Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
onbird
Kort karma: 6
Likede indlæg: 58

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf onbird » 24. jan 2016, 15:39

Frisk luft :)
0
ExCoastal
Kort karma: 39
Likede indlæg: 331

Indlægaf ExCoastal » 25. jan 2016, 03:18

Min søn. Han har lige fået en telefon, og det er bare hans kæreste eje. Søren fylder 11 om et par uger.

Vi tømte min eks kones opmagasinering i går, og de kørte tilbage til San Diego i dag. Så jeg har har fået en masse små beskeder fra ham, og det varmer bare mit hjerte helt vildt. Tænk sig, at man kan have sådan et indtryk på en lille dreng, han er jo nærmest min skygge. Vil med alle steder, han viger ikke fra min min side. Men jeg er nok heldig i at have en eks, der forstår, at vores søn har meget brug for sin far.
4
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 25. jan 2016, 06:33

Ingen frostvejr - så kan jeg bruge de 6 andre gear på min cykel igen!
0
Mamaseraptor
Kort karma: 19
Likede indlæg: 226

Indlægaf Mamaseraptor » 25. jan 2016, 06:45

At jeg skal på arbejde!
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8440

Indlægaf 2SHY » 25. jan 2016, 08:51

Jeg er i gang med en længe tiltrængt udluftning. Nøj det er dejligt! :lun: Hurra for plusgrader så man også kan lukke vinduet uden at skulle sende en udenfor og skubbe på udefra
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5912

Indlægaf LadyFox » 25. jan 2016, 08:55

Sol og 26 grader :love:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8440

Indlægaf 2SHY » 25. jan 2016, 08:57

LadyFox skrev:Sol og 26 grader :love:

Jeg er slet ikke misundelig... Sleeeeet ikke...

Yeah... Keep telling yourself that :nej:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3768

Indlægaf Sophaya » 25. jan 2016, 09:35

At jeg har en fuldstændig fridag, at jeg har evnet at ignorere min arbejdsmail, for jeg er IKKE på arbejde 24/7(!), og at jeg allerede har sat vasketøj over, der snart er færdig, så der ikke hænger en "to do" over mit hoved hele dagen, men jeg bare rigtig kan dase den.
4
x
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Indlægaf ShuruQ » 25. jan 2016, 12:08

For nogle uger siden startede jeg i noget nyt arbejdsprøvning hvor de bl.a. har et cykelværksted. Jeg fik for nogen tid siden en cykel min far havde fundet i deres containergård og den trængte mildest talt til en kærlig hånd, så planen var at jeg skulle tage cyklen med derhen og så begynde med at gå og makke lidt med den. Jeg begyndte også, men jeg har jo nul og niks forstand på reperation af cykler, bevarres det kunne jeg lære, me jeg har så meget i hovedet pt at jeg ikke overskue at skulle lære noget helt fra bunden.

Jeg gik og har holdt mig fra værkstedet siden, men har gået og forsøgt at samle mod til at prøve på ny men min økonomi var heller ikke lige til reservedele, så satte det i bero. Så i dag kom Peter, vores cykelmekaniker at han lige skulle låne mig et øjeblik. Fulgte efter ham ud på værkstedet og nærede et håb. Der står cykel, totalrenoveret mens en kollega er ved at pudse den helt færdig. Jeg kigge mistroisk og kunne nærmest ikke kende den igen. Uden beregning vel at mærke :lun:.

Blev helt befippet, takkede mange gange, spurgte Peter om jeg måtte give ham et kram. Snakkede om at jeg ville finde ud af at få den med hjem i morgen. Nej, nej, det skulle jeg ikke tænke på, de skulle nok køre den hjem til mig. Takkede mange gange igen og udtrykte hvor glad jeg var for det. "Ej, du hjælper os og vi hjælper dig".

Jeg følte mig så værdsat.
16
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2098

Indlægaf canoodle » 25. jan 2016, 12:21

Jeg er blevet forfremmet! :)
34
All Adventurous women do
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6802

Indlægaf Daine » 25. jan 2016, 14:44

En god lang gåtur i diset solskin og plusgrader. Det var helt forårsagtigt, selvom der stadig ligger mange snebunker. Nu skal jeg i et tiltrængt bad, derefter står den på en kop te og et stykke chokoladekage. Og så skal der nok pakkes noget mere ned :)
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 842

Indlægaf Daphne » 25. jan 2016, 16:12

Jeg har haft bilen og kunne komme rundt og få ordnet en masse små-ærinder. Jeg har fået købt nogle opbevaringsboxe til bl.a. tøj, der skal i kælderen, for at få et mere overskueligt tøjskab/kontor. Skal i gang med den store forårsrengøring/oprydning og en mindre ommøblering i denne uge, regner jeg med. Så det bliver spændende, og nu føler jeg mig lidt mere klar.
Og så har jeg endelig fået købt et lille lyshus og en lille kunstig orkide og en fin potte til. Havde aftalt med mig selv, at det måtte jeg, hvis jeg bestod eksamen. Glæder mig til at få det på plads, så her kan blive lidt fint :D
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10143

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jan 2016, 16:24

At alt nu er faldet på plads mht. mit forårssemester.
Det burde ikke være kompliceret og derfor heller ikke noget, man glædede sig specifikt over, men tro mig, på det sted er det.
Sidst måtte der ca. femten opkald til for at få svar på et simpelt forståelsesspørgsmål. Her fik jeg klaret tre større ting på fem minutter.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1264

Indlægaf Thestral » 25. jan 2016, 18:36

Plusgrader og en ny mobil :banan:
3
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Melankolikeren
Kort karma: 1
Likede indlæg: 95

Indlægaf Melankolikeren » 25. jan 2016, 19:24

Jeg har været produktiv i dag :banan:
2
Honi soit qui mal y pense - Shame on whomsoever would think badly of it

Tilbage til "Generelt"