Datetråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Re: Datetråden

Indlægaf canoodle » 14. sep 2015, 06:55

ManicNinja skrev:
canoodle skrev:
Muuh skrev:Jeg er jo egentlig gift, så høre slet ikke hjemme her, men nogen gange kan jeg godt savne fornemmelsen af at date :genert:

Så jeg suger lige alt næringen til mig :D

Jeg vil sige, hvis du er godt gift, ville jeg ikke være så misundelig. Der er mange der er single, fordi de er klaphatte. Eller det er mit indtryk fra den her tråd, og de foregående. Det er da kun fordi jeg ikke kunne blive i mit ægteskab at jeg bytter tilværelsen ud med en anden type nederenhed :lol2:

Altså, hinter du til os, der skriver i tråden eller dem, vi skriver om? :devil2: :devil: :D

Møhøhøhø, nok de foregående datetråde, ing? :lol2:
1
All Adventurous women do
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5913

Indlægaf Smiling_Goat » 18. sep 2015, 22:23

Liseletpåtå skrev:
Dikus skrev:
Liseletpåtå skrev:Ikke fordi jeres dating historier indbyder til det, men nærmere på trods :-D , så er jeg begyndt at få lyst til at date igen. Men så kommer jeg i tanke om, at jeg blev førtidspensionist i april og mister sgu lidt modet. :(

Og hvordan er det, du er blevet anderledes fra marts til nu?

Min selvtillid har ikke ligefrem haft godt af det, men det er også mere andres syn på mig der skræmmer. Alle fordommene.

Måske laver jeg en tråd om det en af dagene.

Sådan havde jeg det også, da jeg begyndte at date. Jeg kunne slet ikke forstå, hvad nogen skulle se i mig, men de blev jo ved med at ville se mig, så med tiden har jeg fået overbevist mig selv om, at jeg er lidt af et catch :-P Bare spring ud i det. Du er garanteret mere fantastisk, end du tror, og så skal de nok have lyst til at se dig igen. Bare husk, at hvis de ikke har lyst til at ses igen, skyldes det ikke, at du er forkert, men at I ikke passede sammen.

Hovedsagen er at have det sjovt.
4
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 501

Indlægaf Grissebassen » 24. sep 2015, 11:19

Jeg har været på tre dates med en mand, jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg har det med. Der var ingen magi på første date, men jeg fandt ham tiltrækkende og følte vi passede godt sammen personlighedsmæssigt. Så jeg besluttede at give det en chance. Anden date måtte jeg udskyde i to uger, fordi jeg havde travlt. Så jeg fik jo bygget ham lidt op i hovedet, da vi endelig sås. Og han levede bestemt op til forventningerne. Tredje date følte jeg vi begyndte at være mere afslappede i hinandens selskab og kunne åbne mere op for hinanden.
Så alt er jo godt, men der mangler et eller andet. De gange jeg har forelsket mig i en date, har følelserne kommet med det samme, der har været magi i luften og det hele er gået meget stærkt. Men denne gang går tingene stille og roligt, der er ingen magi, men måske nogle lidt varme mavefornemmelser. Hvordan er jeres erfaring med den slags? Jeg har aldrig prøvet det går så stille og roligt før, så jeg tænker om følelserne og magien måske kommer senere?
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5902

Indlægaf Dikus » 24. sep 2015, 11:40

Grissebassen skrev:Jeg har været på tre dates med en mand, jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg har det med. Der var ingen magi på første date, men jeg fandt ham tiltrækkende og følte vi passede godt sammen personlighedsmæssigt. Så jeg besluttede at give det en chance. Anden date måtte jeg udskyde i to uger, fordi jeg havde travlt. Så jeg fik jo bygget ham lidt op i hovedet, da vi endelig sås. Og han levede bestemt op til forventningerne. Tredje date følte jeg vi begyndte at være mere afslappede i hinandens selskab og kunne åbne mere op for hinanden.
Så alt er jo godt, men der mangler et eller andet. De gange jeg har forelsket mig i en date, har følelserne kommet med det samme, der har været magi i luften og det hele er gået meget stærkt. Men denne gang går tingene stille og roligt, der er ingen magi, men måske nogle lidt varme mavefornemmelser. Hvordan er jeres erfaring med den slags? Jeg har aldrig prøvet det går så stille og roligt før, så jeg tænker om følelserne og magien måske kommer senere?

