Hvornår var du sidst PINLIG?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
MissHelenaVon
Kort karma: 12
Likede indlæg: 131

Hvornår var du sidst PINLIG?

Indlægaf MissHelenaVon » 20. nov 2015, 01:10

Ja overskriften siger det hele - så kort & godt, hvornår var du sidst pinlig eller gjort noget der var pinligt? :genert:

Mig: har igennem noget tid arbejdet rimelig meget og følte derfor et behov drikke mig i hegnet med min kæreste og koble lidt af - så på en stille og rolig onsdag aften, drikker vi nogle flasker rødvin og vi ender med, at tage på bar kl.0130 :D Jeg er iført - hold fast - grå joggingbukser/pyjamasbukser, en lyserød oversize t-shirt (og INGEN BH inden under :ad!: ) og en grå cardigan. Hertil tilsat lyserøde hyggesokker og højhælet sko :tie: EJ for fanden det må da være det mest pinlige outfit ever!!! :fløjt: MEN vi har til gengæld grint meget af det efterfølgende.

Min første kommentar til min kæreste , da vi vågnede dagen efter var "har jeg seriøst haft det dér på i byen i går"????? (imens jeg peger på gulvet hvor mit tøj ligger spredt rundt). Han svarede - "det kan jeg ikke huske" :stoned: :lol:

Lad mig nu ikke være alene om, at være pinlig. Del dine pinligheder med mig :-D
Senest rettet af MissHelenaVon 27. nov 2015, 18:38, rettet i alt 1 gang.
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11753

Re: Hvornår var du sidst PINLIG?

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. nov 2015, 13:20

På et tidspunkt hvor jeg var på et kursus, og til mit forsvar så var det altså rigtig kedeligt. Nå men så begyndte jeg altså at sidde og smide små papirskugler i nakken på dem som sad foran. En mindst 10 år yngre (end mig) dame, vendte sig om og sagde "Nu HOLDER du altså!!" til mig. Og dér kunne jeg godt se jeg havde opført mig pinligt.
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 75
Likede indlæg: 482

Indlægaf MissDitte » 20. nov 2015, 14:13

På Danfoss Universe er der en 5d-biograf. Jeg var gået derind med ungerne og kom til at sidde på rækken bag dem. Idet lyset slukkede nåede jeg lige at se min yngste kigge på mig, men rædsel i blikket og jeg vidste, at hun var bange og til gengæld ikke hvad jeg skulle gøre, da vi jo alle var spændt fast. Efter kort tid, vidste jeg godt, at det var alt for voldsomt til hende - især når jeg vidste hun var bange fra starten, så jeg besluttede at liste min sele op, så jeg i det mindste kunne have en hånd på hende og således passe på hende.
I samme øjeblik jeg klikkede selen kom der spotlys i hele salen og alle sæder rettedes op og damen kom ud og kiggede på mig og fortalte, at nogen havde løsnet selen og at forestillingen derfor var stoppet. Jeg blev højrød i hovedet men fortalte selvfølgelig, at barnet var bange (hun græd, så det var heldigvis rigtigt læst). Barnet blev ledt ud - og flere børn fulgte trop. Og så kunne filmen starte igen :)
0
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 20. nov 2015, 18:46

Da jeg til en lille arbejdsfejring for en kollegas fødselsdag skulle fortælle noget om Rasmus Seebach (De er svenskere, så kender ham ikke.) Så fortalte jeg at han var søn af Tommy Seebach og at hans fans var sådan nogle 40+ der blev våde i trussen, når de lyttede til hans musik. SÅ upassende en kommentar. Desværre meget typisk mig at bralre et eller andet upassende ud. Min chef flyttede sig, så snart jeg sagde det.
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11753

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. nov 2015, 11:54

En smule pinligt, jeg har lige modtaget en pakke af den lækreste postmand, jeg følte virkelig at han stirrede som besat på mig... og jeg tror det passede men det var altså pga den streg af chokolade der gik fra min mundvig og op på den ene kind. :(
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9234

Indlægaf Fru Sunshine » 26. nov 2015, 13:35

Jeg døjer nogle gange med at få mine hænder til at lystre, når de skal holde fast i noget - eller rettere: mine arme giver nogle gange et ryk og mine hænder åbner sig. Det giver ind i mellem flyveture til ting.

Den mest pinlige var i biffen, da jeg så mine popcorn flyve gennem luften og lande med bunden af æsken i vejret.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"