Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1449

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Badesandalen » 8. apr 2016, 17:37

Sulten. Men jeg gider ikke at lave mad. Jeg gider bare at hygge mig. :D
2
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5916

Indlægaf Smiling_Goat » 8. apr 2016, 20:16

Så. Skide. Sulten. Jeg er bare ikke hjemme, og jeg er gået i seng, så jeg vil bare drømme hedt om morgenmaden.
0
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 9. apr 2016, 17:04

Jeg er sååå færdig. :træt: Jeg har brugt dagen på at flytte fliser, små træer og jord, og skal fortsætte i morgen.
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 45
Likede indlæg: 670

Indlægaf Chatsy » 9. apr 2016, 17:38

Absurd træt.

Vågnede ellers frisk er til morgen, men så ved middagstid, bum! Smertende jag bad højre øje så synet blev sløret. Efter at have brugt noget tid på at sunde mig lidt, fortog smerten sig og synet blev normalt igen, men verden omkring mig sejlede og jeg fik slem kvalme af den svimmelhed. Senere foretog det sig til en vis grad, hvor kun hurtige bevægelser resulterer i at verden ikke står stille igen. Nu er jeg bare træt og har egentlig været klar til at gå i seng siden i eftermiddags.

Fuck migræne-tendenser.
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 289
Likede indlæg: 4441

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. apr 2016, 17:55

Har det som om jeg skal brække mig. Sidder og ser programmet "Fra kærlighed til had". Kan ikke rumme det, det er for voldsomt det de kvinder har været udsat for. Hvordan kan sådan ting ske, hvorfor stopper de her historier aldrig?
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 45
Likede indlæg: 187

Indlægaf Little_Woman » 11. apr 2016, 18:08

Træt, træt, træt - på den rigtig gode måde - efter en god arbejdsdag, en løbetur, god aftensmad og opvask. NU er det sofa og mig-tid :love:
0
Nu med fugl
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 80
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 650

Indlægaf Tricolette » 12. apr 2016, 08:46

Er rimelig sur over at "nogle" har pillet ved min indre termostat, så jeg skiftevis koger og fryser. :cuss: Har nok taget mit tørklæde af og på de første 10 gange i dag!!!
(og NEJ - man skal IKKE nævne et ord om begynde overgangsalder :8: :wacko: :whine: )
1
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 12. apr 2016, 12:21

Er i et mærkeligt humør i dag. Føler mig tom og trist og ved ikke rigtigt hvorfor.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5105

Indlægaf ManicNinja » 13. apr 2016, 08:35

En lille smule spændt og nervøs: Skal til kontrol på hospitalet efter nu i et halvt år ikke at have taget p-piller, som jeg fik for at forhindre nye underlivscyster og nyt sygdomsvæv. Tog dem i henved to år uden pause. Og jeg har haft det aldeles fantastisk både psykisk og fysisk, efter at jeg lagde dem. Så jeg håber (og tror) ikke, at jeg nu får at vide, at der er forstadier til cyster eller andre tegn på, at sygdommen er tilbage.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8515

Indlægaf 2SHY » 13. apr 2016, 08:46

Jeg er en blanding af træt, trist og tilfreds. Ret mærkelig kombination faktisk
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 13. apr 2016, 11:40

Kæmper med smerter i dag, primært fra mit piskesmæld.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 720
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6863

Indlægaf Daine » 13. apr 2016, 16:24

Dejligt. Omend jeg er svedig og burde gå i bad! Har været ude at gå en dejlig lang tur og fik afprøvet mine impulskøb (jakke og hoodie) :)
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 13. apr 2016, 17:31

Virkelig dybt rystet. Jeg er ret chokeret og målløs.

