Styrketræningstråden

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 305
Likede indlæg: 2974

Re: Styrketræningstråden

Indlægaf Ally » 12. jul 2018, 11:28

Træning med PT'eren i morges. Masser af squats - stadig på 65 kg., men flere reps. Og så prøvede jeg box squats for første, men ikke sidste, gang. Og flere runder med Prowleren.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
HappyHippo
Indlæg: 852
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1049

Re: Styrketræningstråden

Indlægaf HappyHippo » 12. jul 2018, 13:36

D.itsen skrev:
HappyHippo skrev:Jeg kører meget sjældent 1rm, måske et par gange om året i dødløft og overhead pres. Det er så også de eneste løft jeg kan køre 1rm, når jeg træner alene :D

Mine max står lidt stille. Bænkpres og pullups er de eneste der rigtig rykker. Jeg er nok bare gået i feriemode.

Dødløft: 110kgx1
Bænk: 60kgx2
Squat: 80kgx3
Ohp: 40kgx1
Pullups: 8 (vejer 60kg)

Er ok tilfreds, men ville gerne rykke lidt mere, især i squat og dødløft. Overvejer at købe et bælte, men føler ikke jeg løfter nok endnu :genert:

Det er nogle flotte tal.
Jeg kører sjældent maxtest. Kørte lige over 100 kg på dødløft i vinters, men der er jeg helt sikkert ikke nu. Med vold og magt kørte jeg 3x75 kg i dag, men formen var ikke helt køn. Det er ok, sommer er OCR og løbesæson og vinter er tunge løft :D
Har vist kun kørt seriøs maxtest på bænk udover det og der kan jeg ikke huske mine tal :lol:


Jeg kører også sjældent Max, det er der heller ingen grund til at gøre. Jeg rykker mig kun på bænkpres, fordi jeg elsker det. Men skal spise mere hvis jeg skal rykke mig på styrken.
Er begyndt på calisthenics i stedet, der er det jo en fordel med lav vægt :D
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"