ManicNinja skrev:
Waaaauw. På den lange bane er det da vist et held for hende, at det er ovre ...
Jeg oprettede jo for et par uger siden noget datingprofil. Og basically glemte jeg så alt om den igen. Indtil jeg gik ind og lurede her den anden dag og opdagede, at der er sket noget helt andet end da jeg have en profil for... hm... fire års tid siden. Jeg har nemlig fået masser af breve. Og matches og hvadharvi. Antallet i sig selv, men også dét at der er de dér imellem, som tydeligvis kun vil knalde ... Godt være, det lyder mærkeligt. Men det er faktisk rart for sådan en som mig at finde ud af, at jeg åbenbart også kan ligne relevant bud på noget slet og ret fuckable.
Nåmmen. Jeg har også fået gennemtænkte og sjove breve. Fra mænd, som helt tydeligt har humor, og som har læst min profil og stiller fine spørgsmål. Efter at have gået forvildet rundt om mig selv nogle dage og faktisk ikke anet, OM jeg ville skrive og i så fald hvad, smed jeg et par små breve af sted i dag - og fik godt nok hurtige svar. Nogle mere interessante end andre selvfølgelig.
Så alt i alt: Jeg overvinder mig selv, prøver mig lidt frem, prøver at finde ud af, hvilken kvinde jeg egentlig er nu ift de dérsens mænd, nyder lidt uskyldig bekræftelse, og det er alt sammen helt fint. Men jeg kan godt mærke, at det ikke betyder så vanvittigt meget for mig. Lige nu er det noget med, at jeg ikke gider gøre det til mere, end det er ... Men det er en god måde at teste sine menneskekundskaber og fornemmelser og ikke mindst sin evne til at vælge fra uden dårlig samvittighed. Jeg tror, det er sundt for mig at øve mig i ikke at føle mig som en dum kælling, når jeg vælger mænd fra efter en kort samtale - ganske enkelt fordi de virker for kedelige i en dialog. Det er lidt fedt ikke længere at være hende dér, som sidder og tror, hun skal forklare mænd, hvordan de kunne gøre i stedet "for så kunne det jo nemt blive alle tiders"-agtigt. *Facepalm*. Fuck det - det må de sgu da SELV finde ud af!Orker da ikke at skulle være deres mor og lære dem basale ting, de burde vide på forhånd.
Sejt!
Da jeg datede en del i foråret, så "gad" jeg egentlig heller ikke, men gjorde det alligevel for at komme lidt ud og møde nogle nye mennesker. Og det havde jeg også skrevet i min profil. Jeg synes, det var rart at gå ind til det med en lidt mere afslappet holdning end straks at skulle tage stilling til alle mulige ting på en første date. Og det resulterede i, at jeg kunne nyde det langt mere. At jeg så ikke lige ramte plet på nogle af mine dates er en anden ting, men det gav mig lidt træning i at omgåes nye mennesker, og jeg lærte lidt om mig selv i forhold til de her fyre. Blandt andet at det er helt OK at sige nej til en anden date, når man ikke har lyst - uanset hvor perfekt han så er på papiret.