Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Annione » 18. maj 2016, 07:15

Jeg er nervøs og pissetræt. Jeg har jetlag, så min krop var frisk efter 2 timers søvn kl. 3 i nat :stoned: Faldt dog endelig i søvn igen...

Nu skal jeg helt ud i den anden ende af Amager, i bil - og jeg skal virkelig prøve at lade være med at køre i venstre side, selvom det pt. virker mest naturligt, fordi jeg har kørt virkelig meget i venstre side de sidste mange måneder :-D
0
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 18. maj 2016, 08:46

Rigtigt træt til trods for en god nats søvn. Mistænker de antihistaminer, jeg tager for at dæmpe min pollenallergi, for at være synderen ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 52
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 18. maj 2016, 08:46

Skidt... Bange for hvad der er galt med min søn.
0
Kan man ringe til en voksen?
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 18. maj 2016, 15:33

Er temmelig bekymret for min kæreste. Der er et eller andet i vejen. Han bliver forpustet af de mindste ting og hoster. I dag (hvor jeg ikke var hjemme) var han faldet sammen over fryseren, fordi han følte han røg forover og snart ville besvime. Og han er den type, der bare ikke vil til læge. Men fik ham (efter stor diskussion) til at ringe derhen - men tror vi skal have fremskyndet den tid lidt. Han fortalte åbenbart ikke, at han var "faldet sammen" tidligere i dag, så lige nu har han først en tid på mandag. Og det synes jeg ikke er tidligt nok. Men han er også selv lidt bekymret efterhånden, så han skal vist have fat i lægen igen i morgen tidlig...
0
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 18. maj 2016, 19:53

Træt. Jeg trænger til at se dyner.
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3885

Indlægaf Delfin » 18. maj 2016, 23:04

Jeg pisfryser og der er 6½ time, til jeg får fri.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5034

Indlægaf Aima » 19. maj 2016, 04:14

Jeg ligger her i min seng og er ved at blive fuldstændig sindssyg. Jeg vågnede for en time siden og drak et glas vand, og lige da jeg var væltet tilbage i seng, begyndte jeg af hikke?! Nu har jeg hikket i en time, ikke bare få, rolige hik, her er seriøst tale om et decideret hikkeangreb med 6-7 hik i minuttet, så voldsomme, at jeg ikke kan ligge med min tablet på maven, fordi min krop giver de vildeste spjæt ved hvert hik.

Jeg har ikke rørt en dråbe alkohol, jeg tror seriøst ikke, jeg har haft hikke i ædru tilstand, siden jeg var barn.

Jeg vil bare sove et par timer mere, for fanden! Jeg har nok hikket 30 gange mens jeg har skrevet det her. Hik, hik, hik, hik, hik, hik, hik!

Bliver skør i hovedet!
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8522

Indlægaf 2SHY » 19. maj 2016, 04:36

Jeg er SÅ træt! Og jeg kan ikke bare blive hjemme fra mit lær at tackle kursus. Eller jo det kan jeg godt men jeg føler jeg går glip af noget og bare snyder mig selv
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 19. maj 2016, 05:20

Aima skrev:Jeg ligger her i min seng og er ved at blive fuldstændig sindssyg. Jeg vågnede for en time siden og drak et glas vand, og lige da jeg var væltet tilbage i seng, begyndte jeg af hikke?! Nu har jeg hikket i en time, ikke bare få, rolige hik, her er seriøst tale om et decideret hikkeangreb med 6-7 hik i minuttet, så voldsomme, at jeg ikke kan ligge med min tablet på maven, fordi min krop giver de vildeste spjæt ved hvert hik.

Jeg har ikke rørt en dråbe alkohol, jeg tror seriøst ikke, jeg har haft hikke i ædru tilstand, siden jeg var barn.

Jeg vil bare sove et par timer mere, for fanden! Jeg har nok hikket 30 gange mens jeg har skrevet det her. Hik, hik, hik, hik, hik, hik, hik!

Bliver skør i hovedet!

Håber dit hikkeanfald er gået over! Hvis ikke, så prøv at tage en dyb indånding og hold vejret så lang tid du kan - helt til det begynder at blive ubehageligt - og ånd ud. Gør det evt. flere gange, hvis det ikke virker til en start, bare sørg for at der er nogle gode dybe åndedrag mellem hvert forsøg, ellers kan du risikere at blive svimmel.
Det plejer at virke for mig :)
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8522

Indlægaf 2SHY » 21. maj 2016, 11:17

Spændt. Nervøs. Glæder mig. Det er ikke så tit jeg kommer til debatkomsammen og skal møde så mange jeg "kender" :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 21
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 362

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 23. maj 2016, 08:55

Er mandags doven. Har ellers masser af ting der burde laves, men kan mærke at motivationen virkelig er lav.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1345

Indlægaf Sophies-mor » 25. maj 2016, 04:47

Ganske fint. Lidt uventet, eftersom det er min søns fødselsdag. Godt nok (dødfødt) for 21 år siden, så det er ikke ligefrem nyt, men... alligevel.
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 25. maj 2016, 17:53

Årh, maa-in. I de her dejlige sommersolskinsdage og lune nætter vil jeg bare have ferie. Lige nu prøver jeg at håndtere, at jeg har morgenvagter de næste to dage. Men SÅ skal der også feriefejres fredag aften med sushi. Og bobler. Hoooold nu kæft, jeg glæder mig! :love: Til at komme videre med skriveriet. Til at se venner og havet og til ikke at være helt oppe i gear hele tiden. Selv om dét også kan have sin charme. 42 1/2 time and counting ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Kisser
Kort karma: 29
Likede indlæg: 259

Indlægaf Kisser » 25. maj 2016, 19:30

Jeg spekulerer for meget over fødselsforberedelsen i dag. Jeg fik gjort mig selv lidt til grin og min mand mente, at jeg stillede det samme spørgsmål mange gange (jeg spurgte TO gange og det var kun fordi jeg lige skulle være sikker på noget). Men jeg er sådan en, der altid tænker alt for meget over, hvad andre mon tænker om mig, fordi jeg ER lettere socialt akavet. Samtidig er jeg lidt for god til at dømme andre og så frygter jeg, at de dømmer mig. Så konklusionen må være, at jeg skal tage imod karma og holde op med at dømme andre!
0
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 52
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 25. maj 2016, 19:35

Forknølet - det passer mig ikke.
0
Kan man ringe til en voksen?

Tilbage til "Generelt"