Trafik-sniksnak-tråden

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
LaMariposa
Kort karma: 208
Likede indlæg: 3713

Trafik-sniksnak-tråden

Indlægaf LaMariposa » 10. jun 2018, 14:21

Er der stemning for sådan en tråd?

Her kan man sniksnakke om trafik, stille spørgsmål osv. Tænker, at jeg umuligt kan være den eneste, der af og til ser mærkelige ting eller har spørgsmål, som kunne være interessante at diskutere og vende.

Sæt i gang :pompom:
Senest rettet af LaMariposa 10. jun 2018, 14:26, rettet i alt 1 gang.
0
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
LaMariposa
Kort karma: 208
Likede indlæg: 3713

Re: Trafik-sniksnak-tråden

Indlægaf LaMariposa » 10. jun 2018, 14:25

Selv undrer jeg mig pt. en del over bilister, der konsekvent kører i det midterste spor på motorvejen, ofte noget under det, man må køre på strækningen. Ser det dagligt, også når der ikke er tæt trafik og myldretid. Oplever ofte, at de så, når man så endelig trækker hele vejen ud i tredje spor for at overhale, accelerer så voldsomt, at man nærmest ikke kan komme forbi, uden at komme til at køre for stærkt. For så at sløve ned igen, når man er trukket ind. Forleden dag oplevede jeg det med en varevogn, som tilmed skulle af, lige da jeg var færdig med min overhaling :stoned:

Oh, but why...
0
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 142
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 2850

Re: Trafik-sniksnak-tråden

Indlægaf landsbytossen » 10. jun 2018, 14:49

LaMariposa skrev:Selv undrer jeg mig pt. en del over bilister, der konsekvent kører i det midterste spor på motorvejen, ofte noget under det, man må køre på strækningen. Ser det dagligt, også når der ikke er tæt trafik og myldretid. Oplever ofte, at de så, når man så endelig trækker hele vejen ud i tredje spor for at overhale, accelerer så voldsomt, at man nærmest ikke kan komme forbi, uden at komme til at køre for stærkt. For så at sløve ned igen, når man er trukket ind. Forleden dag oplevede jeg det med en varevogn, som tilmed skulle af, lige da jeg var færdig med min overhaling :stoned:

Oh, but why...

Fordi de er trafikblinde. :)
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup

Tilbage til "Trafik og (offentlige) transportmidler"