Blokering

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
molan
Bortvist
Kort karma: -9
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 78

Re: Blokering

Indlægaf molan » 30. maj 2018, 18:51

Modesty Blame skrev:Det, som jeg ser som en stor udfordring, er proportionssansen. Du ligestiller "jeg tror ikke på, hvad du siger" med "du er en idiot og dum at høre på".

"Jeg tror ikke på, hvad du siger" er ikke bagvaskelse, fordi det er en mening. Den bør selvfølgelig bakkes op med argumenter, men det er ikke ulovligt at mene noget om andre mennesker, så længe man ikke giver udtryk for, at det er fakta. Der er nogle ting, der er ulovlige at ytre, men det er anden lovgivning.

Nu sagde jeg specifik havde det været i en avis eller eks. ikke anonymiser, så kunne det i sidste ende, drevet viderer end der blev, ende med...der er ingen diskussion om at det ikke er ulovlig på dette forum eller på dette niveau.

Pointen var det morlaske, i at være tæt op at det juridiske med få undtagelser. Når stemning nu er at jeg brude have forhold mig passivet.

Jeg har sagt og gentager det gerne, uinvitere og uopfrodret så er udokumenterede påstande om løgn i fuld offentlighed ikke en trivialitet.

Så vi bliver ikke enig om proportionerne, fordi jeg erkender det ikke som en trivialitet, jeg ser det mere i retning af ærekrænkende udtagelser - hvilet du er i den gode ret til at synes er helt uproportioneret. Men der er vi bare ikke enige.
0
Modesty Blame
Kort karma: 145
Likede indlæg: 2029

Indlægaf Modesty Blame » 30. maj 2018, 18:53

molan skrev:
Modesty Blame skrev:Det, som jeg ser som en stor udfordring, er proportionssansen. Du ligestiller "jeg tror ikke på, hvad du siger" med "du er en idiot og dum at høre på".

"Jeg tror ikke på, hvad du siger" er ikke bagvaskelse, fordi det er en mening. Den bør selvfølgelig bakkes op med argumenter, men det er ikke ulovligt at mene noget om andre mennesker, så længe man ikke giver udtryk for, at det er fakta. Der er nogle ting, der er ulovlige at ytre, men det er anden lovgivning.

Nu sagde jeg specifik havde det været i en avis eller eks. ikke anonymiser, så kunne det i sidste ende, drevet viderer end der blev, ende med...der er ingen diskussion om at det ikke er ulovlig på dette forum eller på dette niveau.

Pointen var det morlaske, i at være tæt op at det juridiske med få undtagelser. Når stemning nu er at jeg brude have forhold mig passivet.

Jeg har sagt og gentager det gerne, uinvitere og uopfrodret så er udokumenterede påstande om løgn i fuld offentlighed ikke en trivialitet.

Så vi bliver ikke enig om proportionerne, fordi jeg erkender det ikke som en trivialitet, jeg ser det mere i retning af ærekrænkende udtagelser - hvilet du er i den gode ret til at synes er helt uproportioneret. Men der er vi bare ikke enige.

Cool - men min ære kan godt håndtere, at andre siger, jeg lyver, hvis jeg ved, at det ikke er tilfældet...
0
Brugeravatar
molan
Bortvist

Indlægaf molan » 30. maj 2018, 18:54

Fru Sunshine skrev:Som vanligt? Med mindre du er en dobbeltprofil, har du været her i 5 dage.

Forresten er det sådan med debatten, at du kan mene, hvad du vil. Det er Patrick, der bestemmer og moderatorerne, der sørger for at retningslinjerne bliver overholdt.
Og det kan ikke lade sig gøre med gensidig blokering.
Så er den vist ikke længere.
Er ikke dobbeltprofil, har kun været her i 5 dage.

Det er Patrick, der bestemmer og moderatorerne, der sørger for at retningslinjerne bliver overholdt, er et faktum som ingen har bestridt.

Og det kan ikke lade sig gøre med gensidig blokering, har Patrick sagt.

Og ja, jeg mene nemlig hvad jeg vil og giver også udtryk for det.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1215
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 11401

Indlægaf Fru Sunshine » 30. maj 2018, 19:14

molan skrev:
Fru Sunshine skrev:Som vanligt? Med mindre du er en dobbeltprofil, har du været her i 5 dage.

Forresten er det sådan med debatten, at du kan mene, hvad du vil. Det er Patrick, der bestemmer og moderatorerne, der sørger for at retningslinjerne bliver overholdt.
Og det kan ikke lade sig gøre med gensidig blokering.
Så er den vist ikke længere.
Er ikke dobbeltprofil, har kun været her i 5 dage.

Det er Patrick, der bestemmer og moderatorerne, der sørger for at retningslinjerne bliver overholdt, er et faktum som ingen har bestridt.

Og det kan ikke lade sig gøre med gensidig blokering, har Patrick sagt.

Og ja, jeg mene nemlig hvad jeg vil og giver også udtryk for det.

Og det er så der, det bliver overflødigt. Du har jo fået dit svar.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Tux
Kort karma: 108
Likede indlæg: 2017

Indlægaf Tux » 30. maj 2018, 19:14

molan skrev:

Morlaske? :gruble:
0
Brugeravatar
molan
Bortvist

Indlægaf molan » 30. maj 2018, 19:16

Tux skrev:Morlaske? :gruble:
Meget mulig, hvad betyder det?
0
Brugeravatar
Tux
Kort karma: 108
Likede indlæg: 2017

Indlægaf Tux » 30. maj 2018, 19:20

molan skrev:

Ja der er dig jeg citerer så det håbede jeg du vidste...
0
Brugeravatar
molan
Bortvist

Indlægaf molan » 30. maj 2018, 19:22

Tux skrev:
molan skrev:

Ja der er dig jeg citerer så det håbede jeg du vidste...

Ah moralske :)
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 767
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 16281

Moderation.

Indlægaf icelady » 30. maj 2018, 19:29

Tråden er røget væsentligt væk fra det emne, den startede ud med (og som der også er svaret på) så vi lukker tråden her.
Vil man debattere hvad man må og ikke må på debatten.net kan man oprette en tråd om det
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Forslag til forbedringer"