Hvilke piercinger

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 589
Likede indlæg: 7328

Hvilke piercinger

Indlægaf Dmitra » 10. apr 2018, 15:19

Piercing-freak, det er mig, halvt om halvt. Jeg mangler denne tråd, min egen skyld, for der var tidligere en, men laver den på ny, som inspiration eventuelt, men primært født af min nysgerrighed :).

Så hvilke piercinger har du, hvilke overvejer du osv?

Jeg havde engang en næsepiercing, en bridge, et spiderbite og en daith men de er væk nu.

Pt har jeg en Induatrial, en rook, en flat, en conch, en tragus samt 8 almindelige huller i ørerne. Derudover en tungepiercing og en Christina-piercing.

Planen var jeg ville have en piercing i klitoris-forhud men jeg er åbenbart født, stort set, uden klitorisforhud, så pierceren konstaterede desværre den piercing var umulig, det er jeg lidt øv over, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Pt drømmer jeg om en mere i tungen og i særdeleshed en frenulum piercing :-D.
Senest rettet af Dmitra 10. apr 2018, 17:04, rettet i alt 1 gang.
0
Life is the bitch, and death is her sister.
Sleep is the cousin, we're a fuckin' family picture :deer:
Hewlett
Kort karma: 31
Likede indlæg: 1436

Re: Hvilke piercinger

Indlægaf Hewlett » 10. apr 2018, 15:56

Jeg har haft en piercing i den ene brystvorte, en vertikal labret samt en lodret klitoris forhud. Jeg har ingen af dem længere, de to første grundet problemer med helingen (og fordi den i læben viste sig at være en smule skæv), den sidste fordi jeg tabte låsen til smykket i badet og ikke kunne finde det igen. Gad ikke besværet med at tage ud og købe et nyt, så jeg fjernede smykket helt og lod hullet vokse sammen. Den var jeg dog ret glad for, men syntes åbenbart også, det var på tide at tage den ud, siden jeg ikke gad "besvære mig" :lol:
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 199
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 3080

Indlægaf Kattefjæs » 10. apr 2018, 16:04

Mht. forhuden saa har jeg det samme problem som dig. Jeg fik saa lavet en i den ene indre labia i stedet. Den er ogsaa meget fin.

Ellers har jeg en i brystvorte, naese, to i laebe, tre antihelix og to per oereflip.

Jeg har haft maaaaaaaaaaaaaange flere :lol: Men nogle helede enten ikke ordentligt op/blev lidt skaeve og andre blev jeg bare traet af. Havde fx baade Christina og navle, men var aldrig rigtig glad for dem, saa dem tog jeg ud.

Diverse i oererne er roeget fordi de ikke rigtig helede ordentligt/helede skaevt efter at sidde fast i haaret eller paa anden vis blev sovet dumt paa konstant.
0
Brugeravatar
Ellin
Kort karma: 178
Geografisk sted: Den nordlige halvkugle
Likede indlæg: 3037

Indlægaf Ellin » 10. apr 2018, 17:00

To i hver øreflip og daith i begge ører.
Overvejer tragus og Conch.
Har også overvejet rook, men tror det vil være et problem ifht hvordan mine daith sidder.

Som yngre har jeg haft en helix i det ene øre og to helix i det andet.
0
Ud Mod hele verden
afsted ligemeget hvorhen
fri og let om hjertet
aldrig mere tilbage igen
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1330
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12394

Indlægaf Fru Sunshine » 11. apr 2018, 16:40

Tre i hver øreflip, en i næsen, en tragus og double forward helix. Den sidste skulle have været tripple, men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at få lavet den sidste. Det gjorde sgu ondt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 358
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 3514

Indlægaf Lurende Peber » 11. apr 2018, 16:57

Jeg har haft 2 i venstre øreflip. 1 ring og 1 stik(?) Vilde dage :rock: men nu har hullerne lukket sig igen :gammel:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1275
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21194

Indlægaf LadyFox » 11. apr 2018, 17:05

Jeg har haft:

Butterfly.
Snakebite.
Cheeks.
Medusa.
Septum.
Venstre øjnbryn.
3 hver øreflip.
3 i Ørebrusk..

