Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3941

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Angelina » 31. jan 2016, 19:59

Viskelæder skrev:
Angelina skrev:At der gik ild i nabobygningen ... "bliv indendøre" blev der sagt, så mine handymænd kunne ikke komme hjem, og dermed fik vi indhentet det vi var bagud :D

Intet er så skidt så det ikke er godt for noget...

http://newsbreak.dk/brandvaesenet-kaemp ... aa-havnen/

Haha, hvor godt. Altså med handymændene, ikke branden. Hvor langt er I kommet?

Alt det "store" er færdigt, det vil sige gulvene er lagt, loft, vægge og de fleste paneler er færdige. Så der mangler lidt småting fra maleren samt fejelister - og så at få det hele sat på plads (og værst af alt, få gjort hovedrent) ... og så mangler vi lige de sidste ting skal komme hjem: Billederne til min udstilling - og bordpladerne til mine nye borde (der går lige et par uger endnu)
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 31. jan 2016, 20:12

Angelina skrev:
Alt det "store" er færdigt, det vil sige gulvene er lagt, loft, vægge og de fleste paneler er færdige. Så der mangler lidt småting fra maleren samt fejelister - og så at få det hele sat på plads (og værst af alt, få gjort hovedrent) ... og så mangler vi lige de sidste ting skal komme hjem: Billederne til min udstilling - og bordpladerne til mine nye borde (der går lige et par uger endnu)

Ej, hvor er det godt! Det lyder som om, I er kommet mega langt! :worship:
0
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3941

Indlægaf Angelina » 31. jan 2016, 20:16

Viskelæder skrev:
Angelina skrev:

Ja, gulvet tog længere tid end forventet (vi havde regnet med at være færdige omkring middagstid i dag - og ikke kl 21 ... ) ... men nu er det færdigt, og det var det vigtigste :)
2
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2327

Indlægaf Studsgaard » 31. jan 2016, 20:18

At min mand havde ordnet vasketøj, opvask, støvsuget samt gået i gang med et udendørs projekt da jeg kom hjem fra job idag :klap:

Han går sygemeldt efter en skulderoperation og han er ikke god til at gå hjemme, så jeg er virkelig positiv overrasket, da han både er doven af ikke at lave noget og har stadig nedsat bevægelighed/styrke i armen. Men det tyder på det går godt fremad. :banan:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 31. jan 2016, 20:35

Angelina skrev:
Viskelæder skrev:
Angelina skrev:

Ja, gulvet tog længere tid end forventet (vi havde regnet med at være færdige omkring middagstid i dag - og ikke kl 21 ... ) ... men nu er det færdigt, og det var det vigtigste :)

Ja, og så kommer du snart til den sjovere til med at give det dit helt personlige præg med de små ting osv. :)
1
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 31. jan 2016, 20:43

Brunch med min mor efter en dejlig bytur i går og en middagslur på 3 timer i eftermiddag :banan:
5
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 31. jan 2016, 22:01

Te hos Mulan
2
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2545

Indlægaf Mi55y » 1. feb 2016, 09:35

At jeg decideret har sovet godt og kun er vågnet et par gange i nat - på trods af at jeg har sovet hos kæresten.

Jeg har jo boet med en kæreste før, så jeg ved, at man vænner sig til at sove sammen med en anden, men hold op hvor har jeg dog ventet med længsel på, at det skulle ske!
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 1. feb 2016, 11:40

Phoebe, vores ene kat. Jeg kunne slet ikke få varmen i nat (primært i fødderne - fryser jeg der, kan jeg ikke sove). Lå vågen og rystede i over tre timer og kunne ikke falde i søvn. Så kommer frøkenen op i sengen og lægger sig oven på mine tæer :lun: Inden længe er de varmet helt op, og jeg kan falde i søvn. Det er ellers ret ulig hende, for sædvanligvis kommer hun op i sengen om natten og jokker rundt på maven af mig og bræger og kræver kæl, men i nat var det hende, der passede på mig :)

Billede
17
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10298

Indlægaf icelady » 1. feb 2016, 12:58

3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10270

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. feb 2016, 20:39

At min mor er kræftfri.

Lige nu er hun afkræftet og meget træt efter den sidste operation, som fandt sted i dag, og de var desværre nødt til at tage hele den øverste højre lungelap, hvilket man jo på nuværende tidspunkt ikke kan vide, hvad vil have for konsekvenser for hendes hverdag (omend det bestemt skulle være til at leve med i følge lægerne), og af de to grunde er jeg ikke sådan helt oppe at ringe endnu, men selvfølgelig ER det ufatteligt stort, at der ikke er mere kræft tilbage. Hun var jo blevet erklæret uhelbredelig (dog ikke terminal).
18
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 1. feb 2016, 21:07

Min veninde rejser til London her på søndag. I dag fik jeg så en sms fra hende om jeg mon ville passe hendes kat mens hun er afsted. Og ja sgu. Jeg glæder mig helt vildt til at agere "cat-sitter" fra søndag til torsdag. Vi skal nok hygge os, Emma og jeg :lun:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3762

Indlægaf Novella » 1. feb 2016, 21:45

En stor, beskidt burger med ost og bacon, fritter og chilimayo. Jeg er på berettiget slankekur, og januar har virkelig været spægemåned, og i dag trængte jeg bare så afsindigt til nogle kalorier. Jeg fik det hæsligt med mavepine bagefter, fordi jeg har spist så sundt i ugevis, og jeg knoklede mig halvt ihjel i træningscenteret til aften, men den burger var det hele værd :D
4
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8508

Indlægaf 2SHY » 2. feb 2016, 13:24

En hårvask :lun:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 2. feb 2016, 13:28

Kærlighed
4
I'm not limited edition, I'm weird.

Tilbage til "Generelt"