Jeg tror, det er sååååå indviduelt. Jeg har det som dig. Og alligevel oplevede jeg for nyligt, at jeg efter nogen tid var hovedkulds forelsket i en ven. Så... der havde følelserne jo udviklet sig over tid. Sådan helt stille og roligt. Til trods for, jeg ville have forsvoret det.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 24. sep 2015, 11:57

Grissebassen skrev:Jeg har været på tre dates med en mand, jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg har det med. Der var ingen magi på første date, men jeg fandt ham tiltrækkende og følte vi passede godt sammen personlighedsmæssigt. Så jeg besluttede at give det en chance. Anden date måtte jeg udskyde i to uger, fordi jeg havde travlt. Så jeg fik jo bygget ham lidt op i hovedet, da vi endelig sås. Og han levede bestemt op til forventningerne. Tredje date følte jeg vi begyndte at være mere afslappede i hinandens selskab og kunne åbne mere op for hinanden.

Første gang jeg mødte min mand, var jeg heller ikke forelsket. Jeg kunne rigtig godt lide ham, men syntes bare, han var sjov og sød og det var det.
Der gik så et helt år, inden jeg mødte ham igen, og da kunne jeg godt mærke, at der var noget i luften.
Fra bare at være en sjov kammerat, var han pludselig blevet helt magnetisk for mig.

Så jo, det kan godt lade sig gøre.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5102

Indlægaf ManicNinja » 24. sep 2015, 15:02

Tror, det vigtige er at være obs på, om du selv så meget ønsker, at det skal virke og være noget, at du kommer til at overbevise dig selv om, at det er på vej. Jeg synes, det lugter lidt af det, fordi du skriver, at der "mangler noget". Hvis jeg var dig, havde jeg sat en tidsfrist for mig selv: "Hvis ikke den dér følelse ændrer sig over de næste tre dates, så lukker jeg den dér."
Ellers havner man nemt i de dér halv års lade som om og vi vil begge så gerne-forhold, hvor én eller begge parter bare nægter at se, at selv om alt ser godt ud på papiret, så er de bare ikke forelskede.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 25. sep 2015, 11:56

Okay, en eller anden dude har skrevet til mig på Facebook, og vil gerne fortsætte snakken vi har haft på OkCupid, da han synes den var "saftig, og han ikke har kunnet glemme dig siden". Der er meget lang tid siden jeg har haft en profil derinde, manden har et fake billede, formentlig et fake navn, og skriver intet om hvem han er eller hvor han kommer fra.

Ad. :S Hvad svarer man til sådan en? Ignorerer det?
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2272

Indlægaf didas » 25. sep 2015, 12:07

Neenah skrev:Okay, en eller anden dude har skrevet til mig på Facebook, og vil gerne fortsætte snakken vi har haft på OkCupid, da han synes den var "saftig, og han ikke har kunnet glemme dig siden". Der er meget lang tid siden jeg har haft en profil derinde, manden har et fake billede, formentlig et fake navn, og skriver intet om hvem han er eller hvor han kommer fra.

Ad. :S Hvad svarer man til sådan en? Ignorerer det?

