Hvad ville du bruge pengene på?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Re: Hvad ville du bruge pengene på?

Indlægaf Karkluden » 17. nov 2015, 17:19

Ballademager skrev:Åh, jeg er sådan en (mode)kedelig en, der ville bruge pengene som tilskud til en rejse til et eller andet lækkert sted. Når jeg står og kigger på f.eks. en Mulberry-taske eller lignende, så står jeg altid og gør den op i flybilletter :genert:

Men det er jo altid en personlighedsting :)
Jeg er fx ikke specialt rejseglad, og jeg ville virkelig DØ, hvis jeg skulle bruge 15-20000 kr på en rejse. Medmindre jeg havde penge som skidt. Jeg ville virkelig føle, at jeg havde spildt pengene helt vildt.
Andre har det omvendt. Det er da lidt skægt egentlig..
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3545

Indlægaf Ballademager » 17. nov 2015, 19:08

Karkluden skrev:
Ballademager skrev:Åh, jeg er sådan en (mode)kedelig en, der ville bruge pengene som tilskud til en rejse til et eller andet lækkert sted. Når jeg står og kigger på f.eks. en Mulberry-taske eller lignende, så står jeg altid og gør den op i flybilletter :genert:

Jeg er fx ikke specialt rejseglad, og jeg ville virkelig DØ, hvis jeg skulle bruge 15-20000 kr på en rejse. Medmindre jeg havde penge som skidt. Jeg ville virkelig føle, at jeg havde spildt pengene helt vildt.
Andre har det omvendt. Det er da lidt skægt egentlig.

Det er faktisk lidt sjovt, ja. Mange af mine veninder ville være helt enige med dig :kys: For mig er rejseminder meget mere værd end dyre tasker :-D

Sorry for the off topic, TS, ville ikke afspore din tråd. Synes i øvrigt, at ideen med at købe en brudekjole er en rigtig fin ide :lun:
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Karkluden

Indlægaf Karkluden » 17. nov 2015, 19:55

Ballademager skrev:
Karkluden skrev:

Andre har det omvendt. Det er da lidt skægt egentlig.

Det er faktisk lidt sjovt, ja. Mange af mine veninder ville være helt enige med dig :kys: For mig er rejseminder meget mere værd end dyre tasker :-D

Sorry for the off topic, TS, ville ikke afspore din tråd. Synes i øvrigt, at ideen med at købe en brudekjole er en rigtig fin ide :lun:

Og mange af mine ville være helt enige med dig :kys: :D
Jeg ejer nu heller ingen dyre tasker, og jeg ville, helt ærligt, nok være røvkedelig og bruge 20000 kr på et nyt spisebord og stole + et nyt sofabord og den sofa vi skal købe af min mor. Eller betale SU-lån af med dem. Men hvis jeg SKULLE bruge dem, havde jeg sgu nok købt førnævnte møbler sammen med kæresten :lol:

Men hvis præmissen er, at de skal bruges på mode (som den er her) og ikke rejser, møbler, gæld eller bryllup, så tænker jeg, at her er ret mange gode bud i tråden.
Undskyld for OT, TS :kys:
2
Aquadorable
Kort karma: 23
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 247

Indlægaf Aquadorable » 17. nov 2015, 20:16

Det gør ikke noget, I to. Vi ønsker os også nyt spisebord herhjemme, så måske skulle jeg bare være fornuftig og købe sådan et :D

Mht. brudekjole, så skal vi jo først giftes om halvandet år og har desuden en seperat bryllupsopsparing, så den del er der styr på. Men ja, ellers havde det været pænt oplagt at lægge penge til side til det :)
1
:love:
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1016

Indlægaf milisa » 17. nov 2015, 21:04

Aquadorable skrev:Det gør ikke noget, I to. Vi ønsker os også nyt spisebord herhjemme, så måske skulle jeg bare være fornuftig og købe sådan et :D

Mht. brudekjole, så skal vi jo først giftes om halvandet år og har desuden en seperat bryllupsopsparing, så den del er der styr på. Men ja, ellers havde det været pænt oplagt at lægge penge til side til det :)

Lov mig, du går shop-amok med NOGLE af pengene i det mindste! Man er altid så pokkers fornuftig, at man helt glemmer at give los, når muligheden byder sig. Og når en uventet (læs: ikke indregnet i budgettet) bonus dumper ind, så ville jeg i hvert fald bruge de 10.000 kr på snolder, og så 10.000 kr på fornuft. Om snolder så skal være tasker eller rejser, det er jo så et personlighedsspørgsmål - ditto med om fornuft er møbler eller gældsafdrag osv.

Jeg hører selv til gruppen, der altid gør tøj op i flybilletter, men hvis jeg SKULLE købe noget ekstraordinært tøj-noget, så ville jeg købe et par klassiske, sorte stilletter i en super duper kvalitet og en kjole fra yndlingsdesigneren. Lige pt ville jeg helt sikkert også bruge en del af pengene på nogle ordentlige kufferter - livet er altså for kort til at bakse med kufferter i dårlig kvalitet!
4
Tally-ho
Karkluden

Indlægaf Karkluden » 18. nov 2015, 09:14

Jeg vil så også give Milisa ret i, at en idé kunne være at købe noget "fornuftigt" som et lækkert spisebord - og så knalde nogle penge af på lækre tasker, sko eller tøj :gogo: Det ville min kæreste eller mor sikkert også få mig overbevist om i den situation, for du har jo helt sikkert arbejdet hårdt for din bonus :D
PS husk at vise indkøbene!!
1
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4572

Indlægaf Akehurst2 » 18. nov 2015, 09:31

Jeg er også helt med milisa - bonus er penge, der dumper ned fra himlen (muligvis som følge af en masse hårdt arbejde, men alligevel...) og de skal i hvert fald delvist bruges til noget forkælelse.

Jeg selv ville købe et eller måske to jakkesæt. Har kigget langt efter de her fra J.Crew, som jeg synes er så fine og kan ikke helt vælge om jeg helst ville have et mørkeblåt eller et gråt: https://www.jcrew.com/dk/womens_categor ... /B3231.jsp
1

Tilbage til "Mode"