Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Pussikat82 » 16. feb 2016, 14:55

Føler mig ideforladt. Skal have lavet en madplan, men er totalt tom oven i hovedet i forhold til, hvad der skal på den. Det er aldrig nemt pga. mine problemer med at tåle alt muligt mad, men er i en periode, hvor jeg ikke har lyst til hverken at lave eller spise mad, så det hjælper heller ikke ligefrem :rulle:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8506

Indlægaf 2SHY » 17. feb 2016, 22:43

Jeg er trist her til aften :( Det er ret træls når jeg ellers synes der har været nogle dage hvor der var lidt mere overvægt af lidt bedre humør uden at være helt fjong
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 21. feb 2016, 19:18

Er temmelig utilpas - har spist for meget aftensmad :wacko:
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6015

Indlægaf LadyFox » 21. feb 2016, 19:30

Jeg har det så stramt. Sådan noget med at analyserer knap 200 år gamle digte er slet ikke mig, men det skal jeg - og jeg har glemt at købte trøste snacks. :(
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 21. feb 2016, 19:42

Fint. Jeg har fået lavet praktiske ting vedr. flytning, ryddet op og støvsuget i lejligheden, så her nu er pænt og rent. Nu må den sidste uge gerne gå lidt hurtigt :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 22. feb 2016, 07:11

Jeg er træt, trist og har den der skod fornemmelse af at det bliver en træls dag :( Sådan noget pis
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 22. feb 2016, 07:14

2SHY skrev:Jeg er træt, trist og har den der skod fornemmelse af at det bliver en træls dag :( Sådan noget pis

Billede
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 22. feb 2016, 07:16

Jeg har frimandag og kan se frem til en kort uge (fri torsdag og lørdag og tidligt fri fredag), så jeg har det godt. Lige om lidt står den på røræg med bacon :)
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2480

Indlægaf Pandesteg » 22. feb 2016, 13:36

Irriteret på mig selv - jeg træner for meget og kan ikke finde ud af at skrue lidt ned for intensiteten. Skal helst træne hver dag, ellers bliver jeg sur på mig selv og omverdenen. Trænede 2 timer i går og nu har jeg afmeldt aftenens holdtræning i et forsøg på at begynde at holde hviledage og kan allerede mærke hvordan det irriterer mig, at jeg ikke skal træne i dag, også fordi jeg ved at jeg ikke kommer til at træne i morgen heller. Det er sguda ikke normalt at have sådan et forhold til motion.
1
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2480

Indlægaf Pandesteg » 22. feb 2016, 13:55

Fio skrev:
Pandesteg skrev:Irriteret på mig selv - jeg træner for meget og kan ikke finde ud af at skrue lidt ned for intensiteten. Skal helst træne hver dag, ellers bliver jeg sur på mig selv og omverdenen. Trænede 2 timer i går og nu har jeg afmeldt aftenens holdtræning i et forsøg på at begynde at holde hviledage og kan allerede mærke hvordan det irriterer mig, at jeg ikke skal træne i dag, også fordi jeg ved at jeg ikke kommer til at træne i morgen heller. Det er sguda ikke normalt at have sådan et forhold til motion.

Det kender jeg godt. Jeg skal helst træne 1 time hver morgen, ellers så føler jeg mig helt forkert indeni :s . Det er noget pis når man ikke kan af den ene eller den anden grund.
Men sejt nok du prøver at bryde mønsteret :gogo: .

Tak... jeg har kun mulighed for at træne eftermiddag/aften og når man så også har familie og venner, man godt vil tilbringe noget tid sammen med i hverdagen, så bliver det faktisk ret svært at få til at hænge sammen :s en anden ting er, at jeg kan mærke mine knæ ikke har været gode på det sidste og da jeg bl.a. løber en del ville det være ret katastrofalt, hvis jeg pludselig fik en knæskade. Kan også mærke, at jeg konstant er i sådan en post-træningsfase, hvor jeg hele tiden er for udmattet til at give 100%, når jeg træner. Det er jo latterligt!! Nu må jeg ikke træne igen før på onsdag, har jeg besluttet. Må simpelthen lære at være OK med ikke at træne 2-3 dage i ugen. Forsøger at fortælle mig selv, at jeg godt kan opnå gode resultater alligevel, men har fandens svært ved at overbevise mig selv lige nu.

Men igen, tak for dit indlæg, mange vil måske synes det er et latterligt og luksusagtigt problem, så dejligt med din omtanke. :kram:
1
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1101

Indlægaf girl_beat » 22. feb 2016, 15:57

Jeg har det intet mindre end fantastisk! :love2:
Senest rettet af girl_beat 24. feb 2016, 16:27, rettet i alt 2 gange.
9
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 22. feb 2016, 18:56

Af helvede til - synes alt rådner i og omkring mig. Det fandme trist.
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 24. feb 2016, 01:10

Skidt... Og jeg kan ikke sove. Så nu sidder jeg her og kan ikke finde ud af at få det bedre så jeg kan komme til at sove
0

Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 24. feb 2016, 06:34

Jeg har det nogenlunde sådan her :panik: - på den gode måde!

Planlægningen de næste 5 dage kører rundt i hovedet på mig. Det eneste jeg er helt sikker på er, at der bliver masser af malearbejde og masser af rengøring :D
2
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3507

Indlægaf Ballademager » 24. feb 2016, 14:40

Bedre end jeg har haft det længe. Har for første gang i evigheder sovet en hel nat uden at vågne :lun:
3
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...

Tilbage til "Generelt"