Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Sophaya » 3. maj 2016, 20:22

Træt og indtryksmættet efter min første hele vagt på mit nye frivillige arbejde. Jeg har fået tilknyttet en pige, der skal gå fast til samtaler hos mig, og vi har første samtale i næste uge, så jeg er lige dele glad og nervøs.
0
x
Kisser
Kort karma: 29
Likede indlæg: 259

Indlægaf Kisser » 3. maj 2016, 20:31

Jeg er gravid og hormonella og så er jeg med i en terminsgruppe på facebook. Der var en af damerne derinde, der fortalte at hendes søn er 4 uger "bagud" vægtmæssigt og hun er derfor indlagt på Riget nu. Og de har forberedt hende og hendes kæreste på, at de får et kejsersnit inden for en uge - og hun er i uge 27 nu. Jeg kender hende slet ikke, men det gør mig SÅ trist og SÅ taknemmelig på én gang :whine:

Min lille pige vokser heldigvis som hun skal og jeg mærker hende hver dag. Jeg glæder mig SÅ meget til at hun kommer ud, men jeg ville slet slet ikke kunne rumme tanken om, at hun skulle ud SÅ hurtigt!

Og det er lidt sjovt, for jeg var ikke ved at dø af skrukhed inden jeg blev gravid. Det var mere en "hjerne-beslutning" om at hvis vi ville det, så skulle det være nu og vi gættede på, at vi hellere ville det, end vi ville undvære det. Men jeg skal da nok lige love for, at hormonerne, graviditeten og mother nature får sat fart i ens moderfølelser. Jeg har for første gang i dag sagt til hende den lille derinde, at jeg elsker hende. Det havde jeg ikke regnet med, at jeg allerede ville føle nu.

Edit: Og det kan faktisk næsten få mig til at tude.
Senest rettet af Kisser 3. maj 2016, 20:32, rettet i alt 1 gang.
4
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8507

Indlægaf 2SHY » 3. maj 2016, 20:32

Jeg er egentlig godt tilfreds. Jeg har haft en god dag og fået ordnet en masse ting jeg har gået og udsat flere gange. Nu kan det streges fra min overbliksliste, som det i øvrigt begynder at tynde ret godt ud i. Ja ja det går da fremad :)
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Smiling_Goat » 3. maj 2016, 20:50

Mega godt. Jeg sidder i sengen, under dynen med en rar træthed i kroppen og en god fornemmelse i sindet over en veludført, produktiv dag. Jeg sidder i mit nye hjem, og er helt omsluttet af ro omkring mig. Jeg hører kun lavmeldt trafikstøj et stykke væk, og min computers sagte brummen. Det er lang tid siden, jeg har været så heldig.

Senere kommer min kæreste hjem fra arbejde til det, der nu er vores fælles hjem, og vi får mulighed for at vågne og stå op sammen i morgen tidlig og begynde et nyt kapitel sammen.

Hele aftenen emmer af ro og forhåbninger, og jeg hygger mig.
6
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 574
Likede indlæg: 5097

Indlægaf ManicNinja » 4. maj 2016, 08:41

Trææææt. Helt ind i marven. Sovet glimrende. Men som altid når der virkelig har været afsindigt travlt på job, OG jeg samtidig ikke skruer ned for aftaler i fritiden, ender jeg et sted, hvor syv timers søvn langt fra er nok. Nogle gange sover jeg 10-12 timer efter sådan et par uger med drøn på. Og så skal jeg helst have mindst én dag, hvor jeg ikke taler. Med nogen. Eller forventes at være på et bestemt sted på et bestemt tidspunkt.
Lige nu holder jeg mig oppe ved tanken om ferie fra fredag :)

Edit: Stadig traaavlt. For hver gang vi svarer en kunde, dukker der p.t. cirka otte nye op. I går slog jeg så mange besvarelsesrekorder, at kollega sendte rosemail efter at have besigtiget statistikken til morgen. Alligevel vokser vores kø afsindigt ... Til gengæld er der en fantastisk teamspirit! :love:
Senest rettet af ManicNinja 4. maj 2016, 12:56, rettet i alt 1 gang.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2481

