Kongeligt Bryllup i UK

Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 600
Likede indlæg: 8463

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Moxy-lady » 18. maj 2018, 09:50

Ha, så lige i linket at politiet ikke kan finde beviser på at søsteren har været involveret i et biluheld som hun påstår. Som om hun ville flygte fra paparazzier :rulle:

(men nogen har nok læst op på Dianas død, lader det til)

Jeg stoler ikke på ét ord der kommer ud af hendes mund. Hvor dum er man også at påstå at man har været involveret i et biluheld uden at politiet kender til det?
1
:dåne: baby Z 12.10.18 :dåne:
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 158
Likede indlæg: 2790

Indlægaf zembra1986 » 18. maj 2018, 10:13

FormerlyKnownAs skrev:Øv. Det synes jeg er mega træls. Det skulle helt sikkert have været hendes mor.

Træls ligefrem?! Hvorfor dog?
0
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1922

Indlægaf billiebean » 18. maj 2018, 10:14

Fint, at det bliver Charles. Signalerer støtte og velvilje fra familien til hende.
9
Brugeravatar
Kalimsofie
Kort karma: 88
Likede indlæg: 1841

Indlægaf Kalimsofie » 18. maj 2018, 10:16

Det må da også være fedt for Charles, der som gommens far ikke har så meget at lave til brylluppet. Og han har jo ingen døtre, han ellers kan føre op en dag :)
6
FormerlyKnownAs
Kort karma: 414
Likede indlæg: 3027

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. maj 2018, 10:18

zembra1986 skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Øv. Det synes jeg er mega træls. Det skulle helt sikkert have været hendes mor.

Bryder mig ikke om ham.
0
/Dullen
Brugeravatar
zembra1986

Indlægaf zembra1986 » 18. maj 2018, 10:22

FormerlyKnownAs skrev:
zembra1986 skrev:

Bryder mig ikke om ham.

Okay, fair nok :) Jeg synes bare man skal tænke på at det er Meghans (og Harry's) dag og deres beslutning der tæller og det er jo hende selv der har valgt at Charles, så det må jo glæde hende at han har takket ja til at følge hende op.
0
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. maj 2018, 10:40

zembra1986 skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
zembra1986 skrev:

Bryder mig ikke om ham.

Okay, fair nok :) Jeg synes bare man skal tænke på at det er Meghans (og Harry's) dag og deres beslutning der tæller og det er jo hende selv der har valgt at Charles, så det må jo glæde hende at han har takket ja til at følge hende op.

Jeg tænker ikke at min mening umiddelbart berører dem :gruble:

Jeg så hellere at hun som den erklærede feminist hun er havde sin mor under armen eller gik selv.
4
/Dullen
Brugeravatar
zembra1986

Indlægaf zembra1986 » 18. maj 2018, 11:37

FormerlyKnownAs skrev:
zembra1986 skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
zembra1986 skrev:

Bryder mig ikke om ham.

Jeg så hellere at hun som den erklærede feminist hun er havde sin mor under armen eller gik selv.

Jeg synes også det ville have været rigtig fint med hendes mor....Til gengæld kan jeg ikke forstille mig et værre scenarie end at hun skulle gå op selv :shock: Jeg synes det er mærkeligt at det skulle signalere selvstændighed, som om man ikke kan være en voksen selvstændig kvinde hvis man har en ledsager :stoned: (ikke møntet på dig personligt FormerlyKnownAs :)) Synes det ville være et sørgeligt syn at se hende gå op alene da det bare ville have lyst langt væk af at hendes far har forrådt hende, og hele den "skandale" der har været på det sidste....Nej, så hellere en person der kan træde i farens sted.
1
computermus
Kort karma: 76
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1498

Indlægaf computermus » 18. maj 2018, 11:38

Det kan være jeg misforstår hvad der står i det link som Wizzze lagde ind. Men som jeg læser det , med mit rustne engelske , så går hun halvvejs op selv, hvorefter prins Charles fører hende det sidste stykke, men det er meget muligt at jeg læser helt forkert.
2
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 395
Likede indlæg: 8374

Indlægaf sigge » 18. maj 2018, 11:57

computermus skrev:Det kan være jeg misforstår hvad der står i det link som Wizzze lagde ind. Men som jeg læser det , med mit rustne engelske , så går hun halvvejs op selv, hvorefter prins Charles fører hende det sidste stykke, men det er meget muligt at jeg læser helt forkert.

Jeg læser det samme som dig. :)
2
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 18. maj 2018, 12:07

Jamen jeg sagde det jo.. Men du ville jo ikke høre. Eller måske det rettere er kongehuset der ikke vil lytte til dig :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. maj 2018, 12:26

Juki skrev:

Jamen jeg sagde det jo.. Men du ville jo ikke høre. Eller måske det rettere er kongehuset der ikke vil lytte til dig :lol:

Det er SÅ meget for dårligt :lol:
2
/Dullen
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. maj 2018, 12:27

zembra1986 skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
zembra1986 skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
zembra1986 skrev:

Bryder mig ikke om ham.

Jeg synes også det ville have været rigtig fint med hendes mor....Til gengæld kan jeg ikke forstille mig et værre scenarie end at hun skulle gå op selv :shock: Jeg synes det er mærkeligt at det skulle signalere selvstændighed, som om man ikke kan være en voksen selvstændig kvinde hvis man har en ledsager :stoned: (ikke møntet på dig personligt FormerlyKnownAs :)) Synes det ville være et sørgeligt syn at se hende gå op alene da det bare ville have lyst langt væk af at hendes far har forrådt hende, og hele den "skandale" der har været på det sidste....Nej, så hellere en person der kan træde i farens sted.

Set i lyset af alt det polemik der har været ville det være rigtig synd at gå alene, det synes jeg helt sikkert.
1
/Dullen
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 18. maj 2018, 12:30

FormerlyKnownAs skrev:
Juki skrev:

Det er SÅ meget for dårligt :lol:

Du må sende en klage! Evt en offentlig klage i form af et læserbrev :-D

https://ekstrabladet.dk/nationen/article4317607.ece :santa2:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1325

Indlægaf RavenClaw » 18. maj 2018, 12:32

Jeg mindes også, at prins Harry har udtalt, at Meghan har fået den familie nu, som hun aldrig har haft (eller var det en anden person?) Så jeg synes, det er smukt af Charles at sige ja til at følge hende ned til sin kommende mand. Det er virkelig en bekræftelse af, at hun er blevet en del af den kongelige familie.
9

Tilbage til "Film og TV"