Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 311
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2553

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Rikke » 12. maj 2016, 19:57

Deeejligt! Afslappet, udhvilet og klar til at få mit øgleyngel hjem i morgen og bare NYDE de kommende fridage :lun:
3
:whip:
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 13. maj 2016, 08:03

ØM, i hele kadaveret. Det er hårdt at komme tilbage på arbejdsmarkedet, men dejligt. :)
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 13. maj 2016, 10:46

Ret træt i det. Skal liiiiige prøve at indstille mig på, at jeg nu sidder på vej til lukkevagt på job efter en uges ferie. Men jeg skal ikke pive. Mandag og tirsdag har jeg fri igen. Så tre vagter og derefter friweekend. Så fem vagter og derefter ti dages ferie. Jeg elsker, at min kvote for afspadsering og kompensationsfri m.m. bugnede så meget, at det har været nødvendigt at lægge en hel del fridage ind i min vagtplan for denne og kommende måned!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 13. maj 2016, 11:01

Jeg har virkelig lyst til at få en ny sofa, fordi jeg synes min gamle er grim. Luksusproblemer, gotta love it :lun:
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 193

Indlægaf Muddi » 13. maj 2016, 11:10

Overraskende godt, på trods af min farfars kones død. Det var klart det bedste der kunne ske for hende. For hun havde det ikke godt, og ville ikke hjælpes/indse at hun havde brug for hjælp. Selvfølgelig er det ubærligt, at tænke på, at uanset om hun tog sit liv eller ej, har hun været alene, men igen, det var hendes valg. men det hjælper lidt at tænke på, at hele familien gjorde hvad vi kunne, og ikke bare lod hende i stikken. Det trøster mig at tænke på. Og nu er hun blevet genforenet med sin elskede mand i Nangiala. Ved det er pjattet at tænke sådan, men det gør det hele mindre uudholdeligt. For hun kom sig aldrig over hans død, så jeg vælger at tro på, at de nu er sammen et andet og bedre sted.

Igår var lort, men jeg fik en god snak med en sød person, som mig til at se anderledes på det, og bare var der, og lod mig græde, og gav sig tid til at høre på mig.

Men derfor bliver hendes bisættelse på torsdag alligevel hård, for jeg savner hende. Sådan som hun var, da min farfar levede.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 210
Likede indlæg: 2694

Indlægaf POCKETKITTEN » 13. maj 2016, 12:39

Åh, dårligt. Jeg stod op kl. 6 i går morges og har ikke sovet siden. Har arbejdet hele natten på en opgave, som jeg troede, vi ville have haft færdig kl. 20.00 i går aftes. Vi endte med at aflevere kl. 9 i morges.

Da jeg kom hjem havde jeg hjemmearbejde til et par timer, og nu er mine forældre på vej herover fra Sjælland og skal være på besøg hele weekenden, og huset ser skrækkeligt ud, og jeg har ikke været i bad, og jeg er ved at kollapse, når jeg lukker øjnene.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 21
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 362

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 13. maj 2016, 12:45

Ondt i hovedet. Men håber det går over når jeg får fri om 30 minutter.
0
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 13. maj 2016, 13:29

Frustreret. Ikke over min egen arbejdssituation, men min mands. De driver rov på ham og han har det simpelthen så skidt derude. Jeg håber snart, at han siger op.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6877

Indlægaf Daine » 17. maj 2016, 16:41

Småskidt. Jeg er træt, hoster og har en ru hals. Men jeg har ikke tid til at være syg, jeg har en biotur på torsdag og debatkomsammen på lørdag jeg skal til. Så nu står den på nem mad de næste dage og masser af te!
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 816
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8442
Kontakt:

Indlægaf Ado » 17. maj 2016, 17:22

Jeg føler mig tom. Forladt. Har netop set sæsonfinale af Bates Motel og hvad nu? Nu går der et år, før sæson fem kommer. Det er den fedeste serie ever!

Jeg savner Norma.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 17. maj 2016, 17:49

Ret nedtrykt. Ved nok ikke rigtigt, hvad jeg skal bruge ham karrierementoren til ... At jeg helt sikkert har brug for kurser og efteruddannelse, fordi jeg gerne vil i en anden retning fagligt er da en fin pointe. Men øh? Det ved jeg altså udmærket. Problemet er bare, at jeg ikke har pengene. Eller mulighed for at skaffe dem.

Selvfølgelig havde han også andre ideer. Men det er sgu ikke rigtigt ting, jeg ikke selv kunne have tænkt mig til. Suk.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 311
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2553

Indlægaf Rikke » 17. maj 2016, 17:56

Jeg sidder lige nu med en følelse af, at "Var den barndom nu også så slem?"

Om ikke særligt længe dukker jeg op på bladhylderne, hvor jeg lukker lidt op for en barndom, som jeg stadig slås med som 45-årig. Jeg VED, at det koster mig det sidste jeg har med min familie - og det efterlader mig med en vis lettelse, samtidigt med at jeg tvivler på, om det nu også var så grelt. StoreRikke ved godt, at det VAR det, der er sgu ingen børn, der skal vokse op som jeg gjorde.

- Og jeg VED, at NarcissistMor nok skal få det til at handle om, hvilket lys jeg sætter hende i, at jeg åbner op...
0
:whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6877

Indlægaf Daine » 18. maj 2016, 02:05

Jeg er vågen :rulle: Denne gang fordi jeg hoster. Måske jeg skulle gå ud og vække fårerne? :devil:
5
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8526

Indlægaf 2SHY » 18. maj 2016, 04:56

Jeg fryser. Vinduet har stået på klem i nat og jeg synes her er hundekoldt :( Måske vinterdynen kom væk for tidligt? :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2339

Indlægaf Studsgaard » 18. maj 2016, 06:07

Har helt ondt i maven over jeg skal til lægen, et lægebesøg jeg gruer for hvad udfaldet bliver.
0

Tilbage til "Generelt"