Datetråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11747

Re: Datetråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. okt 2015, 09:28

canoodle skrev:
To ting:

Det lyder til at i måske bare ikke matcher hinanden intellektuelt, så ja, du har nok ret i at den ikke behøver at fortsætte

Mht. Skriftlig kemi, den kan være en indikator, men min erfaring er, at det personlige møde altid betyder mere. Jeg har ofte haft vanvittigt god kemi med folk på skrift, som har været noget mere lunken ude i den dersens virkelige verden.

Jeg er enig i begge dele.
Jeg er meget meget glad for den skriflige del, så hvis den ikke er på plads er alt andet ligegyldigt. Det er nok fordi jeg ved at jeg ikke har lyst til at bo med nogen, og jeg er heller ikke god til tlf. Så bogstaverne er min kontakt til omverdenen :lol:
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. okt 2015, 13:32

Nå, så fik jeg meldt ud til den smukke men overfladiske mand, at jeg troede vores tilgang til hvordan det skriftlige tackles nok var for forskellig til at vi kunne få et positivt resultat.
Nøjj det tog han ikke særlig pænt.
Først fik jeg skæld ud og hånlige bemærkninger om at jeg ikke kunne finde ud af at formulere mig klart (Det viste sig så at være fordi han ikke forstod ordet "tilgang").
Da den så blev skåret ud i pap, gik han videre til at forklare mig hvor god HAN var til at lave en perfekt blanding af dybe breve og smalltalk breve, i modsætning til mig. Og så belærte han mig om at det ikke er normalt at skulle tænke før man skriver og sender et brev, og at jeg burde melde mig ud fra den datingside og i stedet melde mig ind i "Partner med Niveau" for der var altså ingen normale mennesker som gad "spænde hjelmen" (hans udtryk, hej hej 1985) for at tækkes min trang til breve med mere indhold.
Jeg gad ikke svare på det, så jeg skrev bare "Rigtig meget held og lykke med at finde en sød kvinde :)"
7
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 8. okt 2015, 13:40

Dirtylittledevil skrev:Nå, så fik jeg meldt ud til den smukke men overfladiske mand, at jeg troede vores tilgang til hvordan det skriftlige tackles nok var for forskellig til at vi kunne få et positivt resultat.
Først fik jeg skæld ud og hånlige bemærkninger om at jeg ikke kunne finde ud af at formulere mig klart (Det viste sig så at være fordi han ikke forstod ordet "tilgang").
Da den så blev skåret ud i pap, gik han videre til at forklare mig hvor god HAN var til at lave en perfekt blanding af dybe breve og smalltalk breve, i modsætning til mig. Og så belærte han mig om at det ikke er normalt at skulle tænke før man skriver og sender et brev, og at jeg burde melde mig ud fra den datingside og i stedet melde mig ind i "Partner med Niveau" for der var altså ingen normale mennesker som gad "spænde hjelmen" (hans udtryk, hej hej 1985) for at tækkes min trang til breve med mere indhold.
Jeg gad ikke svare på det, så jeg skrev bare "Rigtig meget held og lykke med at finde en sød kvinde :)"

:rulle: Suk, det er op af bakke. Jeg kan virkelig godt se en pointe i at nogle mænds maskulinitet bare er lidt for skrøbelig, hvis der ikke skal mere til.
3
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 8. okt 2015, 13:41

Dirtylittledevil skrev:Nå, så fik jeg meldt ud til den smukke men overfladiske mand, at jeg troede vores tilgang til hvordan det skriftlige tackles nok var for forskellig til at vi kunne få et positivt resultat.

Hvor dejligt at han lige viste en side af sig selv, der gør det så meget nemmere for dig at sige "Tak for kaffe". Det er sku' betænksomt af ham ;)
4
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Neenah

Indlægaf Neenah » 8. okt 2015, 13:45

Jeg dater sød journalist for tiden :lun: Han var hjemme hos mig til vores tredje date i søndags, og han endte med at overnatte. Han er den eftertænksomme og introverte type - en, jeg ikke har datet ret meget, men som er voldsomt interessant. Det endte også med et eksperiment jeg aldrig nogensinde havde set mig selv i (intet kinky :lol: ).

Kan I huske den der undersøgelse der kom frem for et halvt års tid siden, hvor man skulle stille hinanden nogle spørgsmål og derefter kigge hinanden i øjnene i fire minutter, for at "blive forelsket"? Jeg spurgte ham om han havde lyst til at teste den - så det gjorde vi. Det var en virkelig god oplevelse - vi fik snakket om en hel masse ting, man normalt ikke bruger tid på at snakke om så tidligt. Og gav også et følelsesmæssigt boost jeg overhovedet ikke havde regnet med. Ikke af forelskelses-proportioner, men bestemt noget der kunne mærkes.

Vi skal ses igen i næste uge, og jeg glææææder mig :lun:
12
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5102

Indlægaf ManicNinja » 8. okt 2015, 14:50

Smukt! :gogo: Ikke sikker på, jeg selv havde været så fornuftig i en tilsvarende situation ... :D Men det dér er helt sikkert det eneste rigtige svar!

My God, det dér viser bare, at du gjorde det helt rigtige ... Den dér type, som enten ikke er kloge nok til at se, at modparten er klogere/mere velformuleret, eller som godt kan se det, men ikke har indsigt til at tackle det uden at nedgøre den anden for at være "dååååhm" på ovre-i-børnehavens-sandkasse måden ... Nøj, de er nogle trættende, små, rynkede tissemænd. Og som regel også dødkedelige i sengen. Jo. Dét synes jeg. Men lad nu dét ligge. :genert: :lol:
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Willow
Kort karma: 2
Likede indlæg: 77

Indlægaf Willow » 8. okt 2015, 20:27

Smukt! :gogo: Ikke sikker på, jeg selv havde været så fornuftig i en tilsvarende situation ... :D Men det dér er helt sikkert det eneste rigtige svar!

