Datetråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11826

Re: Datetråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. sep 2015, 12:39

Neenah skrev:
Lyder lidt som om han har taget en side ud af Christian Grays bog :ticks: :wacko:

Haha, ja det skulle da ikke undre mig :s
Han havde også udskrifter fra sin bankkonto i mappen forresten, det var så fordi han gerne på længere sigt ville have at jeg skulle opgive mit firma og i stedet lade mig forsørge af ham. Det havde jeg flere gange sagt nej til, så han mente at hvis jeg nu så hvor rig han var så ville jeg skifte mening :nej: (Jeg nægtede at se de udskrifter, det kommer da virkelig ikke mig ved hvad han har af penge).
4
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. sep 2015, 13:18

Liseletpåtå skrev:
Åh gud, det bliver bedre og bedre :lol: Jeg ved godt, jeg er et rigtig dårligt menneske :blush:

Du er tilgivet :-D han var en sjov blanding, for han var samtidig rigtig sød, da han besøgte mig første gang gik han lige en runde ude og inde og pegede rundt "Det og det og det skal jeg have lavet for dig for det er vigtigt, jeg tager lige en motorsav og værktøjskassen med næste gang" og så lavede han simpelthen en to-do-liste, skiftede lige to farlige stikkontakter med det samme. Ikke så meget snik-snak og pjat. Og han havde selvfølgelig gaver og chokolade med når han kom. Og den eneste gang jeg besøgte ham var det bare 3-retters menu og han havde ordnet i dagevis for at gøre alt perfekt. Nåja og så var han guuudelækker. Hmm :s
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. sep 2015, 13:38

Liseletpåtå skrev:
Altså jeg tror aldrig, jeg tør date igen. Og jeg er da i følge nogen rablene sindsyg, men der kan jeg alligevel ikke være med :P

Men måske er det dig der tiltrækker de søde og almindelige mænd så?
For jeg er både meget kedelig og meget normal og mig vil de åbenbart ikke røre :D
1
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1295

Indlægaf Muuh » 10. sep 2015, 13:58

Jeg er jo egentlig gift, så høre slet ikke hjemme her, men nogen gange kan jeg godt savne fornemmelsen af at date :genert:

Så jeg suger lige alt næringen til mig :D
2
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 354
Likede indlæg: 2100

Indlægaf canoodle » 10. sep 2015, 15:14

Muuh skrev:Jeg er jo egentlig gift, så høre slet ikke hjemme her, men nogen gange kan jeg godt savne fornemmelsen af at date :genert:

Jeg vil sige, hvis du er godt gift, ville jeg ikke være så misundelig. Der er mange der er single, fordi de er klaphatte. Eller det er mit indtryk fra den her tråd, og de foregående. Det er da kun fordi jeg ikke kunne blive i mit ægteskab at jeg bytter tilværelsen ud med en anden type nederenhed :lol2:
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1295

Indlægaf Muuh » 10. sep 2015, 15:46

canoodle skrev:
Muuh skrev:Jeg er jo egentlig gift, så høre slet ikke hjemme her, men nogen gange kan jeg godt savne fornemmelsen af at date :genert:

Jeg vil sige, hvis du er godt gift, ville jeg ikke være så misundelig. Der er mange der er single, fordi de er klaphatte. Eller det er mit indtryk fra den her tråd, og de foregående. Det er da kun fordi jeg ikke kunne blive i mit ægteskab at jeg bytter tilværelsen ud med en anden type nederenhed :lol2:

Jeg skal ikke klage over min mand, selvom han har sine svagheder. Jeg udsætter ham for en hel del, og han er ikke stukket af endnu :lol:

Men vi kunne nok godt blive bedre til at pleje det at gå ud og spise, en tur i biffen m.m
0
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 580
Likede indlæg: 5117

Indlægaf ManicNinja » 13. sep 2015, 14:57

Dirtylittledevil skrev:Ja singlelivet er crazy indeed.

Hen over sommeren mødtes jeg flere gange med en, som både var meget hjælpsom og omsorgsfuld og "på". Men han havde virkelig også sine dårlige sider. Værst blev det den dag han besøgte mig, medbringende en dokumentmappe som indeholdt en "hensigtserklæring" som han kaldte den. Han ville godt have mig til at underskrive den, og den handlede om at jeg havde til hensigt at blive kærester med ham inden en eller anden skæringsdato.

Det endte med at han godt kunne se det gjorde mig forskrækket og utilpas, så han lod den blive i mappen og prøvede at glatte det ud med at det skulle være et sjovt indslag. Men det blev sgu for sært.
Jeg var nervøs for hvordan det ville blive når jeg ikke ville se ham mere. Med hans ihærdighed kunne man jo forestille sig alt muligt. Men nu er det over en måned siden vi sidst vekslede et ord, og det virker som om han komplet har mistet interessen i mig, så det er jeg lettet over.

Ajmen, du glade måne - mage til galoperende vanvid skal man da godt nok lede længe efter! :tie: :stoned: Og hvad havde han så gjort, hvis du havde skrevet under, men fortrudt? Sagsøgt dig?