Indlægaf Pandesteg » 4. maj 2016, 12:05

Dejligt - har været ude at shoppe lidt og nu sidder jeg i solen med en kaffe. Vil snart cykle hjem og lave lidt frokost og måske ha en lille lur på sofaen :lun:
3
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1103

Indlægaf girl_beat » 4. maj 2016, 12:29

Pandesteg skrev:Dejligt - har været ude at shoppe lidt og nu sidder jeg i solen med en kaffe. Vil snart cykle hjem og lave lidt frokost og måske ha en lille lur på sofaen :lun:

Århh... misundelig.dk :lun:

Jeg sidder på mit arbejde og er doven og har allermest lyst til bare at køre hjem og smide mig i solen...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 10:28

Er fucking laaaaad :træt:

:genert:

... Men det er vel okay. På en fridag. Om lidt har jeg dog et ærinde i byen. Og hende min irriterende indre voksen mener, at så kan man jo lige så godt købe ind, når nu man ér i gang. Og så er der også en kæmpe opvask og noget gulvvask, der godt lige kunne bruge noget assistance, når jeg kommer hjem. Men aaaaj, jeg giiiider ikke.

Kh Ninja, fem år ... Gemmer mig fandeme under den trappe, jeg ikke har og håber, hun glemmer mig, hende den voksne. :P
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 718
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 11. maj 2016, 10:34

Fint, for jeg spiser frokost :D

Og så har en kollega lige anbefalet en billedbehandlingsapp, som jeg skal i gang med at lege med.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1156
Likede indlæg: 6802

Indlægaf Wizzze » 11. maj 2016, 10:45

Lidt skuffet over vejret, det er slået over i sådan en klam trykkende varme med byger og torden, og så blev der drukket lidt for meget rødvin lidt for sent i går aftes... :genert:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 718
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 11. maj 2016, 13:58

Varmt, jeg har siddet det meste af dagen i haven. Her er lidt flere skyer i dag, men ingen trykkende hede og ingen byger. Bare sol og lun blæst :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 21
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 362

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 12. maj 2016, 11:09

Småirriteret over at få et opkald om "nogle unger der render rundt på taget".
Der er tale om nogen der er gået henover taget på 5 sal. med en pose øl, fordi de sikkert ligger og soler sig på nabobygningen.
Jeg gider ikke spilde politiets ressourcer med den slags, og hvem ligner en idiot hvis der ikke er nogen på taget når polisen dukker op...om et par timer.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9685

Indlægaf kidkomb » 12. maj 2016, 11:15

Af røv!
Min kæreste prøver at muntre mig op, men jeg orker ikke "sjove" indslag på 9gag og bedårende hundehvalpe.
Min mor er heldigvis nede på stranden.
Jeg gider ikke at glo på hende.
Og det er dårligt vejr.
I nat havde jeg diaree og kastede op, så jeg har også ondt i maven og vægrer mig ved at drikke mig fuld, som ellers virker tillokkende lige nu.
Og jeg bliver røv irriteret, når jeg tænker på det buddhist citat fra religionstumpetråden, der fortæller mig, at det er min egen skyld at jeg ikke er lykkelig.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4195

Indlægaf Persnikedy » 12. maj 2016, 11:21

Forkølet og feber... Hvorfor skal jeg skiftevis fryse og svede når der er så varmt udenfor... det er jo galimatias
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 12. maj 2016, 19:55

Dejligt - var lidt rastløs tidligere efter en ellers uventet energigivende snak med kommende karrierementor. Så fik jeg ordnet noget rengøring - og testet idé til mere blandet cardiotræning: Vekslede i korte intervaller mellem sjip, cykling, løb og roning over en halv times tid. Noget styrke som afslutning.

Nu er der ro i bøtten og glæde på kvisten - og frisk mod på at skulle på arbejde igen fra i morgen. :)
0

Tilbage til "Generelt"