Datetråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2551

Re: Datetråden

Indlægaf Mi55y » 19. okt 2015, 11:19

Mi55y skrev:Nå men... 2. date overstået, hvor vi drak fredagsøl og senere spiste take-out hos ham. Og kyssede lidt. I går overnattede jeg så hos ham... Recent dry spell over!

Havde jo lovet mig selv, at jeg ville tage det helt afslappet og som det kommer, men jeg synes, at det kompliceres lidt af, at vi har fælles venner. Og netop de venner, som jeg bruger mest tid sammen med og går meget ud med. Så tænker at det nok kunne være meget godt snart at få afklaret, om han bare ser det som lidt hygge, eller om han er mere ovre i retning af seriøs dating.

Nu har han lige inviteret mig hjem til ham og spise på onsdag, så det kunne da godt tyde på, at vi er ovre i den seriøse ende... Pyha, jeg synes godt nok lige pludselig det går stærkt! Men på den anden side har jeg jo også lyst til at se ham... Vi bor så også kun lige godt 1 km. fra hinanden, så det er jo dejligt nemt. Nå, træk vejret og tag det, som det kommer...
7
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3259

Indlægaf DD_81 » 19. okt 2015, 11:40

Mi55y skrev:
Mi55y skrev:Nå men... 2. date overstået, hvor vi drak fredagsøl og senere spiste take-out hos ham. Og kyssede lidt. I går overnattede jeg så hos ham... Recent dry spell over!

Havde jo lovet mig selv, at jeg ville tage det helt afslappet og som det kommer, men jeg synes, at det kompliceres lidt af, at vi har fælles venner. Og netop de venner, som jeg bruger mest tid sammen med og går meget ud med. Så tænker at det nok kunne være meget godt snart at få afklaret, om han bare ser det som lidt hygge, eller om han er mere ovre i retning af seriøs dating.

Nu har han lige inviteret mig hjem til ham og spise på onsdag, så det kunne da godt tyde på, at vi er ovre i den seriøse ende... Pyha, jeg synes godt nok lige pludselig det går stærkt! Men på den anden side har jeg jo også lyst til at se ham... Vi bor så også kun lige godt 1 km. fra hinanden, så det er jo dejligt nemt. Nå, træk vejret og tag det, som det kommer...[/quote]

og NYD det :)
Senest rettet af DD_81 19. okt 2015, 11:53, rettet i alt 1 gang.
2
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 19. okt 2015, 11:44

Jeg skal hjem til Journalisten igen i morgen :lun: Han bor en halv dagsrejse væk, så jeg skal være i hans lejlighed imens han er på arbejde. Det synes jeg måske er en smule intimiderende.

Og så har vi slettet Tinder-profiler. Hans initiativ. :love:
9
Brugeravatar
Neenah

Indlægaf Neenah » 21. okt 2015, 05:42

Jeg må vist melde mig ud af tråden nu :lun:
16
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 21. okt 2015, 06:10

Neenah skrev:Jeg må vist melde mig ud af tråden nu :lun:

Tillykke! :kys:
1

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 21. okt 2015, 19:04

Kvinder: Hvordan ville I have det med at date en, som var et par cm lavere end jer? Jeg er selv kun 168 cm høj, så han er jo virkelig lav af en mand at være. Til gengæld er han meget sød og giver alverdens komplimenter, og der er masser af ping-pong. Vi har kun skrevet siden i går, så jeg aner ikke engang, om vi overhovedet skal mødes. På den ene side, synes jeg det er plat, at det skal komme an på det, på den anden side har jeg altid bare godt kunnet lide høje mænd. :D
1
Brugeravatar
Neenah

Indlægaf Neenah » 21. okt 2015, 20:06

JessicaD skrev:Kvinder: Hvordan ville I have det med at date en, som var et par cm lavere end jer? Jeg er selv kun 168 cm høj, så han er jo virkelig lav af en mand at være. Til gengæld er han meget sød og giver alverdens komplimenter, og der er masser af ping-pong. Vi har kun skrevet siden i går, så jeg aner ikke engang, om vi overhovedet skal mødes. På den ene side, synes jeg det er plat, at det skal komme an på det, på den anden side har jeg altid bare godt kunnet lide høje mænd. :D

Jeg har det sådan, at hvis alt andet spiller, så betyder det i virkeligheden ikke så meget.
3
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5904

Indlægaf Dikus » 21. okt 2015, 20:07

Fløjtende ligeglad.
0
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 22. okt 2015, 04:37

Det med højde er jeg aldrig gået op i... Jeg har været sammen med flere mænd, som var ligeså høje eller endda lavere end mig (170 cm), og det har aldrig rørt mig. Men for nogen er det et issue, og det er vel fair nok ligesom så mange andre krav, man kan have til en kommende partner. Synes bare det er ærgerligt, hvis man lader noget godt gå sin næse forbi pga. noget fysisk, som på ingen måde er en skavank. Medmindre man har mange ting på hylder, som man ikke kan nå...
1

Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 22. okt 2015, 06:52

Var sammen med min date i går - det var så 4. date, hvor vi lavede mad sammen, så film og hyggede os lidt bagefter. Han ville gerne, at jeg overnattede, men jeg har en lang dag på job i dag med arrangement om aftenen, så ville gerne hjem i min egen seng. Har så aftalt, at vi skrives ved i aften, og så kan jeg komme og sove, hvis ikke det bliver for sent...

