Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Firebird » 20. apr 2016, 02:26

ÅÅÅÅÅÅRH! Jeg er sgu da kommet al for tidligt op. Hvorfor kan de øjne bare ikke forblive lukkede til det er rigtig morgen. :nej:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2563

Indlægaf LaScrooge » 21. apr 2016, 09:25

Jeg er stresset! Jeg skal til samtale på en midlertidig stilling (3 måneder) kl. 13.30
Jeg skal ordne en masse ting herhjemme, fordi vi får tolk til Påskefrokost i morgen.
Jeg skal blive færdig med min erklæring til A-kassen om hvorfor min opsigelse ikke var selvforskyldt (den skal sendes ind selvom jeg skal til samtale i tilfælde af at jeg ikke bliver ansat). Jeg afventer en udtalelse fra den bisidder der var med til samtalen.
Jeg har fået svaret på en henvendelse fra min gamle chef som jeg kontaktede for at høre om han ville sparre med mig om nogle ting. Han var en uge om at svare, svarede i mandags og jeg har siden været optaget af den skide erklæring, så jeg har først svaret nu... dårlig stil (og jeg har det dårligt over det), men jeg håber, at han stadig har de to dage ledige i næste uge, som han foreslog.

Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg er helt ude af den... altså, værre er det jo ikke. Jeg er næsten færdig med erklæringen (skal bare læses igennem en enkelt gang), men jeg ville faktisk gerne have et andet blik på den. Der er ingen der har læst den ud over jeg. Og det kan ikke rigtig nås, tror jeg...

Samtalen er i eftermiddag og det er nogenlunde tæt på hvor jeg bor. Det er på ingen måde en vild stilling, det er bare en fast indtægt hvor jeg skal lave noget, jeg synes er hyggeligt. Jeg er god til det, så det skal nok blive fint.

Så er der praktiske ting. Ned med flasker efter weekendens fest. Lidt oprydning og let rengøring. Købe snaps (aner intet om snaps).

Måske skal jeg starte med at tømme opvaskeren...
0
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 21. apr 2016, 09:36

Jeg er helt vildt irriteret over kolleger, som ikke tager ansvar, men bare spiller bolden videre, fordi de ikke aner hvordan en opgave skal løses, og som derfor bare giver den videre, fordi det er for besværligt at finde ud af selv.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 21. apr 2016, 20:51

Virkelig, virkelig mærkeligt :genert:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2712

Indlægaf Urtekussen » 21. apr 2016, 20:54

Ikke ret godt.
Jeg er ked af det, og savner min farmor
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 21. apr 2016, 20:55

Lige nu sidder jeg lidt med en klump i halsen og føler mig dybt taknemmelig over, at jeg nåede at opleve geniet tre gange på tre dage.

Jeg er trist. Sådan helt virkelig trist.
2
:whip:
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 934

Indlægaf IrmaPigen » 21. apr 2016, 23:00

Er i dybt chok.

Har været til generalforsamling i andelsboligforeningen.

Vores klaphat af en administrator sad fandme og påstod der ikke var hjemmel til mit forslag.

Hvilket jeg så absolut ved vedtægterne rummer hjemmel til.

Dernæst sidder klaphatten af en administrator fandme og fremsætter et nyt forslag ved at ændre på mit mit forslag. Hvilket administrator så absolut ikke har kompetence til iht.. Vedtægterne. Derudover er der regler om hvor længe inden generalforsamlingen forslag skal fremsættes.

Kæft en klaphat. Jeg skriver en kodyl klage over ham på mandag. Og omdeler den i kopi til samtlige andelshavere. Og forlanger at administrator informerer alle andelshavere om de fejl deres ansatte administrator har begået her til aften ved vores generalforsamling. Og laver en ny generalforsamling med samme quoromkrav som ved en ordinær generalforsamling.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3484

Indlægaf Ballademager » 22. apr 2016, 22:03

Har helt vildt ondt i maven :whine: Det er sådan set selvforskyldt. Har været til marathon-konfirmation og har spist alle de forkerte ting. Det hævner sig i den grad nu :genert:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3931

Indlægaf Angelina » 22. apr 2016, 22:05

Jeg er megaspændt... (svigersøn til verdensmesterskaber ...)
2
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 22. apr 2016, 22:10

Angelina skrev:Jeg er megaspændt... (svigersøn til verdensmesterskaber ...)

Uh, hvor spændende :pompom: Krydser fingre!
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Angelina

Indlægaf Angelina » 22. apr 2016, 22:14

Ballademager skrev:

Nu skal vi lige have østrig overstået - så er det vores tur :D
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 22. apr 2016, 22:19

Angelina skrev:
Ballademager skrev:

Selvfølgelig - man skal altid have Østrig overstået først :D

(Aner ikke, hvad han er til VM i)
0

Brugeravatar
Angelina

Indlægaf Angelina » 23. apr 2016, 05:43

Ballademager skrev:
Angelina skrev:
Ballademager skrev:

Selvfølgelig - man skal altid have Østrig overstået først :D

(Aner ikke, hvad han er til VM i)

Cheerleading - coed holdet fik en 7. plads - og all girl fik en 5. plads (det er meget meget flot med tanke på det høje niveau og at Team Danmark ikke har sponsorer, så kun dem der selv kan betale kan komme med, de var ultraseje)

Til trådens emne: Nu er jeg ret træt, det blev sent i går... og det bliver det igen i dag, hvor det hel endnu en gang bliver spændende - da vores boksere skal i ringen til et stort boksestævne (min bedre halvdel er formand i klubben, så der er meget der skal nås / gøres klar).
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 23. apr 2016, 08:44

I dag er det 2 år siden min daværende kæreste døde. Det var en hård tid, jeg er nu nået til et punkt hvor jeg som udgangspunkt kan mindes ham med et smil på læben fremfor en tåre i øjet.

Men de sidste par dage, den sidste uge nok har han fyldt rigtig meget i min bevidsthed, sikkert fordi dagen i dag nærmede sig. Lige nu fylder savnet af ham ret meget, tankerne kører omkring al den tid han var syg, bekymringerne og ja det hele. Jeg er ærligt talt lidt nede med næbet.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 24. apr 2016, 06:39

Godt. På vej på søndagsvagt, solen skinner, og jeg har lige indset (ja, det tog lidt tid), hvad der er anderledes, end det plejer. Hold godt fast ... jeg føler mig udhvilet, selv om det er før middag! :D
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"