Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf ShuruQ » 13. sep 2015, 11:31

Ado skrev:
ShuruQ skrev:@Ado, stik imod al forventning har jeg nu næsten fåer kæmpet mig igennem cherrypepsien over de sidste 5 dage. Jeg kan stadig ikke lide den men efterhånden som den mister brusen bliver den underligt nok lidt mere tilforladelig :gruble:.

Jeg endte også med at få drukket min. :D Vi kan jo ikke have det der madspild.

Nej. Men kunne godt ønske jeg kun havde 0.5 liter og ikke 1.5. Men omvendt, var den billigere end 0.5'eren :-D.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8429
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. sep 2015, 14:00

Liseletpåtå skrev:@Ado alt du har fortalt om den der singlegruppe, ik'? Det passer totalt, altså sexet nissepigefotos i september?!?! :gisp: :lol:

Så du det også? :D :D :D Hun har fjernet det, ikke? Og hey; hvornår blev du medlem? :D
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. sep 2015, 14:04

Liseletpåtå skrev:
Ado skrev:
Liseletpåtå skrev:@Ado alt du har fortalt om den der singlegruppe, ik'? Det passer totalt, altså sexet nissepigefotos i september?!?! :gisp: :lol:

Så du det også? :D :D :D Hun har fjernet det, ikke? Og hey; hvornår blev du medlem? :D

Jeg søgte i går, blev godkendt i dag og manner det lever allerede op til mine forventninger :love:

Det er fantastisk. Glæd dig! :D Omkring 20% er rigtig søde. Resten not so much. :D
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. sep 2015, 14:25

Liseletpåtå skrev:
Ado skrev:
Liseletpåtå skrev:
Ado skrev:

Jeg søgte i går, blev godkendt i dag og manner det lever allerede op til mine forventninger :love:

Det er fantastisk. Glæd dig! :D Omkring 20% er rigtig søde. Resten not so much. :D

Det er så godt, stedet hvor man løber hurtigt. Hurtigere end min bil faktisk ;) :lol:

Han fatter bare intet. :D :lol:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 13. sep 2015, 16:54

@Ado, det er virkelig ikke ret tit, jeg griner højt over noget, jeg læser, men har lige haft et godt latteranfald over din beskrivelse af, hvordan du har det efter en lur midt på dagen: Du føler det, som om du er blevet tørretumblet i 40 minutter. Jep, det er præcis sådan! :lol:
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. sep 2015, 16:57

ManicNinja skrev:@Ado, det er virkelig ikke ret tit, jeg griner højt over noget, jeg læser, men har lige haft et godt latteranfald over din beskrivelse af, hvordan du har det efter en lur midt på dagen: Du føler det, som om du er blevet tørretumblet i 40 minutter. Jep, det er præcis sådan! :lol:

Man føler sig rundtosset, fluffy og varm. :D
2
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. sep 2015, 17:22

@Liseletpåtå

Ja! Han er vildt pæn!
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. sep 2015, 17:34

Liseletpåtå skrev:
Ado skrev:@Liseletpåtå

Ja! Han er vildt pæn!

Hvad venter du på?? Pus ham! :slem: :D

Nu har jeg kommenteret hans ungdomsbillede. :D Men jeg stoler jo nærmest ikke på nogen derinde.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. sep 2015, 17:34

ÅH hvor vil jeg gerne være med i den gruppe
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. sep 2015, 17:52

Dirtylittledevil skrev:ÅH hvor vil jeg gerne være med i den gruppe

Du ansøger da bare. :slem:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. sep 2015, 18:17

Liseletpåtå skrev:@Dirtylittledevil du er dygtig, sådan og gøre som der bliver sagt :D

Jeg er lidt hyper over det... har nok lidt på fornemmelsen at jeg er på vej ind i et slaraffenland af den type mænd som jeg burde holde mig for god til :slem:
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. sep 2015, 18:36

Liseletpåtå skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Liseletpåtå skrev:@Dirtylittledevil du er dygtig, sådan og gøre som der bliver sagt :D

Jeg er lidt hyper over det... har nok lidt på fornemmelsen at jeg er på vej ind i et slaraffenland af den type mænd som jeg burde holde mig for god til :slem:

Af hvad der ellers er af singlegrupper der ude, virker den faktisk ok god. Men jeg har også kun været der i dag. Ado er der, det er jo altid et plus :D

De har opført sig pænt derinde i dag. :D Bare vent og se, pludselig er der drama og man kæderyger nærmest i fryd over at følge med.

Nå ja, og så skal I jo bare undgå svampemanden og ham der uploader andres billeder. :D
1
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 13. sep 2015, 18:41

Jeg vil også snart gerne vide hvor og hvad det er der foregår :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 13. sep 2015, 23:00

Kan vi aftale, I lige giver en udførlig præsentation og forklarer, hvad og hvem i den dér efterhånden så famøse gruppe I henviser til, når I omdiskuterer det herinde? Bare lige så man har en chance for at fatte, hvad filen der foregår og for at grine med ad vittighederne.

Tzusind tzaaark.
Senest rettet af ManicNinja 14. sep 2015, 13:54, rettet i alt 1 gang.
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
ExCoastal
Kort karma: 40
Likede indlæg: 346

Indlægaf ExCoastal » 14. sep 2015, 00:36

Rapfisk skrev:
Wizzze skrev:
Dikus skrev:Hvor har vi placeret os rundt om i verden?

Vi mangler vist bare en debattør på Antarktis, så er kloden dækket :gruble:

Har vi fået Coastal herover?

@Rapfisk og @Wizzze jeg er her skam, selvom jeg har luret lidt indtil nu :wave:
9

Tilbage til "Generelt"