Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 708
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14040

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf icelady » 30. jan 2016, 19:17

En hyggelig middag, med søn og svigerdatter + gæster, for at fejre deres uddannelse. :)

(fik stuvet hvidkål med frikadeller og medister..... :love2: )
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 939
Likede indlæg: 7298

Indlægaf ManicNinja » 30. jan 2016, 19:40

At jeg sidder og indsnuser duften af den dérsens asiatisk inspirerede kylling med nudelsalat, jeg har forsøgt mig med efter en damebladsopskrift, jeg fandt - og her dufter bare skønt. Den dér marinade af soya/honning/sesamfrø/citronsaft/hvidløg :savl: Nøøøøj! Jeg bliver også helt oplivet over, at jeg pludselig efter en arbejdsdag havde overskud til at kaste mig over noget ny mad og at rydde op i mit køkken. Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har lavet mad efter en NY opskrift. Og så kun til mig selv.

Og kender I for resten det dér med små "dumme ting", som man bare aldrig får kastet sig ud i? En af mine var så dét at partere en kylling.:stoned: Jeg har lavet de særeste og mest komplicerede ting i et køkken og er lykkedes fint. Men parteret en kylling. Niks. Undgik det. Men i dag tænkte jeg, at nu skulle det fandeme være og har hver gang HADET at købe de dér pap-kyllingestykker. Så hel majskylling købt og onduleret - skroget gemt i fryseren til en god suppe eller fond. Og det var jo så nemt som at klø sig i nakken. Jeg er nu blevet en dame med skrog i fryseren. Men hellere dét end lig i lasten, vel ... Høhø. :P

Træningen må blive i morgen, hvor jeg ikke skal på job dagen efter og derfor har al tid i verden. Aaaah! :love:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ina
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1379

Indlægaf ina » 30. jan 2016, 21:18

Jeg havde tilmeldt mig en "60 km i januar måned"-begivenhed på fb, og jeg nåede det i dag med 62 km. :banan:
8
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1332

Indlægaf Daphne » 30. jan 2016, 21:53

Kunne se, at der var lys i dag hos ham i naboopgangen, hvilket må betyde at han er kommet hjem fra sygehuset. Hans hofte hoppede af led i går ude på parkeringspladsen, og jeg var den første derhenne, ringede efter ambulance og fundet tæppe, så han ikke frøs i møgvejret osv. Han regnede med at komme hjem i dag, da han havde prøvet det før, og det ser ud til at han er kommet hjem nu, så det er dejligt :)
8
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10422

Indlægaf Fru Sunshine » 30. jan 2016, 23:01

Flæskesteg
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Melankolikeren
Kort karma: 2
Likede indlæg: 102

Indlægaf Melankolikeren » 31. jan 2016, 16:04

Vågnede op til kram fra min kæreste :lun:
2
Honi soit qui mal y pense - Shame on whomsoever would think badly of it
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 421
Likede indlæg: 6160

Indlægaf Angelina » 31. jan 2016, 19:17

At der gik ild i nabobygningen ... "bliv indendøre" blev der sagt, så mine handymænd kunne ikke komme hjem, og dermed fik vi indhentet det vi var bagud :D

Intet er så skidt så det ikke er godt for noget...

http://newsbreak.dk/brandvaesenet-kaemp ... aa-havnen/
3
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 548
Likede indlæg: 5013

Indlægaf Viskelæder » 31. jan 2016, 19:41

Jeg har fået lavet SÅ meget i dag, sådan opvask- og vasketøjsmæssigt mv.
Mit hjem er så fint nu, der er rent, nyvasket sengetøj på, lavet madpakke til i morgen, og der er farvet hår og selvbruner på. Oh yeahhh
2
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 31. jan 2016, 19:42

Angelina skrev:At der gik ild i nabobygningen ... "bliv indendøre" blev der sagt, så mine handymænd kunne ikke komme hjem, og dermed fik vi indhentet det vi var bagud :D

Haha, hvor godt. Altså med handymændene, ikke branden. Hvor langt er I kommet?
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 318
Likede indlæg: 2182

Indlægaf Sophies-mor » 31. jan 2016, 19:46

62 lækre newfoundlændere.
Og min datters glæde ved at hundene slet ikke larmede :)
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Angelina

Indlægaf Angelina » 31. jan 2016, 19:59

Viskelæder skrev:
Angelina skrev:At der gik ild i nabobygningen ... "bliv indendøre" blev der sagt, så mine handymænd kunne ikke komme hjem, og dermed fik vi indhentet det vi var bagud :D

Haha, hvor godt. Altså med handymændene, ikke branden. Hvor langt er I kommet?

Alt det "store" er færdigt, det vil sige gulvene er lagt, loft, vægge og de fleste paneler er færdige. Så der mangler lidt småting fra maleren samt fejelister - og så at få det hele sat på plads (og værst af alt, få gjort hovedrent) ... og så mangler vi lige de sidste ting skal komme hjem: Billederne til min udstilling - og bordpladerne til mine nye borde (der går lige et par uger endnu)
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 31. jan 2016, 20:12

Angelina skrev:
Alt det "store" er færdigt, det vil sige gulvene er lagt, loft, vægge og de fleste paneler er færdige. Så der mangler lidt småting fra maleren samt fejelister - og så at få det hele sat på plads (og værst af alt, få gjort hovedrent) ... og så mangler vi lige de sidste ting skal komme hjem: Billederne til min udstilling - og bordpladerne til mine nye borde (der går lige et par uger endnu)

Ej, hvor er det godt! Det lyder som om, I er kommet mega langt! :worship:
0
Brugeravatar
Angelina

Indlægaf Angelina » 31. jan 2016, 20:16

Viskelæder skrev:
Angelina skrev:

Ja, gulvet tog længere tid end forventet (vi havde regnet med at være færdige omkring middagstid i dag - og ikke kl 21 ... ) ... men nu er det færdigt, og det var det vigtigste :)
2
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 303
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3748

Indlægaf Studsgaard » 31. jan 2016, 20:18

At min mand havde ordnet vasketøj, opvask, støvsuget samt gået i gang med et udendørs projekt da jeg kom hjem fra job idag :klap:

Han går sygemeldt efter en skulderoperation og han er ikke god til at gå hjemme, så jeg er virkelig positiv overrasket, da han både er doven af ikke at lave noget og har stadig nedsat bevægelighed/styrke i armen. Men det tyder på det går godt fremad. :banan:
1
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 31. jan 2016, 20:35

Angelina skrev:
Viskelæder skrev:
Angelina skrev:

Ja, gulvet tog længere tid end forventet (vi havde regnet med at være færdige omkring middagstid i dag - og ikke kl 21 ... ) ... men nu er det færdigt, og det var det vigtigste :)

Ja, og så kommer du snart til den sjovere til med at give det dit helt personlige præg med de små ting osv. :)
1

Tilbage til "Generelt"