Brunede kartofler-gate

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4300

Re: Brunede kartofler-gate

Indlægaf Rapfisk » 12. nov 2015, 19:29

Liseletpåtå skrev:Tsk tsk I er så forkerte på den alle sammen, der findes ingen rigtig måde at lave brunede kartofler på :nej:

Men mange forkerte :nerve:
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4300

Indlægaf Rapfisk » 12. nov 2015, 19:31

Ado skrev:Vi burde lave en debat-komsammen, hvor vi spiser urimelige mængder brunede kartofler - most ned i sovs. Jeg skal nok lave sovsen!

Du burde få et rødt kort. Tænk at give folk den slags forhåbninger, og så forbliver éns indbakke tom for invitations-PB'er.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8432
Kontakt:

Indlægaf Ado » 12. nov 2015, 19:33

Rapfisk skrev:
Ado skrev:Vi burde lave en debat-komsammen, hvor vi spiser urimelige mængder brunede kartofler - most ned i sovs. Jeg skal nok lave sovsen!

Du burde få et rødt kort. Tænk at give folk den slags forhåbninger, og så forbliver éns indbakke tom for invitations-PB'er.

Jeg skal jo lige have krejlet mig til nogle klapstole først. :D
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1162
Likede indlæg: 6823

Indlægaf Wizzze » 12. nov 2015, 19:50

Kommodedyret skrev:
Whoosh skrev:
Kommodedyret skrev:

Jeg har nu ikke noget problem med at få transporteret sovsen fra tallerken til mund. Især ikke hvis man har franske kartofler, kombination af franske kartofler og sovs er himmelsk, og tåler ingen sammenligning med de kedelige hvide.

Mosede hvide kartofler fortynder blot sovsens smag, og det er jeg slet ikke interesseret i.

Franske kartofler og brun dip. :lun:
Der er dét julen handler om!

I mit personlige juleland er det blevet til lidt af en kunstart for mig, at øve mig på at få placeret en blanding af sovs og rødkål på kartoffelchippen uden den knækker. :D

Menu chips / Pariser kartofler er løsningen :D
1
Do as I say! :whip:
GoGetter
Kort karma: 24
Likede indlæg: 142

Indlægaf GoGetter » 14. nov 2015, 09:16

Wizzze skrev:
Kommodedyret skrev:
Whoosh skrev:
Kommodedyret skrev:

Jeg har nu ikke noget problem med at få transporteret sovsen fra tallerken til mund. Især ikke hvis man har franske kartofler, kombination af franske kartofler og sovs er himmelsk, og tåler ingen sammenligning med de kedelige hvide.

Mosede hvide kartofler fortynder blot sovsens smag, og det er jeg slet ikke interesseret i.

Franske kartofler og brun dip. :lun:
Der er dét julen handler om!

I mit personlige juleland er det blevet til lidt af en kunstart for mig, at øve mig på at få placeret en blanding af sovs og rødkål på kartoffelchippen uden den knækker. :D

Menu chips / Pariser kartofler er løsningen :D

Ja det skal være de porøse chips :D
0

Tilbage til "Mad og drikke"