Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Frk._Strawberry
Kort karma: 68
Likede indlæg: 588

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Frk._Strawberry » 2. okt 2016, 20:00

Ked af det.

Min mor skal opereres imorgen og de har derfor haft hende taget af noget krads blodfortyndende, hun har fået siden en blodprop i maj.

Hele weekenden har jeg gået med bekymringer om hun mon ville få en blodprop igen og imorgen går jeg garanteret med bekymringer om hvorvidt hun klarer operationen (for noget helt andet i øvrigt).

Og kæresten forstår ikke min irrationelle frygt for at miste en forælder.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1215
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 12032

Indlægaf Daine » 3. okt 2016, 05:47

Godt, jeg ligger og putter under dynen. Jeg har frimandag og ingen planer udover lidt rengøring og tøjvask :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 8301

Indlægaf ManicNinja » 3. okt 2016, 13:59

Sådan lidt mandagsugidelig og umotiveret. Ligner mig ellers ikke. Men synes mest, jeg få øje på øv i de kommende dage: Slet ikke varm på to morgenvagter og op kl 04:30 de næste par dage. Det var det dér feriemode, jeg nævnte i går. Jeg giiiider heller ikke arbejdsweekend: Vi kører en kampagne, som lige nu kaster en vild mængde henvendelser af sig. Så det ligner en travl weekend forude ...
Og så har viceværten selvfølgelig lige ringet og sagt, at han ikke nåede at se på mit døde komfur i dag. Typisk!

Har heller ikke fået svar på mail, som jeg sendte for en uge siden. Irriterende - for svarene kan blive ret afgørende for min fremtid.

First world problems, I know. Men somme tider skal selv jeg vel være lidt i øv-mode.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 541
Likede indlæg: 4305

Indlægaf Kommodedyret » 3. okt 2016, 14:48

Jeg trænger sådan til en placebo-billet. Trænger.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 107
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 806

Indlægaf malou_43 » 3. okt 2016, 14:50

Lige i momentet har det godt, fordi jeg lige har gået og cyklet en tur efter arbejde i det gode vejr.
Men ellers så tror jeg min arbejdsstress er tilbage - jeg måtte sidde og holde tårerne tilbage i vores personalerum i dag. Jeg elsker min profession, men ikke mit arbejde. Og den respekt jeg havde for min chef er fortyndende lille efterhånden. Jeg stoler ikke længere på hende og ser hende ikke som den gode chef, hun engang var. Hvis der var nok jobs, så var jeg allerede væk derfra.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 358
Likede indlæg: 3616

Indlægaf Guilded_Lily » 3. okt 2016, 17:26

Jeg har hovedpine og ondt i øjnene. Og det hjælper ikke at tage briller på. Jeg frygter et migræneanfald på vej, og det passer mig ikke, når det er min tv-aften til kl. bæ.
0
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 385
Likede indlæg: 2859

Indlægaf Urtekussen » 3. okt 2016, 17:27

Lidt meh
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1215
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 12032

Indlægaf Daine » 3. okt 2016, 17:35

Godt, jeg har lige netshoppet :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 272
Likede indlæg: 2361

Indlægaf Pityt » 3. okt 2016, 17:43

Forvirret. Prøver at finde rundt i kilovis af dokumenter vedr. salg af den ejendom jeg bor i og muligheden for at lave det om til andelsboliger. Jeg ved lige nøjagtigt ingenting om den slags :gruble:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1191
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 11152

Indlægaf 2SHY » 3. okt 2016, 17:43

Jeg har det lidt ambivalent. Mit vikariat er blevet forlænget et helt år og jeg burde rende rundt og smide med konfetti over at jeg nu ikke behøver stresse over om jeg kan nå at finde noget andet inden 1/2, så jeg ikke skal på kontanthjælp. Jeg har endda set det offentligtgjort på en mail til hele rehabiliteringen at jeg er blevet forlænget, så den burde være god nok. Men jeg tør ikke glæde mig over det eller juble. For hver gang jeg går i vild fejre-mode i forhold til job, så kommer det og bider mig i røven :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
IrmaPigen
Kort karma: 194
Likede indlæg: 2489

Indlægaf IrmaPigen » 3. okt 2016, 18:19

Pityt skrev:Forvirret. Prøver at finde rundt i kilovis af dokumenter vedr. salg af den ejendom jeg bor i og muligheden for at lave det om til andelsboliger. Jeg ved lige nøjagtigt ingenting om den slags :gruble:

Reglerne om tilbudspligt i lejelovens paragraf 100 og de efterfølgende paragraffer.

I skal købe ejendommen på samme vilkår som tredjemand (der burde foreligge en konkret betinget købsaftale). Og skal I som lejere vurdere om I kan og vil stifte en andelsboligforening, der køber ejendommen. Hvis det sker bliver du enten andelshaver hvis du vil være med i andelsboligforeningen og hvis ikke fortsætter du som lejer, med andelsboligforeningen som udlejer.
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 272
Likede indlæg: 2361

Indlægaf Pityt » 3. okt 2016, 18:59

IrmaPigen skrev:
Reglerne...

Tak :kys:
Jeg synes bare det er så pisseforvirrende...også fordi ingen foreløbigt kan sige noget om økonomien i det...altså hvor meget det cirka ville koste og så videre. Der er noget møde på onsdag og jeg burde nok tage mig sammen til at gå med.
Det er sgu ellers sjældent jeg føler mig så blank :gruble:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 231
Likede indlæg: 1412

Indlægaf Daphne » 4. okt 2016, 06:38

Dårligt. Rigtigt dårligt! Om lidt kører vi til sygehuset for at få svar på min kærestes første CT-scan efter operation osv. På scanningerne inden de opererede kunne de også se en plet på lungen, men den lyste ikke op som kræft ofte gør det. Måske er det en rest fra en lungebetændelse, måske er det kræft. De ved det ikke. Der skal holdes øje med den. Hvis den er vokset, er det kræft. Så starter han forfra med ny diagnose, operation, kemo osv.
Hvis det ikke er kræft, så skal han "bare" have kemo som han plejer i dag, selvom det heller ikke ligefrem er sjovt.
Vi håber og beder til, at det ikke er kræft, og at der heller ikke er kræft andre steder.
0
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 231
Likede indlæg: 1412

Indlægaf Daphne » 4. okt 2016, 09:54

Lettet. Det så heldigvis fint ud på scanningen, så alt fortsætter som planlagt :-)
Er lidt træt også nu. Men det blev heller ikke til så meget søvn og har stresset lidt. Det bliver godt at komme hjem om et par timer.
10
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 808
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 12120

Indlægaf LadyFox » 4. okt 2016, 10:06

Jeg er syg. Og rastløs. Jeg ville meget hellere være i skole ind at sidde herhjemme og glo.
0
"It was the beginning of the greatest Christmas ever. Little food. No presents. But there was a snowman in their basement."

Tilbage til "Generelt"