Anti hårbolle foder?

Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8515

Re: Anti hårbolle foder?

Indlægaf 2SHY » 6. dec 2015, 14:48

Hvordan gik det Dikus? Fik du prøvet kattemalt af?

Jeg har måttet bestille mere Intensive Hairball for det var lidt i underkanten i fordelingen da den lille pose først blev blandet i hans vante kost. I mellemtiden har jeg haft gang i et ret stort forbrug af lactulose og miamor cremen for at få gang i Sebastians mave. Så nu er det lidt svært for mig at vurdere hvorfor han går og klør. Nu prøver jeg at han kun får lidt Intensive Hairball i morgenmaden og ellers ikke og så stopper jeg med alt det andet i en periode. Lactulosen får virkelig baghjul af maden kan jeg se. I dag alene har han jo nærmest skidt det en normal kat ville komme af med over 2-3 dage :8: No wonder han har gået og knækket sig!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8515

Re: Anti hårbolle foder?

Indlægaf 2SHY » 17. dec 2015, 15:59

Øv jeg synes Sebastian er begyndt at klø sig helt vildt her på det sidste :( Så det tyder på at det er no go med det her intensive hairball halløj :( Hmmm... I det nye år skal jeg ud til dyrlægen med ham og så må jeg prøve at snakke med dem om hvilke muligheder der er for at at hjælpe med at holde gang i maven
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Kæledyr"