Styrketræningstråden

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
D.itsen
Kort karma: 295
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 3417

Re: Styrketræningstråden

Indlægaf D.itsen » 21. nov 2018, 20:56

Velvet-Goldmine skrev:Jeg fik lagt nyt program i går og blev 'motiveret' af ny træner.
I dag: AV!

En anden ting - når I skriver hvor mange kg. i løfter feks. i dødløft, regner I så stangen med eller er det kun det antal kg. der kommer på i skiver? Jeg mener... stangen hos os vejer feks. 20 kg. (det er vel ret standard tænker jeg) og det lyder jo lidt bedre at sige at man kører sæt med 60 kg. i stedet for de 40 der står på programmet at man skal lægge på :blush:

Det er inkl stangen. Altså en standard stang vejer 20 kg, men det er jo ikke alle der kører med standard stang.

Men okay, ind i mellem snakker jeg også om hvor mange kilo jeg smider på stangen eller på hver side af stangen
1
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 165
Likede indlæg: 3012

Indlægaf Velvet-Goldmine » 21. nov 2018, 21:14

D.itsen skrev:Det er inkl stangen. Altså en standard stang vejer 20 kg, men det er jo ikke alle der kører med standard stang.

Men okay, ind i mellem snakker jeg også om hvor mange kilo jeg smider på stangen eller på hver side af stangen

Ok godt, så vil jeg have det en lille smule bedre med min foreløbige status når jeg læser om hvad I smider rundt med herinde :D
1
D.itsen
Kort karma: 295
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 3417

Indlægaf D.itsen » 23. nov 2018, 20:25

Jeg makstestede chin ups i dag. De er ikke strict, kun ca. 3/4, men det er stadig et kæmpe fremskridt jeg kan dem, og jeg nåede 10 i dag :rock: :danse: :banan: :banan2:

Næste uge er det forfra (næsten) på programmet, denne gang med strict. Det skal nok blive festligt :D
1
UH UH UH UH KORT :love:

Tilbage til "Fit og/eller lækker"