Din dummeste julefrokost

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 325
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3225

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf DD_81 » 20. nov 2015, 21:30

mindes ikke har have lavet noget der kun er værd at fortrænge, eller som jeg er blevet helt til grin over :gruble:

Men altså i mine unge dage *mimre* dengang jeg var kassedame i Netto, der medførte den jævnt stigende promille en fortræning af at jeg den efterfølgende dag skulle møde på job 9.30 - Det var faktisk ret dumt, for jeg var stadig, efter en 5-6 timers søvn, decideret fuld.
Det blev en lang og hård arbejdsdag, og mine kollegaer var ikke mere værd end jeg.
Godt vi havde søde overbærende stamkunder i butikken :genert:

Og mine kollegaer griner stadig af mig, fordi jeg for ved julefroksten for 3 år siden i den grad tog revnche på promillerne. Havde været gravid + ammende 4 år i rap, så det skulle da fejres endelig at kunne drikke! Og det gjorde jeg så... Var dog absolut ikke den eneste der sørgede for et godt grin den aften, var en blandt mange, men formåede da at gøre mig ganske bemærket. Måske fordi jeg syntes det var så synd at andre gæster, andet selskab, var gået uden deres fine spille-gaver, så jeg nuppede 3 flasker asti, et spil og et par nissehuer med hjem under arme :fløjte:

Min kære søster, der også var med, var ædru og sørgede for at køre mig hjem, og til stor morskab for alle fælles bekendte - deriblandt en hel del kollegaer, var så sød at poste et billede på facebook af mine slingrende fodspor, for jeg insiterede jo på at skulle lufte hunden da jeg kom hjem :gruble: :lol:
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 97
Likede indlæg: 699

Indlægaf FruKuk » 21. nov 2015, 06:46

vibbsen skrev:
FruKuk skrev:Den julefrokost hvor jeg brækkede røven og kastede op i lækre Mads' mors potteplante :tie:

Jeg har ingen problemer med at sætte mentale billeder på "kastede op i lækre Mads' mors potteplante"....Men jeg har godt nok noget sværere ved at forestille mig hvad det indebærer at "brække røven" :lol: :lol: :lol: Please share :-D

Indsæt: Kuk har drukket snaps. Virkeligt mange snaps. Kuk mangler blå Kings. Kuk låner lækre Mads' cykel. Kuk glemmer, at det er en herrecykel. Kuk hopper af. Knæk og bræk som man siger...

Her 16 år senere gør røven stadig ondt med jævne mellemrum.
5
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 2997

Indlægaf vibbsen » 21. nov 2015, 14:33

FruKuk skrev:Indsæt: Kuk har drukket snaps. Virkeligt mange snaps. Kuk mangler blå Kings. Kuk låner lækre Mads' cykel. Kuk glemmer, at det er en herrecykel. Kuk hopper af. Knæk og bræk som man siger...

Her 16 år senere gør røven stadig ondt med jævne mellemrum.

Det er sgu godt stil at brække røven i en brandert....Eller er det nærmere end af de der "Hvad har du IKKE lyst til at dine børn skal få at vide om dig" historier...... :-D
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5032

Indlægaf Fyrst Eberhard » 30. nov 2015, 13:03

Selvom betegnelsen 'dum' som regel er meget passende for julefrokoster på min arbejdsplads, var forrige års alligevel noget helt særligt.

Snapsekulturen fik som altid visse af mine mandlige kolleger til at træde ind i det akavede segment, man til tider har set i byen. Mænd omkring de 40 år, som står i baren hvor gennemsnittet er væsentligt yngre, drikker farverige drinks og vugger stift til musikken, med moves der ikke er set siden Ketchup Song, mens de kommer med kommentarer der gør pigerne ubekvemme.

En nylig forfremmet afdelingsleder vælger da også, som noget af det første, at drikke sig helt i stykker i snaps, hvorefter vi finder ham liggende i entréen til festlokalet, hvor han havde skidt i bukserne og brækket sig ud over det hele. Han bliver hjulpet ud på parkeringspladsen til hans kone som der var ringet efter (han meldte i øvrigt afbud sidste år). Ud på de små timer, indtager min chef så dansegulvet, i sort wife-beater, og velsigner os alle med en pænt upassende dans med sin kone/kæreste. Tungen ned i halsen, bollebevægelser osv. Han er ellers meget seriøs og dygtig til daglig.

Ikke fordi jeg selv var nogen Moder Teresa, og fik da også begået den klassiske snapsefejl; bed dem ikke over - åd dem. Dansede - og jeg mener volddansede - hele aftenen, svang dem rundt, styrede musikken og var en rigtig partynisse. Men undrer mig alligevel hvert år over, at folk ikke lige kan komme frem til et kompromis med sig selv omkring alkoholindtag.
2
Peace!
Brugeravatar
Newsugar
Kort karma: 4
Likede indlæg: 46

Indlægaf Newsugar » 30. nov 2015, 14:05

For nogle år siden arbejdede jeg på et hotel, og var til en julefrokost der endte med at chefen og hans søn gav mig en masse shots, så jeg var nødt til at tage hjem kl.00. Dagen efter blev jeg hentet i bil da vi skulle jylland og fejre juleaften hos familien. Jeg kastede op i en pose hele vejen, til stor morskab for de andre :fløjt:
0

Tilbage til "Fest og bryllup"