Lige nu har jeg kun huller i ørene.

Jeg overvejer:
Surface Tragus i begge sider.
3 gange surface i nakken.

Hvis de ikke jeg tror det ville være problematisk jobmæssigt, og let at skade ville jeg gerne have surface piercinger mellem knoerne på begge hænder.
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 124
Likede indlæg: 852

Indlægaf Tata » 11. apr 2018, 17:35

Jeg har 3 i hver øreflip, næse, labret, tunge og navle. Bruger kun 1-2 i hver øre og den i navlen, men de andre "virker" stadig :lol:
0
Free Worl Boss
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1022

Indlægaf Prosperity74 » 11. apr 2018, 19:10

Jeg har en navle piercing, en tragus, en daith og så har jeg to “almindelige” huller i hvert øre :)
0
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 589
Likede indlæg: 7328

Indlægaf Dmitra » 30. apr 2018, 22:25

Min rook faldt ud i lørdags :whine:.

Og jeg er bange for den er "udgroet". Nu skal jeg hen til min piercer i morgen så han enten kan sætte en ny i eller fastslå om den er decideret "udgroet".
0
Life is the bitch, and death is her sister.
Sleep is the cousin, we're a fuckin' family picture :deer:
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1022

Indlægaf Prosperity74 » 21. sep 2018, 19:56

Jer der har en conch piercing, gør den ondt at få lavet ? Jeg kunne godt tænke mig en :blush:
0
Sof
Kort karma: 32
Likede indlæg: 935

Indlægaf Sof » 21. sep 2018, 20:02

Prosperity74 skrev:Jer der har en conch piercing, gør den ondt at få lavet ? Jeg kunne godt tænke mig en :blush:

Jeg har haft en, synes ikke den gjorde mere eller mindre ondt end andre piercinger i øret.

Til gengæld er det den eneste der aldrig blev god på mig. Ved simpelthen ikke om den bare aldrig fik ro nok, men den helede ikke og efter et år, hvor den havde gjort ondt og været betændt on and off, så pillede jeg den ud. Synes ellers den kan være virkelig flot.
1
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 782
Likede indlæg: 4554

Indlægaf Planten » 21. sep 2018, 20:04

Prosperity74 skrev:Jer der har en conch piercing, gør den ondt at få lavet ? Jeg kunne godt tænke mig en :blush:

Min gjorde ikke vildt ondt. Men den knaste meget. Og så hæver jeg altid meget efter et par døgn - i et par døgn.
1
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 782
Likede indlæg: 4554

Indlægaf Planten » 21. sep 2018, 20:06

Sof skrev:

Jeg har haft en, synes ikke den gjorde mere eller mindre ondt end andre piercinger i øret.

Til gengæld er det den eneste der aldrig blev god på mig. Ved simpelthen ikke om den bare aldrig fik ro nok, men den helede ikke og efter et år, hvor den havde gjort ondt og været betændt on and off, så pillede jeg den ud. Synes ellers den kan være virkelig flot.

Min væskede meget. Jeg fik en ring i efter to måneder, den skiftede jeg til en stav igen, så den får to.

Rensede du med saltvand?
1
Trappestige
Kort karma: 19
Likede indlæg: 453

Indlægaf Trappestige » 21. sep 2018, 20:18

Den gjorde ikke det mindste smule ondt at få lavet, det blev jeg lidt overrasket over. De første to måneder var der absolut intet med den, den væskede ikke engang. Men hele mit øre faldt bare aldrig med mht. til hævelse og den sidste uge har den været møgbetændt og mere hævet. Virkelig irriterende, for jeg er så glad for den. Jeg tager ind og får skiftet smykke en af dagene og håber det hjælper på det.
1

Tilbage til "Kropsudsmykning"