Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3446

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Ballademager » 2. okt 2016, 16:04

Har hovedpine, svien i øjnene og hovedet fyldt af snot. Øv...
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9610

Indlægaf kidkomb » 2. okt 2016, 16:41

Sliksulten.
Rastløs.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6806

Indlægaf Daine » 2. okt 2016, 17:01

Jeg er egentlig godt tilpas. Jeg er trukket i hyggetøjet, ser Badehotellet og overvejer at tænde en bunke stearinlys. Og så er det lækkert at jeg ikke skal på arbejde i morgen, især fordi jeg nåede alt det vi havde planlagt, på arbejde i dag.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Falstria
Kort karma: 77
Likede indlæg: 415

Indlægaf Falstria » 2. okt 2016, 19:43

Nu har jeg holdt 2 kødfrie dage og har fået hovedpine.

Gør det aldrig igen!
1
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 384

Indlægaf Frk._Strawberry » 2. okt 2016, 20:00

Ked af det.

Min mor skal opereres imorgen og de har derfor haft hende taget af noget krads blodfortyndende, hun har fået siden en blodprop i maj.

Hele weekenden har jeg gået med bekymringer om hun mon ville få en blodprop igen og imorgen går jeg garanteret med bekymringer om hvorvidt hun klarer operationen (for noget helt andet i øvrigt).

Og kæresten forstår ikke min irrationelle frygt for at miste en forælder.
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 3. okt 2016, 05:47

Godt, jeg ligger og putter under dynen. Jeg har frimandag og ingen planer udover lidt rengøring og tøjvask :)
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1505

Indlægaf Bad Samaritan » 3. okt 2016, 06:07

Ikke skidestrålende. Det lykkedes mig at bytte om på aftersun og solcreme i weekenden, så at jeg fik mig nogle gevaldige forbrændinger. Jeg skulle så lige være skidesmart og køre i marken efterfølgende, hvor jeg blev endnu mere forbrændt, dehydrerede fuldstændig og indåndede en masse virkelig skidt stuff ved en dyre-massegrav, så nu ligger jeg i min seng og siger ligesom en harmonika, når jeg trækker vejret. Min brystkasse er pisseøm, og jeg har det som om jeg har taget ti runder med en sværvægtsbokser. Men nu har vores læge-dame lige været her og hooket mig op med antibiotika og væske-infusion mod, hvad der ser ud til at være en virkelig ond lungeinfektion... og så kan jeg ellers ligge her og kukkelure, mens resten af verden kører videre uden mig. :(
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5027

Indlægaf ManicNinja » 3. okt 2016, 13:59

Sådan lidt mandagsugidelig og umotiveret. Ligner mig ellers ikke. Men synes mest, jeg få øje på øv i de kommende dage: Slet ikke varm på to morgenvagter og op kl 04:30 de næste par dage. Det var det dér feriemode, jeg nævnte i går. Jeg giiiider heller ikke arbejdsweekend: Vi kører en kampagne, som lige nu kaster en vild mængde henvendelser af sig. Så det ligner en travl weekend forude ...
Og så har viceværten selvfølgelig lige ringet og sagt, at han ikke nåede at se på mit døde komfur i dag. Typisk!

Har heller ikke fået svar på mail, som jeg sendte for en uge siden. Irriterende - for svarene kan blive ret afgørende for min fremtid.

First world problems, I know. Men somme tider skal selv jeg vel være lidt i øv-mode.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 3. okt 2016, 14:48

Jeg trænger sådan til en placebo-billet. Trænger.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 3. okt 2016, 14:50

Lige i momentet har det godt, fordi jeg lige har gået og cyklet en tur efter arbejde i det gode vejr.
Men ellers så tror jeg min arbejdsstress er tilbage - jeg måtte sidde og holde tårerne tilbage i vores personalerum i dag. Jeg elsker min profession, men ikke mit arbejde. Og den respekt jeg havde for min chef er fortyndende lille efterhånden. Jeg stoler ikke længere på hende og ser hende ikke som den gode chef, hun engang var. Hvis der var nok jobs, så var jeg allerede væk derfra.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 3. okt 2016, 17:26

Jeg har hovedpine og ondt i øjnene. Og det hjælper ikke at tage briller på. Jeg frygter et migræneanfald på vej, og det passer mig ikke, når det er min tv-aften til kl. bæ.
0
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2706

Indlægaf Urtekussen » 3. okt 2016, 17:27

Lidt meh
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 3. okt 2016, 17:35

Godt, jeg har lige netshoppet :D
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 3. okt 2016, 17:43

Forvirret. Prøver at finde rundt i kilovis af dokumenter vedr. salg af den ejendom jeg bor i og muligheden for at lave det om til andelsboliger. Jeg ved lige nøjagtigt ingenting om den slags :gruble:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8440

Indlægaf 2SHY » 3. okt 2016, 17:43

Jeg har det lidt ambivalent. Mit vikariat er blevet forlænget et helt år og jeg burde rende rundt og smide med konfetti over at jeg nu ikke behøver stresse over om jeg kan nå at finde noget andet inden 1/2, så jeg ikke skal på kontanthjælp. Jeg har endda set det offentligtgjort på en mail til hele rehabiliteringen at jeg er blevet forlænget, så den burde være god nok. Men jeg tør ikke glæde mig over det eller juble. For hver gang jeg går i vild fejre-mode i forhold til job, så kommer det og bider mig i røven :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"