Ignorerer det! Jeg havde en, der skrev til mig på Messenger med henvisning til min profil på Badoo. Det synes jeg simpelthen var så grænseoverskridende. Ikke mindst, fordi man kun står med fornavn på Badoo ligesom på Tinder, så det har krævet noget stalking fra hans side. Jeg ignorerede ham og blokerede ham.
3
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11748

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. okt 2015, 19:02

Jeg har endelig fundet den der høje og lidt ranglede type fyr som jeg elsker, som har noget "ung Sting look-a-like" kørende for sig, og virker tilpas hvilende i sig selv, ikke for needy og omklamrende, ikke for ligeglad og smart.

Men. Han kommer med det ene efter det andet af mine værste hadeord. Man skulle tro han havde set min hadeordsliste. Han har både kaldt mig pivlækker og pivfræk, og jeg afskyer de to ord!
Og i dag kaldte han sin datter for "Prinsessen" :(
Jeg lader det passere indtil videre fordi han er behagelig og ikke mindst total eye candy. Men det kan vist ikke blive ved med at gå.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 4. okt 2015, 21:15

Ha ha. Jeg ville da bare stoppe ham. Er det ikke lettere?
0
Brugeravatar
canoodle

Indlægaf canoodle » 5. okt 2015, 14:55

Jeg var på date i torsdags.

+ Han inviterede på middag på en god restaurant, han var intelligent og var god til at snakke om andet en smalltalk.
- Han drak for meget, han erklærede sig anti-feminist og var betydeligt større end hans billeder indikerede.

Der bliver ikke nogen date nummer to :D
4
All Adventurous women do
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 5. okt 2015, 14:59

Synes nr. 2 pind trak noget ned!
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 489
Likede indlæg: 1597

Indlægaf Spjaerten » 5. okt 2015, 18:08

Surprise date gik godt, snakker sammen bagefter. I nogle timer via SMS.
Aftaler vi skal ses idag igen. Har manden lige lavet strudsen? Oh yes.

Hvad fanden er der galt med mænd?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11748

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. okt 2015, 21:32

Jeg orker ikke at holde kommunikationen med den unge Sting-look-a-like kørende. Efter en hel lang dag hvor jeg ved han bare har været hjemme, og jeg har været travlt arbejdsramt, er alt hvad hans lille hjerne har kunnet præstere "Hej søde, håber du har en god dag" (og så en thumbs up smilie). Han har overhovedet ingen interesse i at spørge om noget, og hvis jeg fx spørger hvad hans musiksmag er, så vælger han altid det mest ligegyldige svar så som "Jamen jeg lytter til meget forskelligt". zzZZzz.. Nej det er sgu for overfladisk. Især når jeg ved hvor fantastisk den der skriftlige læren hinanden at kende KAN være når ordene bare fyger afsted fra begge parter.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
canoodle

Indlægaf canoodle » 6. okt 2015, 09:16

Dirtylittledevil skrev:Jeg orker ikke at holde kommunikationen med den unge Sting-look-a-like kørende. Efter en hel lang dag hvor jeg ved han bare har været hjemme, og jeg har været travlt arbejdsramt, er alt hvad hans lille hjerne har kunnet præstere "Hej søde, håber du har en god dag" (og så en thumbs up smilie). Han har overhovedet ingen interesse i at spørge om noget, og hvis jeg fx spørger hvad hans musiksmag er, så vælger han altid det mest ligegyldige svar så som "Jamen jeg lytter til meget forskelligt". zzZZzz.. Nej det er sgu for overfladisk. Især når jeg ved hvor fantastisk den der skriftlige læren hinanden at kende KAN være når ordene bare fyger afsted fra begge parter.

To ting:

Det lyder til at i måske bare ikke matcher hinanden intellektuelt, så ja, du har nok ret i at den ikke behøver at fortsætte

Mht. Skriftlig kemi, den kan være en indikator, men min erfaring er, at det personlige møde altid betyder mere. Jeg har ofte haft vanvittigt god kemi med folk på skrift, som har været noget mere lunken ude i den dersens virkelige verden.
0
All Adventurous women do

Tilbage til "Forhold og sex"