Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
honeybee
Kort karma: 6
Likede indlæg: 99

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf honeybee » 13. apr 2016, 20:39

Okay, men tiden smuttede jo så, så jeg tror ikke rigtigt, han skrev den ned. Så havde eksaminationen vel ikke kun varet et kvarter :)

Jeg ved helt ærligt ikke, hvad der foregår, men jeg har haft problemer med læreren hele vejen igennem. Han har lavet fejl konsekvent, og jeg har skulle være så opmærksom på alle opgaverne og oplysningerne under forløbet, fordi de formentligt var fejlbehæftede.

Så det burde vel egentligt heller ikke undre mig, at hans beskrivelse af eksamensforløbet også er fejlbehæftet :rulle:

Pyha, der virker godt nok også grotesk. Håber du kommer igennem med klagen!
0
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2561

Indlægaf LaScrooge » 15. apr 2016, 09:59

Træt, ugidelig, sur, udmattet og overhovedet ikke feststemt. Og vi skal holde fest i aften.
Lige nu burde jeg stå ovre ved vasken og fylde vand i isterningeposer, men efter at have fyldt en og smidt den i fryseren var jeg såen "Fuck det, jeg gider fandeme ikke."
Jeg brude gå ud og købe nye strømpebukser. Jeg burde gøre alt muligt shit. Men mest af alt er jeg bare helt flad og jeg har absolut ikke lyst til at gøre NOGET. Der kommer en masse dejlige mennesker, så det er sådan set ikke dét der er problemet. Faktisk ved jeg ikke hvad problemet er. Måske trænger jeg bare til at glæde mig til noget, sådan uforbeholdent. Det er længe siden det er sket sidst, synes jeg. Jeg føler mig bare drænet lige nu.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5093

Indlægaf ManicNinja » 15. apr 2016, 13:37

Lidt bøvlet og stresset i hovedet. Er ved at falde ned.

En kollega og jeg kom op at toppes tidligere på dagen. Der er helt generelt støjproblemer i vores storrumskontor, hvor vi sidder rigtigt mange mennesker. Kollega har åbenbart gennem længere tid været frustreret helt generelt. Det blev så mig, det gik ud over - og så blev JEG gal. For det gider jeg ikke for ørerne af andre kolleger.

Nuvel. Vi fik en god mægling med vores chef. Og endte med at kramme hinanden, altså kollega og jeg, og at have en okay forståelse af hinandens synsvinkel.
Faktisk gik jeg bagefter til min chef og roste hende for at have håndteret det godt. Hun blev tydeligt glad. Og jeg var glad for at mene det.

Men så blev jeg til gengæld vildt forsinket til min frisørtid, som jeg har glædet mig til i umindelige tider. Faktisk så meget at min tid måtte droppes. Først lod det til at være umuligt at finde en erstatning. Men min søde frisør har sgu fået klemt mig ind, så nu bliver jeg alligevel klippet og farvet om en time. Hurra!

Sidder i toget og prøver at falde ned nu. Fredagshumøret er desværre lidt ødelagt. Men håber, jeg finder det igen. Alt er jo godt. Det er det faktisk.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6828

Indlægaf Daine » 15. apr 2016, 19:53

Godt! Ligger i min seng og hører Troldepus ( :genert: ), som jeg lige har hentet på ereolen.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8464

Indlægaf 2SHY » 15. apr 2016, 20:06

Jeg er trist. Det har været en træls dag hvor jeg har haft det røvdårligt med mig selv og jeg har følt at alt hvad jeg gør er forkert :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 16. apr 2016, 12:40

Godt. Nyder at være korthåret igen. Det dér halvlange pagepjat virker altså ikke for mig - i længden (tøhø) ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 260
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2098

Indlægaf Pjeps » 16. apr 2016, 14:09

Tømmermænd og lidt glad i låget. Der sker mange gode ting omkring mig og det gør mig glad, også trods alt det andet mindre gode der sker i og omkring mit liv.
0
:ninja:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 16. apr 2016, 17:54

Er ked af det og føler mig helt usynlig.
0
x
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5889

Indlægaf Smiling_Goat » 17. apr 2016, 12:21

Jeg er oprigtigt lidt deprimeret over, at jeg har erfaret, at der er ca. 10 gange så mange, der søger på en ting ved brug af den forkerte stavemåde, end med den korrekte.

Jeg bruger lige et andet ord, men tallene er korrekte, og eksemplerne har samme grammatiske fejl, som de virkelige:
Sukker roe: 2500 søgninger
Sukkerroe: 260 søgninger

Det er fan*** trist Danmark.
Senest rettet af Smiling_Goat 17. apr 2016, 12:29, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 17. apr 2016, 12:27

Lidt som var jeg nyforelsket :lun:.

Så min mand i weekenden, for første gang siden oktober. Jeg kvitterede med at snorkboble fra kl. lidt før 22. Her på det sidste har der været rigtig meget, min hjerne kører konstant på højtryk, jeg har været udmattet, ikke fået sovet igennem og så videre. Så tror at trygheden i et andet menneske ved min side inviterede Hypnos på besøg.