Christ, altså - situationsfornemmelse og realitetssans er sgu da godt nok i restordre visse steder! :wacko:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 13. sep 2015, 15:04

Dirtylittledevil skrev:
Liseletpåtå skrev:
Åh gud, det bliver bedre og bedre :lol: Jeg ved godt, jeg er et rigtig dårligt menneske :blush:

Du er tilgivet :-D han var en sjov blanding, for han var samtidig rigtig sød, da han besøgte mig første gang gik han lige en runde ude og inde og pegede rundt "Det og det og det skal jeg have lavet for dig for det er vigtigt, jeg tager lige en motorsav og værktøjskassen med næste gang" og så lavede han simpelthen en to-do-liste, skiftede lige to farlige stikkontakter med det samme. Ikke så meget snik-snak og pjat. Og han havde selvfølgelig gaver og chokolade med når han kom. Og den eneste gang jeg besøgte ham var det bare 3-retters menu og han havde ordnet i dagevis for at gøre alt perfekt. Nåja og så var han guuudelækker. Hmm :s

Sjovt. Jeg havde slet ikke syntes, det dér var sødt. Jeg havde syntes, han blandede sig i mine ting og var langt over grænsen!
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 13. sep 2015, 15:35

Jeg tænkte lidt det samme.

Jeg har er fysisk handikap, så der er mange ting, jeg ikke kan. Da jeg kun så min kæreste an, fik han SÅ mange pluspoint for ikke at spørge, om han skulle bære mit cafesæt i bagagerummet op for mig, når jeg nu lod det ligge der. Han ignorerede det simpelthen.

Til gengæld tog han ikke nej for nej, da jeg var syg og ikke havde mad... Der insisterede han på at købe ind for mig :lun:

En mand må gerne have tillid til, jeg som udgangspunkt har styr over mine ting - og ellers beder om hjælp.

Eller... Var jeg begyndt at slæbe på cafebordet, mens han var der, så ville jeg forvente, han tilbød at bære for mig. Helt ugalant skal han jo heller ikke være :cool:
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. sep 2015, 17:20

Well jeg havde bedt om hjælp, altså til en helt konkret praktisk ting. Og da han så ankom, kunne han som fagmand og handymand spotte en hel række af ting der "hang med røven i vandskorpen" :-D Jeg har ikke mange grænser mht gratis hjælp til at rense tagrender og save tunge grene ned. Så længe det bliver gjort ordentligt så måtte han skam gerne slå sig løs :D Jeg er kronisk udmattet og bagud med alt, og har ikke rigtigt nogen i mit liv som ellers hjælper mig med noget. Overhovedet.
Så var der til gengæld andre områder hvor han klart overtrådte min grænse, fx at han mente jeg burde overlade mit firmaregnskab til ham, at han fx henkastet kunne stå i sine egne tanker og bladre igennem mine breve som lå på bordet osv, og i de situationer fik han skam også at vide at det brød jeg mig ikke om. Men i store træk var han klart for meget og manglede nogle brikker indenfor situationsfornemmelse, og det blev også en afgrundene til at hele stoppede igen.
2
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 13. sep 2015, 21:15

Dirtylittledevil skrev:[klip]
Så var der til gengæld andre områder hvor han klart overtrådte min grænse, fx at han mente jeg burde overlade mit firmaregnskab til ham, at han fx henkastet kunne stå i sine egne tanker og bladre igennem mine breve som lå på bordet osv, og i de situationer fik han skam også at vide at det brød jeg mig ikke om. Men i store træk var han klart for meget og manglede nogle brikker indenfor situationsfornemmelse, og det blev også en afgrundene til at hele stoppede igen.

Yikes :tie:
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 13. sep 2015, 21:36

Liseletpåtå skrev:Ikke fordi jeres dating historier indbyder til det, men nærmere på trods :-D , så er jeg begyndt at få lyst til at date igen. Men så kommer jeg i tanke om, at jeg blev førtidspensionist i april og mister sgu lidt modet. :(

Og hvordan er det, du er blevet anderledes fra marts til nu?
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 13. sep 2015, 22:02

Liseletpåtå skrev:
Dikus skrev:
Liseletpåtå skrev:Ikke fordi jeres dating historier indbyder til det, men nærmere på trods :-D , så er jeg begyndt at få lyst til at date igen. Men så kommer jeg i tanke om, at jeg blev førtidspensionist i april og mister sgu lidt modet. :(

Og hvordan er det, du er blevet anderledes fra marts til nu?

Min selvtillid har ikke ligefrem haft godt af det, men det er også mere andres syn på mig der skræmmer. Alle fordommene.

Måske laver jeg en tråd om det en af dagene.

Hold du fat I, du er dig selv. Bare nu med økonomisk tryghed :kys:
1
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 13. sep 2015, 22:48

Hvad var det, du hed ovre på den anden debat?
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 13. sep 2015, 22:52

canoodle skrev:

Altså, hinter du til os, der skriver i tråden eller dem, vi skriver om? :devil2: :devil: :D
2

Tilbage til "Forhold og sex"