Fra gåturen i dag - svanemor med hendes efterhånden halvstore unger. Det var heldigvis muligt at gå udenom dem uden at forstyrre, så mor tog det stille og roligt
0B8711DA-5C95-4A34-A0B5-26FAFB63AF5F.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Hvad jeg lavede i går. Jeg var så snedig først at kommandere ungerne afsted 16.30. Da vi ankom, var der perfekt temperatur, og menneskemasserne var væk. Det var skønt! Og de har åbent til 20, så vi havde fin tid.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Vilde bær og æbler spottet på min gåtur i går Jeg må tilbage og plukke når de er modne. De vokser godt nok tæt på en meget trafikeret vej, men der skulle vel ikke være noget sundhedsskadelig ved at spise dem?
EF6F7FF3-9A1D-4C02-AFE7-C94CA4E8A77A.jpeg
3AB994E1-F86D-47F5-AE74-5A9CE2A79D3E.jpeg
Regnvejrsdag midt i sommerferien. De to store røvere leger i haven i regntøj, baby leger undtagelsesvist med farveblyanterne, og vi splatter ud med biblioteksbøger og kaffe.
DSC_0871.jpg
12
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.
Dagens overraskelse, det regner! Og endda temmelig meget. Det nævnte dagens vejrudsigt intet om. Havde det dog lidt på fornemmelsen at der ville komme regn, da jeg var ude at gå for en times tid siden.
20180712_170353-550x412.jpg
Ikke noget, der behøver at gentage sig: Marken beliggende bagved vores hus, brød i brand under høstning. Heldigvis fik brandfolkene styr på ilden, inden den bredte sig alt for meget. Men den havde da fat i diget, til den mark der omkranser vores grund på to sider.... Røgskyen på afstand.