Men dejligt at se ham om så jeg sov det meste af tiden :P.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 17. apr 2016, 12:30

Smiling_Goat skrev:Jeg er oprigtigt lidt deprimeret over, at jeg har erfaret, at der er ca. 10 gange så mange, der søger på en ting ved brug af den forkerte stavemåde, end med den korrekte.

Jeg bruger lige et andet ord, men tallene er korrekte, og eksemplerne har samme grammatiske fejl, som de virkelige:

Vissevasse. Det oplivende er, at så har man altid noget, man lige kan vride en lille hyggedepression ud af ...
1
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5889

Indlægaf Smiling_Goat » 17. apr 2016, 12:50

ManicNinja skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg er oprigtigt lidt deprimeret over, at jeg har erfaret, at der er ca. 10 gange så mange, der søger på en ting ved brug af den forkerte stavemåde, end med den korrekte.

Vissevasse. Det oplivende er, at så har man altid noget, man lige kan vride en lille hyggedepression ud af ...

Bare rolig, jeg er stoppet med at græde. Nu sidder jeg bare og ridser: "RIP dansk" i bordpladen.
1
computermus
Kort karma: 43
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 899

Indlægaf computermus » 17. apr 2016, 13:25

Rigtig skuffet over en veninde som har hjulpet mig med at flytte og bare begynder at pakke ud uden at lige tjekke med mig om det er i orden, selvfølgelig er jeg glad for hendes hjælp, men da hun samtidig siger at hun har fortalt sine forældre at hun ikke mener at jeg har styr på tingene i forhold til at flytte, så rammer det altså hårdt. Alt var pakket ned og der var oveni købet skrevet på diverse kasser hvad der overordnet var i og hvor de skulle stilles. Så ville jeg i fred og ro SELV have pakket mine ting ud og sat dem hvor jeg synes de skulle være, så det jeg er i gang med nu er at rokere om på hvad de har sat de forskellige steder. Det var ikke sådan jeg havde forestillet mig min første dag i den nye lejlighed.
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 17. apr 2016, 13:34

computermus skrev:Rigtig skuffet over en veninde som har hjulpet mig med at flytte og bare begynder at pakke ud uden at lige tjekke med mig om det er i orden, selvfølgelig er jeg glad for hendes hjælp, men da hun samtidig siger at hun har fortalt sine forældre at hun ikke mener at jeg har styr på tingene i forhold til at flytte, så rammer det altså hårdt. Alt var pakket ned og der var oveni købet skrevet på diverse kasser hvad der overordnet var i og hvor de skulle stilles. Så ville jeg i fred og ro SELV have pakket mine ting ud og sat dem hvor jeg synes de skulle være, så det jeg er i gang med nu er at rokere om på hvad de har sat de forskellige steder. Det var ikke sådan jeg havde forestillet mig min første dag i den nye lejlighed.

Jeg forstår dig så godt, men prøv at skubbe det fra dig. Hør noget god musik eller andet der kan få dig i bedre humør - lad ikke din veninde ødelægge den fede følelse det er at flytte i noget nyt :kram: Da jeg flyttede i hus, gik det heller ikkesom planlagt og det irriterer mig stadigvæk nu flere måneder senere. Så selvom det giver mere ekstraarbejde, så skub hende - og hendes højst upassende bemærkning! - ud af hovedet. Du har glædet dig sådan til at flytte, hold fast i den følelse :kys:
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 17. apr 2016, 13:35

Daine skrev:
computermus skrev:Rigtig skuffet over en veninde som har hjulpet mig med at flytte og bare begynder at pakke ud uden at lige tjekke med mig om det er i orden, selvfølgelig er jeg glad for hendes hjælp, men da hun samtidig siger at hun har fortalt sine forældre at hun ikke mener at jeg har styr på tingene i forhold til at flytte, så rammer det altså hårdt. Alt var pakket ned og der var oveni købet skrevet på diverse kasser hvad der overordnet var i og hvor de skulle stilles. Så ville jeg i fred og ro SELV have pakket mine ting ud og sat dem hvor jeg synes de skulle være, så det jeg er i gang med nu er at rokere om på hvad de har sat de forskellige steder. Det var ikke sådan jeg havde forestillet mig min første dag i den nye lejlighed.

Jeg forstår dig så godt, men prøv at skubbe det fra dig. Hør noget god musik eller andet der kan få dig i bedre humør - lad ikke din veninde ødelægge den fede følelse det er at flytte i noget nyt :kram: Da jeg flyttede i hus, gik det heller ikkesom planlagt og det irriterer mig stadigvæk nu flere måneder senere. Så selvom det giver mere ekstraarbejde, så skub hende - og hendes højst upassende bemærkning! - ud af hovedet. Du har glædet dig sådan til at flytte, hold fast i den følelse :kys:

Edit: Og tillykke med din nye lejlighed!! :blomst:
0

Tilbage til "Generelt"