Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Fru Sunshine » 3. aug 2016, 07:05

Forundret over, at jeg rent faktisk skal på arbejde i morgen.
Det gider jeg ikke. Jeg har slet ikke fået ladet op.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1717

Indlægaf Guilded_Lily » 3. aug 2016, 07:49

2SHY skrev:Det kan jeg godt forstå. Jeg er også på (nyt) arbejde på 3. dag og mentalt overloaded på info og indtryk

Tillykke med jobbet, hvis jeg ikke har fået det sagt. Jeg er blæst i bøtten efter snart 1½ times enetale fra en eller anden konsulent vedr. mødekultur. Jeg kan ikke følge med. Godt, min datter kan bruges som "undskyldning" - lige nu hygger hun dog med en anden kollegas datter.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1717

Indlægaf Guilded_Lily » 3. aug 2016, 07:50

Fru Sunshine skrev:Forundret over, at jeg rent faktisk skal på arbejde i morgen.

Det har jeg virkelig heller ikke. Jeg føler helt seriøst ikke, jeg har haft mere ferie end de 12 dage, vi var i UK. Resten af ferien har jeg været en regulær sofazombie. Jeg fatter hat!
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 3. aug 2016, 08:20

Guilded_Lily skrev:
Fru Sunshine skrev:Forundret over, at jeg rent faktisk skal på arbejde i morgen.

Det har jeg virkelig heller ikke. Jeg føler helt seriøst ikke, jeg har haft mere ferie end de 12 dage, vi var i UK. Resten af ferien har jeg været en regulær sofazombie. Jeg fatter hat!

Vi har ikke været nogen steder. Bare trasket rundt i kulden herhjemme. Eller: jeg har boet i sofaen, mens manden byggede et skur.

(Og de første to uger gik med dommerspil, studentertamtam og besøg af svigerforældrene. Især det sidste var dræbende. Min svigermor er ved at blive en værre sur gammel kone.)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 74
Likede indlæg: 803

Indlægaf Mangoness » 3. aug 2016, 08:28

Trist over at min lille blå vandvæsen-ven døde i min drøm :trist:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 390

Indlægaf Anlewi » 3. aug 2016, 08:30

Skøn dag.
Har fået vasket hår og lagt ny neglelak på hænderne.
Idag kommer der også besøg, hvilket altid er skønt.

Sidste dag med ingen bevægelse i ben efter opr. Imorgen tager de sting og løsner skinnen en lille smule
1
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 21
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 362

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 4. aug 2016, 08:03

I tvivl. Opdagede for noget tid siden en duerede med 2 unger i en lukket og ubenyttet "baggård" på min arbejdsplads. Det er egentlig bare en skakt mellem vores bygning og nabobygningen, og jeg opgav kampen mod duerne sidste forår. Så nu holder de til derude.
Reden var bygget på en karm foran et vindue ind til bagtrappen.
Men for nogle dage siden opdagede jeg så at ungerne var faldet/svævet/tumlet ned i bunden af gården, og nu sad på jorden.
Forældrene var der begge og fodrede dem konstant. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg bare skal lade dem være eller om jeg skal lægge noget derud som kan bruges som rede eller læ. Der kommer ikke meget regn derned og slet ingen vind. Og der er ret varmt derude, så jeg tror nu nok de kan klare sig.

Jeg må holde øje med dem de kommende dage :genert:
0
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5929

Indlægaf Smiling_Goat » 4. aug 2016, 12:30

NejJegErIkkeAsiat skrev:I tvivl. Opdagede for noget tid siden en duerede med 2 unger i en lukket og ubenyttet "baggård" på min arbejdsplads. Det er egentlig bare en skakt mellem vores bygning og nabobygningen, og jeg opgav kampen mod duerne sidste forår. Så nu holder de til derude.
Reden var bygget på en karm foran et vindue ind til bagtrappen.
Men for nogle dage siden opdagede jeg så at ungerne var faldet/svævet/tumlet ned i bunden af gården, og nu sad på jorden.
Forældrene var der begge og fodrede dem konstant. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg bare skal lade dem være eller om jeg skal lægge noget derud som kan bruges som rede eller læ. Der kommer ikke meget regn derned og slet ingen vind. Og der er ret varmt derude, så jeg tror nu nok de kan klare sig.

Jeg må holde øje med dem de kommende dage :genert:

Jeg kan ikke være sikker, men jeg tror, det er meningen, ungerne skal forlade redden og fjolle rundt på jorden lidt tid, før de smutter videre, så jeg tror godt, du kan være rolig :)

I min mors have er der i hvert fald hvert år et par gråspurveunger, der fiser rundt på jorden, og det kan næppe være et tilfælde, når det sker igen og igen, tænker jeg.
1
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 6. aug 2016, 06:46

Like crap.
Har rendt rundt og spontanbrækket mig siden i går morges, og har ikke lukket et øje i nat...
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
No1
Kort karma: 57
Likede indlæg: 466

Indlægaf No1 » 6. aug 2016, 07:15

Ikke specielt godt. Manglende tro på egne evner gør mig virkelig syg. Forbander nogle gange denne opvækst og alt i bagagen for, at jeg aldrig kan komme videre.
0
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 944

Indlægaf IrmaPigen » 6. aug 2016, 14:35

Jeg er lidt trist i betrækket lige nu. Er lige kommet hjem fra Bornholm.

Jeg bliver altid trist, når jeg kommer hjem fra en uge på Bornholm. København virker pisse grå og trist, når man kommer lige fra Bornholm. Ferien har bl.a. budt på havudsigt (1. række) fra vores hus, have og terrasse, badning fra klipperne i vores baghave og min første tur i havkajak. Det har været såååå skønt.

Det må jo betyde, jeg på et tidspunkt i mit liv skal bo på Bornholm.

Anyway, næste år bruger jeg en uge på at vandre Bornholm rundt, som jeg har kunne tænke mig i flere år.
2
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 393

Indlægaf billiebean » 6. aug 2016, 14:47

Helt zen. Med en cappuccino og en Sundae.
1
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1314

Indlægaf hotlips » 6. aug 2016, 17:56

Jeg har det så hvis nogen spurgte mig i virkeligheden lige nu ville jeg nok overveje at nive dem.

Jeg har børnefri og gik i haveselskabets have det er en skøn have men ikke større end jeg tænkte jeg godt lige kunne gå en kort runde i landbohøjskolens have der ligger tæt på.

Bad idea, fuck jeg har det skidt og jeg kan se på folk jeg har det der stivnede horror udtryk så jeg er sikkert også helt grå i hovedet

Jeg skal bare overleve busturen og prøver at distrahere mig selv men det er svært når det gør så hylende ondt.

Jeg mangler min lille bandit for det er han fantastisk til.
0
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 35
Likede indlæg: 244

Indlægaf Prosperity74 » 6. aug 2016, 22:08

Jeg er rigtig træt. Jeg kan mærke, at det går den forkerte vej psykisk :trist:. Forbistrede psyke
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6083

Indlægaf LadyFox » 7. aug 2016, 09:19

Jeg er ret nervøs. Jeg begynder til klasse-undervisning i morgen :/
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.

Tilbage til "Generelt"