Og så bliver jeg nok lige nødt til at tage snakken med ham om, hvad vi egentlig er og om hans forventninger. Jeg har som tidligere skrevet ikke været i forhold i maaange år, og jeg behøver nok en del tid til lige at finde mine ben i det her. Jeg har da helt sikkert lidt sommerfugle i maven, men jeg er slet ikke head over heels. Men jeg ved også, at jeg i rigtig mange år ikke har tilladt mig selv at udvikle følelser for nogen, så jeg skal jo nok bruge lidt tid på lige at mærke ordentlig efter. Og der er det ret vigtigt for mig, at han er på samme side med at tage det stille og ikke forventer en masse... Jeg er lidt nervøs for, om han måske lægger mere i det end mig... For hvor længe kan man så tillade sig at mærke efter? Jeg tager mig selv i at håbe, at han helst bare ser det som lidt casual hygge, for så behøver jeg ikke at sætte noget på spil...

Nå ja, bare lidt tanker fra min side. Forhåbentlig får jeg afklaret, at vi er helt på samme linie.
0

Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 22. okt 2015, 11:30

Mi55y skrev:Var sammen med min date i går - det var så 4. date, hvor vi lavede mad sammen, så film og hyggede os lidt bagefter. Han ville gerne, at jeg overnattede, men jeg har en lang dag på job i dag med arrangement om aftenen, så ville gerne hjem i min egen seng. Har så aftalt, at vi skrives ved i aften, og så kan jeg komme og sove, hvis ikke det bliver for sent...

Og så bliver jeg nok lige nødt til at tage snakken med ham om, hvad vi egentlig er og om hans forventninger. Jeg har som tidligere skrevet ikke været i forhold i maaange år, og jeg behøver nok en del tid til lige at finde mine ben i det her. Jeg har da helt sikkert lidt sommerfugle i maven, men jeg er slet ikke head over heels. Men jeg ved også, at jeg i rigtig mange år ikke har tilladt mig selv at udvikle følelser for nogen, så jeg skal jo nok bruge lidt tid på lige at mærke ordentlig efter. Og der er det ret vigtigt for mig, at han er på samme side med at tage det stille og ikke forventer en masse... Jeg er lidt nervøs for, om han måske lægger mere i det end mig... For hvor længe kan man så tillade sig at mærke efter? Jeg tager mig selv i at håbe, at han helst bare ser det som lidt casual hygge, for så behøver jeg ikke at sætte noget på spil...

Nå ja, bare lidt tanker fra min side. Forhåbentlig får jeg afklaret, at vi er helt på samme linie.

Hvorfor vil du ikke sætte noget på spil?
0
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 22. okt 2015, 11:52

Dikus skrev:
Mi55y skrev:Var sammen med min date i går - det var så 4. date, hvor vi lavede mad sammen, så film og hyggede os lidt bagefter. Han ville gerne, at jeg overnattede, men jeg har en lang dag på job i dag med arrangement om aftenen, så ville gerne hjem i min egen seng. Har så aftalt, at vi skrives ved i aften, og så kan jeg komme og sove, hvis ikke det bliver for sent...

Hvorfor vil du ikke sætte noget på spil?

Det er ikke fordi, at jeg ikke vil, men fordi jeg synes, at det er farligt. Hvis han nu bare tog den beslutning for mig, så behøver jeg ikke længere bekymre mig om, hvorvidt det er noget eller ej og kan trække mig ind i mit skjold igen. Men det er en følelse, jeg prøver at kæmpe imod.
0

Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 22. okt 2015, 11:55

Jeg synes, du skal passe på med at spørge ham... For du kommer jo let til at spænde ben for dig selv ved at tilkendegive over for ham, at du ikke ønsker andet end hygge. Mens virkeligheden snarere er, at du ikke ønsker at blive såret. Og så ender du jo med at blive netop det, når han ikke engagerer sig til mere end hygge...
0
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 22. okt 2015, 12:26

Dikus skrev:Jeg synes, du skal passe på med at spørge ham... For du kommer jo let til at spænde ben for dig selv ved at tilkendegive over for ham, at du ikke ønsker andet end hygge. Mens virkeligheden snarere er, at du ikke ønsker at blive såret. Og så ender du jo med at blive netop det, når han ikke engagerer sig til mere end hygge...

Det er slet ikke min intention at give udtryk for, at jeg blot ønsker hygge, men mere at sikre mig, at det ikke går for stærkt fra hans side. Så det jeg vil bringe på banen er nok mere noget i retning af, om vi dater eksklusivt og så få sagt, at jeg gerne vil tage det stille og roligt. Det er mere min usikkerhed overfor det at stille mig sårbar, der får mig til at tænke, at det ville være bedst, hvis han bare svarede hygge. For så behøver jeg ikke tage stilling til det meget mere farlige dating.
1

Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 22. okt 2015, 12:32

Mi55y skrev:
Dikus skrev:Jeg synes, du skal passe på med at spørge ham... For du kommer jo let til at spænde ben for dig selv ved at tilkendegive over for ham, at du ikke ønsker andet end hygge. Mens virkeligheden snarere er, at du ikke ønsker at blive såret. Og så ender du jo med at blive netop det, når han ikke engagerer sig til mere end hygge...

Det er slet ikke min intention at give udtryk for, at jeg blot ønsker hygge, men mere at sikre mig, at det ikke går for stærkt fra hans side. Så det jeg vil bringe på banen er nok mere noget i retning af, om vi dater eksklusivt og så få sagt, at jeg gerne vil tage det stille og roligt. Det er mere min usikkerhed overfor det at stille mig sårbar, der får mig til at tænke, at det ville være bedst, hvis han bare svarede hygge. For så behøver jeg ikke tage stilling til det meget mere farlige dating.

:) Det er en træls tid det der :ae:
1

Tilbage til "Forhold og sex"