Jeg klagede over en eksamen, som jeg følte havde været fejlbehæftet. Den var blevet drastisk forkortet pga. lærer og censors forsinkelse. Samtidig havde de givet mig en karakter, jeg følte var uretfærdig. Jeg lavede en officiel klage til skolen, og nu har jeg modtaget lærers og censors svar på mine klagepunkter. Jeg er helt chokeret over at skulle sige det.. De lyver. De lyver simpelthen. Min lærer argumenterer for at noget jeg slet ikke har klaget over, ikke er sket. Jamen det er jeg da helt enig i :forvirret: .. Samtidig påstår han, at forløbet gik planmæssigt, og så har han tilføjet grunde til min lave karakter. Akademiske begrundelser som jeg ikke er blevet præsenteret for før - og som censor ikke nævner i sine kommentarer til min klage - og som i øvrigt er beviseligt ukorrekte. Jeg har heldigvis sendt min eksamensbesvarelse med klagen, hvori det fremgår, at jeg ikke har lavet den ret store fejl han påstår. Censor derimod siger, at han skrev tidspunktet for eksamens start ned, som altså var til rette tid.

Jamen... Det kan man da ikke. Jeg har i min reaktion på deres udtalelser forsøgt at argumentere mod deres løgne, og bl.a. skrevet, at jeg undrer mig over, at censor fandt det nødvendigt at skrive eksamens begyndelsestidspunkt ned. Det virker som en komplet ligegyldig ting at notere.

Hvad fanden sker der lige?!
0
honeybee
Kort karma: 6
Likede indlæg: 99

Indlægaf honeybee » 13. apr 2016, 20:16

Smiling_Goat skrev:Virkelig dybt rystet. Jeg er ret chokeret og målløs.

Jeg klagede over en eksamen, som jeg følte havde været fejlbehæftet. Den var blevet drastisk forkortet pga. lærer og censors forsinkelse. Samtidig havde de givet mig en karakter, jeg følte var uretfærdig. Jeg lavede en officiel klage til skolen, og nu har jeg modtaget lærers og censors svar på mine klagepunkter. Jeg er helt chokeret over at skulle sige det.. De lyver. De lyver simpelthen. Min lærer argumenterer for at noget jeg slet ikke har klaget over, ikke er sket. Jamen det er jeg da helt enig i :forvirret: .. Samtidig påstår han, at forløbet gik planmæssigt, og så har han tilføjet grunde til min lave karakter. Akademiske begrundelser som jeg ikke er blevet præsenteret for før - og som censor ikke nævner i sine kommentarer til min klage - og som i øvrigt er beviseligt ukorrekte. Jeg har heldigvis sendt min eksamensbesvarelse med klagen, hvori det fremgår, at jeg ikke har lavet den ret store fejl han påstår. Censor derimod siger, at han skrev tidspunktet for eksamens start ned, som altså var til rette tid.

Jamen... Det kan man da ikke. Jeg har i min reaktion på deres udtalelser forsøgt at argumentere mod deres løgne, og bl.a. skrevet, at jeg undrer mig over, at censor fandt det nødvendigt at skrive eksamens begyndelsestidspunkt ned. Det virker som en komplet ligegyldig ting at notere.

Kæft det lyder mystisk! Godt du har givet modreaktion allerede :) Men mht det at skrive starttid ned, så har jeg aldrig oplevet andet end at censor har gjort det. Da han/hun jo holder øje med tiden (sådan var det i hvert fald på min skole).
0
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 13. apr 2016, 20:25

honeybee skrev:
Smiling_Goat skrev:Virkelig dybt rystet. Jeg er ret chokeret og målløs.

Kæft det lyder mystisk! Godt du har givet modreaktion allerede :) Men mht det at skrive starttid ned, så har jeg aldrig oplevet andet end at censor har gjort det. Da han/hun jo holder øje med tiden (sådan var det i hvert fald på min skole).

Okay, men tiden smuttede jo så, så jeg tror ikke rigtigt, han skrev den ned. Så havde eksaminationen vel ikke kun varet et kvarter :)

Jeg ved helt ærligt ikke, hvad der foregår, men jeg har haft problemer med læreren hele vejen igennem. Han har lavet fejl konsekvent, og jeg har skulle være så opmærksom på alle opgaverne og oplysningerne under forløbet, fordi de formentligt var fejlbehæftede.

Så det burde vel egentligt heller ikke undre mig, at hans beskrivelse af eksamensforløbet også er fejlbehæftet :rulle:
0

Tilbage til "Generelt"