My God, det dér viser bare, at du gjorde det helt rigtige ... Den dér type, som enten ikke er kloge nok til at se, at modparten er klogere/mere velformuleret, eller som godt kan se det, men ikke har indsigt til at tackle det uden at nedgøre den anden for at være "dååååhm" på ovre-i-børnehavens-sandkasse måden ... Nøj, de er nogle trættende, små, rynkede tissemænd. Og som regel også dødkedelige i sengen. Jo. Dét synes jeg. Men lad nu dét ligge. :genert: :lol:

Det er bare en ærgerlig titel at få :lol:
1
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 8. okt 2015, 22:15

Willow skrev:

Tja. De mest velovervejede af dem lader måske være med ligefrem at smide den på visitkortet ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. okt 2015, 22:32

Ja jeg burde jo nok have fået en mistanke pga hans brugernavn var "LilleRynketKedeligTissemand" men det er altid så nemt at være bagklog. :-D
4
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 8. okt 2015, 22:37

Dirtylittledevil skrev:Ja jeg burde jo nok have fået en mistanke pga hans brugernavn var "LilleRynketKedeligTissemand" men det er altid så nemt at være bagklog. :-D

Ih, hvor er vi ikke søde. Og ih, hvor vi afsporer tråden.

Til gengæld har vi det hyggeligt :D
2
Brugeravatar
Neenah

Indlægaf Neenah » 9. okt 2015, 11:09

KitKat skrev:
Neenah skrev:Jeg dater sød journalist for tiden :lun: Han var hjemme hos mig til vores tredje date i søndags, og han endte med at overnatte. Han er den eftertænksomme og introverte type - en, jeg ikke har datet ret meget, men som er voldsomt interessant. Det endte også med et eksperiment jeg aldrig nogensinde havde set mig selv i (intet kinky :lol: ).

Kan I huske den der undersøgelse der kom frem for et halvt års tid siden, hvor man skulle stille hinanden nogle spørgsmål og derefter kigge hinanden i øjnene i fire minutter, for at "blive forelsket"?
Jeg spurgte ham om han havde lyst til at teste den - så det gjorde vi. Det var en virkelig god oplevelse - vi fik snakket om en hel masse ting, man normalt ikke bruger tid på at snakke om så tidligt. Og gav også et følelsesmæssigt boost jeg overhovedet ikke havde regnet med. Ikke af forelskelses-proportioner, men bestemt noget der kunne mærkes.

Vi skal ses igen i næste uge, og jeg glææææder mig :lun:

OT, men den undersøgelse har jeg vist aldrig hørt om, og blev ret nysgerrig. Tror du du kunne finde et eller andet info om den? :)

Linket er her http://www.nytimes.com/interactive/proj ... redirector
2
Brugeravatar
Willow
Kort karma: 2
Likede indlæg: 77

Indlægaf Willow » 9. okt 2015, 23:03

ManicNinja skrev:
Willow skrev:

Tja. De mest velovervejede af dem lader måske være med ligefrem at smide den på visitkortet ...

Hmm måske man kunne smide et på ala indianerne
"HOW mit navn er slumrende-rynkekvist-brølende-hugorm" :lol:
3
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Mi55y » 11. okt 2015, 05:26

Jeg tror måske, at jeg har en date?

Jeg har kendt denne her gut det sidste års tid gennem fælles venner. Første gang jeg mødte ham, tænkte jeg: Hmm, han var måske noget? Han spurgte interesseret ind til mig og lyttede rent faktisk til mine svar! Men så fik jeg et par gange senerehen fornemmelsen af, at han er lidt naiv, og så afskrev jeg den lidt. Men hver gang vi ses til arrangementer, så snakker vi altid rigtig godt sammen og har det sjovt. Han er supersød, og nogle gange har jeg pludselig fået lyst til at kysse ham. Og nu har han skrevet og spurgt, om jeg ikke kommer forbi og ser en film i aften. Ved jo ikke om det er en date, men hvis det er, så besluttede jeg mig for at lade være med at være så skidekræsen og give det en chance. So here goes...
5
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Neenah

Indlægaf Neenah » 11. okt 2015, 07:28

Mi55y skrev:Jeg tror måske, at jeg har en date?

Jeg har kendt denne her gut det sidste års tid gennem fælles venner. Første gang jeg mødte ham, tænkte jeg: Hmm, han var måske noget? Han spurgte interesseret ind til mig og lyttede rent faktisk til mine svar! Men så fik jeg et par gange senerehen fornemmelsen af, at han er lidt naiv, og så afskrev jeg den lidt. Men hver gang vi ses til arrangementer, så snakker vi altid rigtig godt sammen og har det sjovt. Han er supersød, og nogle gange har jeg pludselig fået lyst til at kysse ham. Og nu har han skrevet og spurgt, om jeg ikke kommer forbi og ser en film i aften. Ved jo ikke om det er en date, men hvis det er, så besluttede jeg mig for at lade være med at være så skidekræsen og give det en chance. So here goes...

Film er kodeord for date. Eller i hvert fald for hankypanky :slem:
1
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Mi55y » 11. okt 2015, 07:49

Neenah skrev:
Film er kodeord for date. Eller i hvert fald for hankypanky :slem:

Så må jeg hellere barbere skankerne... De var ellers lige ved at være vinterklare!
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)

Tilbage til "Forhold og sex"