Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1649

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf billiebean » 8. jun 2016, 11:55

Lagt ned af noget maveinfektion som startede mandag aften. Lå i sengen hele tirsdag og måtte tage hjem fra arbejde i dag pga smerter og udmattethed. Har nu dopet mig med piller og det hjælper lidt på hovedpinen trods alt.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1647
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 16801

Indlægaf Daine » 8. jun 2016, 14:58

Jeg har det godt :genert:

Nok fordi jeg har ferie og for første gang i flere uger ikke blev vækket kl 5 :D
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 9014

Indlægaf ManicNinja » 8. jun 2016, 15:22

Hold nu op - på nær Daine er vi da en slatten forsamling herinde i dag. :ae:

Jeg er ikke selv bedre - fik jeg nævnt, jeg er ved at falde ned af stolen af træthed ... :træt: :rulle: På den gode side fik jeg oplægget til chef færdigt i en ruf. Og er rimeligt tilfreds.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1647
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 16801

Indlægaf Daine » 8. jun 2016, 15:43

Jeg fik det næste også helt dårligt over at skrive jeg havde det godt. Men så passer jeg da ind i slænget :lol:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 487
Likede indlæg: 5531

Indlægaf Novella » 8. jun 2016, 15:50

Jeg gider ikke jeg gider ikke jeg gider ikke jeg gider ikke jeg gider ikke jeg gider ikke jeg gider ikke løbe en tur.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 545
Likede indlæg: 5518

Indlægaf Pandesteg » 8. jun 2016, 16:02

Har det så skønt - løb en skøn tur i dejlig temperatur efter arbejde. Første gang motion siden søndag (minus mine daglige 24 km cykelture), fungerer nu bedst med en gang hård motion hver dag helst. Slapper lige lidt i sofaen inden vi skal have aftensmad - smørrebrød med rugbrød fra Lagkagehuset :)
1
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 487
Likede indlæg: 5531

Indlægaf Novella » 8. jun 2016, 16:43

Novella skrev:Jeg gider ikke jeg gider ikke jeg gider ikke jeg gider ikke jeg gider ikke jeg gider ikke jeg gider ikke løbe en tur.

Jeg løb den alligevel, og nu er jeg virkelig klam og svedigt og føler mig vildt flæsket og tung i røven. Æj.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 338
Likede indlæg: 3538

Indlægaf lillebjoern » 8. jun 2016, 16:47

Er nervøs. Skal køre min mor til Fyn og tilbage igen i morgen, og jeg har kun haft kørekort i præcis 14 dage i dag.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 492
Likede indlæg: 4824

Indlægaf Sophaya » 8. jun 2016, 16:56

Jeg har det så godt - jeg har fået en lang lur efter at have været så nervøs til mundtlig eksamen, og nu har jeg lang sommerferie hvor jeg godt nok skal arbejde en del, men også får lov at slappe af, rejse og bedst af alt flytte! Og så er der lige tikket en invitation til en tur i zoo ind fra en gammel veninde - der gerne vil give min billet, fordi jeg lige har lagt alle mine penge til udbetalingen. Der er kold cola i køleren og jeg har til nem og lækker aftensmad hvis jeg når at blive sulten. Jeg føler mig heldig :lun:
6
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
IrmaPigen
Kort karma: 296
Likede indlæg: 3661

Indlægaf IrmaPigen » 8. jun 2016, 19:24

Lettere udkørt. Har både skide travlt på jobbet, og min sparsomme fritid bliver brugt på at rette eksamensopgaver. Ret surt.

Og så har jeg glemt at købe deo. Det er noget lort, for jeg skal på kursus i morgen.
0
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1490

Indlægaf Chatsy » 8. jun 2016, 19:28

Jeg har sådan en lyst til at flå kinderne at mit eget ansigt af ren frustration.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1120
Likede indlæg: 3917

Indlægaf Spjaerten » 8. jun 2016, 20:49

Glad (god dag i godt selskab)
Træt (har været til træning første gang meget meget længe)
Søvnig
Mæt

Ah i feel good!
2
Tryk på * :slem:
Smiling_Goat
Kort karma: 687
Likede indlæg: 11210

Indlægaf Smiling_Goat » 9. jun 2016, 06:43

Jeg er lidt bekymret.. Jeg synes næsten mit arbejde tangerer ondskab :genert:. Jeg synes, det er dybt moralsk forkasteligt, og jeg har virkelig ikke lyst til at gøre det (jeg leder desperat efter noget andet,) men jeg har brug for pengene. Jeg hader at udføre et arbejde, jeg ikke kan se nogen mening med, og endnu værre, jeg faktisk føler er dybt forkert.

Desuden er jeg kristen, og det er her bekymringen kommer ind, for hvad tænker den højere magt om det her? Er jeg ved at få indskrevet mig på den forkerte etage?

Samtidig føler jeg, at jeg er en skamplet for min familie. Vi går så meget op i ærlighed og integritet, og det er lige præcis det, jeg giver køb på, hver dag jeg går på arbejde. Min integritet og troværdighed gør, at jeg, desværre, er virkelig god til mit arbejde, og det piner mig.

Jeg overvejer lidt, om jeg skal sige fuck pengene. Jeg har tjent nok til at dække mine regninger for næste måned, og jeg er virkelig, helt oprigtigt, bekymret for min sjæl :genert:
0
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2591

Indlægaf Badesandalen » 9. jun 2016, 10:44

Udrenset. Det er blevet som en terapi-time hver gang jeg taler med min storebror. 42 minutter. Jeg føler mig helt slatten, og på samme tid glad og trist.
0
"When you talk, it's so beautiful, it's like you're puking rainbows."
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2591

Indlægaf Badesandalen » 9. jun 2016, 10:47

Smiling_Goat skrev:Jeg er lidt bekymret.. Jeg synes næsten mit arbejde tangerer ondskab :genert:. Jeg synes, det er dybt moralsk forkasteligt, og jeg har virkelig ikke lyst til at gøre det (jeg leder desperat efter noget andet,) men jeg har brug for pengene. Jeg hader at udføre et arbejde, jeg ikke kan se nogen mening med, og endnu værre, jeg faktisk føler er dybt forkert.

Desuden er jeg kristen, og det er her bekymringen kommer ind, for hvad tænker den højere magt om det her? Er jeg ved at få indskrevet mig på den forkerte etage?

Samtidig føler jeg, at jeg er en skamplet for min familie. Vi går så meget op i ærlighed og integritet, og det er lige præcis det, jeg giver køb på, hver dag jeg går på arbejde. Min integritet og troværdighed gør, at jeg, desværre, er virkelig god til mit arbejde, og det piner mig.

Jeg overvejer lidt, om jeg skal sige fuck pengene. Jeg har tjent nok til at dække mine regninger for næste måned, og jeg er virkelig, helt oprigtigt, bekymret for min sjæl :genert:

Var det ikke noget med at der var flere firmaer der gerne ville hyre dig? Kan du ikke vende tilbage til dem og se om døren stadig står på klem? Jeg synes virkelig ikke du skal fortsætte et sted du ikke er glad, og da slet ikke hvis du er bekymret for din sjæl.
2
"When you talk, it's so beautiful, it's like you're puking rainbows."

Tilbage til "Generelt"