevet røvrendt noget så grusomt af hendes date her i weekenden. De har set hinanden i 3 måneders tid og har lige været ude at rejse sammen samt havde planlagt at holde nytår sammen. Han valgte så lige at være sammen med en anden her i weekenden... Så det er slut. Nu må jeg så lige pakke min nyforelskelse lidt sammen, nu her når jeg skal besøge hende i weekenden, hvor jeg ellers skulle have mødt hendes fyr. Så det bliver et lidt anderledes besøg end planlagt...

Pyh, hvor trist! :(

Det er svært at turde kaste sig ud i at turde være sårbar, når man læser sådan noget her.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 30. nov 2015, 11:44

canoodle skrev:
Mi55y skrev:Øv... Min veninde, som jeg sparrede en del med angående det her dating, er lige blevet røvrendt noget så grusomt af hendes date her i weekenden. De har set hinanden i 3 måneders tid og har lige været ude at rejse sammen samt havde planlagt at holde nytår sammen. Han valgte så lige at være sammen med en anden her i weekenden... Så det er slut. Nu må jeg så lige pakke min nyforelskelse lidt sammen, nu her når jeg skal besøge hende i weekenden, hvor jeg ellers skulle have mødt hendes fyr. Så det bliver et lidt anderledes besøg end planlagt...

Pyh, hvor trist! :(

Det er svært at turde kaste sig ud i at turde være sårbar, når man læser sådan noget her.

Det er så synd for hende, for hun har aldrig haft et længerevarende forhold, og det var første gang hun rigtig havde turdet give det en chance og åbne sig. Den bliver sgu nok svær for hende ikke at lade sig påvirke af i fremtidige relationer.
0

Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 30. nov 2015, 11:48

Lad os håbe for hende, at når hun er ovre det her, så står hun tilbage med en stærk bevidsthed om, at hun godt kan klare den slags. Trods alt. Den styrke vil kunne hjælpe hende, når hun engang står over for en ny mand og bliver nervøs for, at han også er en røv og sårer hende.
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 30. nov 2015, 14:35

Oooog så dukkede han åbenbart op på hendes arbejde i dag med blomster og et undskyld-kort. Heldigvis havde hun tidligt fri, så hun var der ikke. Det er nok noget af det mest uempatiske, jeg længe har hørt om. Ikke nok med at han lagde på, når hun ringede i går og kun kunne komme clean over sms, så synes han også lige, at hun skulle konfronteres med det foran alle hendes kolleger? Jeeeez, en narhat! Nu kan hun så rigtig møde op til en masse nysgerrige spørgsmål i morgen... Jeg er helt vildt forarget på hendes vegne!
1

Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 6. dec 2015, 22:44

Mi55y skrev:

Oooog så dukkede han åbenbart op på hendes arbejde i dag med blomster og et undskyld-kort. Heldigvis havde hun tidligt fri, så hun var der ikke. Det er nok noget af det mest uempatiske, jeg længe har hørt om. Ikke nok med at han lagde på, når hun ringede i går og kun kunne komme clean over sms, så synes han også lige, at hun skulle konfronteres med det foran alle hendes kolleger? Jeeeez, en narhat! Nu kan hun så rigtig møde op til en masse nysgerrige spørgsmål i morgen... Jeg er helt vildt forarget på hendes vegne!

Waaaauw. På den lange bane er det da vist et held for hende, at det er ovre ...

Jeg oprettede jo for et par uger siden noget datingprofil. Og basically glemte jeg så alt om den igen. Indtil jeg gik ind og lurede her den anden dag og opdagede, at der er sket noget helt andet end da jeg have en profil for... hm... fire års tid siden. Jeg har nemlig fået masser af breve. Og matches og hvadharvi. Antallet i sig selv, men også dét at der er de dér imellem, som tydeligvis kun vil knalde ... Godt være, det lyder mærkeligt. Men det er faktisk rart for sådan en som mig at finde ud af, at jeg åbenbart også kan ligne relevant bud på noget slet og ret fuckable.

Nåmmen. Jeg har også fået gennemtænkte og sjove breve. Fra mænd, som helt tydeligt har humor, og som har læst min profil og stiller fine spørgsmål. Efter at have gået forvildet rundt om mig selv nogle dage og faktisk ikke anet, OM jeg ville skrive og i så fald hvad, smed jeg et par små breve af sted i dag - og fik godt nok hurtige svar. Nogle mere interessante end andre selvfølgelig. ;)

Så alt i alt: Jeg overvinder mig selv, prøver mig lidt frem, prøver at finde ud af, hvilken kvinde jeg egentlig er nu ift de dérsens mænd, nyder lidt uskyldig bekræftelse, og det er alt sammen helt fint. Men jeg kan godt mærke, at det ikke betyder så vanvittigt meget for mig. Lige nu er det noget med, at jeg ikke gider gøre det til mere, end det er ... Men det er en god måde at teste sine menneskekundskaber og fornemmelser og ikke mindst sin evne til at vælge fra uden dårlig samvittighed. Jeg tror, det er sundt for mig at øve mig i ikke at føle mig som en dum kælling, når jeg vælger mænd fra efter en kort samtale - ganske enkelt fordi de virker for kedelige i en dialog. Det er lidt fedt ikke længere at være hende dér, som sidder og tror, hun skal forklare mænd, hvordan de kunne gøre i stedet "for så kunne det jo nemt blive alle tiders"-agtigt. *Facepalm*. Fuck det - det må de sgu da SELV finde ud af! :gisp: Orker da ikke at skulle være deres mor og lære dem basale ting, de burde vide på forhånd.
2

Tilbage til "Forhold og sex"