Hvilke piercinger

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 289
Likede indlæg: 4287

Hvilke piercinger

Indlægaf Dmitra » 10. apr 2018, 15:19

Piercing-freak, det er mig, halvt om halvt. Jeg mangler denne tråd, min egen skyld, for der var tidligere en, men laver den på ny, som inspiration eventuelt, men primært født af min nysgerrighed :).

Så hvilke piercinger har du, hvilke overvejer du osv?

Jeg havde engang en næsepiercing, en bridge, et spiderbite og en daith men de er væk nu.

Pt har jeg en Induatrial, en rook, en flat, en conch, en tragus samt 8 almindelige huller i ørerne. Derudover en tungepiercing og en Christina-piercing.

Planen var jeg ville have en piercing i klitoris-forhud men jeg er åbenbart født, stort set, uden klitorisforhud, så pierceren konstaterede desværre den piercing var umulig, det er jeg lidt øv over, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Pt drømmer jeg om en mere i tungen og i særdeleshed en frenulum piercing :-D.
Senest rettet af Dmitra 10. apr 2018, 17:04, rettet i alt 1 gang.
0
Nobody dies a virgin, life fucks us all :deer:
Hewlett
Kort karma: 28
Likede indlæg: 1127

Re: Hvilke piercinger

Indlægaf Hewlett » 10. apr 2018, 15:56

Jeg har haft en piercing i den ene brystvorte, en vertikal labret samt en lodret klitoris forhud. Jeg har ingen af dem længere, de to første grundet problemer med helingen (og fordi den i læben viste sig at være en smule skæv), den sidste fordi jeg tabte låsen til smykket i badet og ikke kunne finde det igen. Gad ikke besværet med at tage ud og købe et nyt, så jeg fjernede smykket helt og lod hullet vokse sammen. Den var jeg dog ret glad for, men syntes åbenbart også, det var på tide at tage den ud, siden jeg ikke gad "besvære mig" :lol:
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 161
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 2356

Indlægaf Kattefjæs » 10. apr 2018, 16:04

Mht. forhuden saa har jeg det samme problem som dig. Jeg fik saa lavet en i den ene indre labia i stedet. Den er ogsaa meget fin.

Ellers har jeg en i brystvorte, naese, to i laebe, tre antihelix og to per oereflip.

Jeg har haft maaaaaaaaaaaaaange flere :lol: Men nogle helede enten ikke ordentligt op/blev lidt skaeve og andre blev jeg bare traet af. Havde fx baade Christina og navle, men var aldrig rigtig glad for dem, saa dem tog jeg ud.

Diverse i oererne er roeget fordi de ikke rigtig helede ordentligt/helede skaevt efter at sidde fast i haaret eller paa anden vis blev sovet dumt paa konstant.
0
Brugeravatar
Ellin
Kort karma: 145
Geografisk sted: Den nordlige halvkugle
Likede indlæg: 2214

Indlægaf Ellin » 10. apr 2018, 17:00

To i hver øreflip og daith i begge ører.
Overvejer tragus og Conch.
Har også overvejet rook, men tror det vil være et problem ifht hvordan mine daith sidder.

Som yngre har jeg haft en helix i det ene øre og to helix i det andet.
0
:ninja:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1178
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 11054

Indlægaf Fru Sunshine » 11. apr 2018, 16:40

Tre i hver øreflip, en i næsen, en tragus og double forward helix. Den sidste skulle have været tripple, men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at få lavet den sidste. Det gjorde sgu ondt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 313
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 3090

Indlægaf Lurende Peber » 11. apr 2018, 16:57

Jeg har haft 2 i venstre øreflip. 1 ring og 1 stik(?) Vilde dage :rock: men nu har hullerne lukket sig igen :gammel:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1080
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 17245

Indlægaf LadyFox » 11. apr 2018, 17:05

Jeg har haft:

Butterfly.
Snakebite.
Cheeks.
Medusa.
Septum.
Venstre øjnbryn.
3 hver øreflip.
3 i Ørebrusk..

Lige nu har jeg kun huller i ørene.

Jeg overvejer:
Surface Tragus i begge sider.
3 gange surface i nakken.

Hvis de ikke jeg tror det ville være problematisk jobmæssigt, og let at skade ville jeg gerne have surface piercinger mellem knoerne på begge hænder.
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 102
Likede indlæg: 671

Indlægaf Tata » 11. apr 2018, 17:35

Jeg har 3 i hver øreflip, næse, labret, tunge og navle. Bruger kun 1-2 i hver øre og den i navlen, men de andre "virker" stadig :lol:
0
When people show you who they are, believe them the first time ~ Maya Angelou :blomst:
Dittemus
Kort karma: 34
Likede indlæg: 455

Indlægaf Dittemus » 11. apr 2018, 18:32

Jeg har 3 huller i hvert øre, men de to af dem på begge sider er lavet i Thailand og blev bare aldrig gode. Der er til nøds hul igennem, men det svider og væsker når jeg har noget i dem. :/ Overvejer at få dem hullet ordentligt igennem hos en piercer, da jeg gerne vil bruge dem en gang i mellem.
Jeg har derudover en forward helix (skulle have været 3, men det blev aldrig til flere da de kun ville/kunne lave en af gangen- og det er fint nok)
En tragus
En daith

Jeg har haft
Piercet begge brystvorter i mine teenår
Navlen (gange fem, da den blev ved at vokse ud - Hej kæmpe arvæv på navlen nu :wave: )
Labret (stadig hul igennem, 13 år efter jeg tog den ud!)
Tungen (gange to, kom til at sluge den første :genert:)
Næsen
0
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 61
Likede indlæg: 791

Indlægaf Prosperity74 » 11. apr 2018, 19:10

Jeg har en navle piercing, en tragus, en daith og så har jeg to “almindelige” huller i hvert øre :)
0
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 289
Likede indlæg: 4287

Indlægaf Dmitra » 30. apr 2018, 22:25

Min rook faldt ud i lørdags :whine:.

Og jeg er bange for den er "udgroet". Nu skal jeg hen til min piercer i morgen så han enten kan sætte en ny i eller fastslå om den er decideret "udgroet".
0
Nobody dies a virgin, life fucks us all :deer:

Tilbage til "Kropsudsmykning"