Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9688

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 22. feb 2016, 14:07

Det sødeste kort fra en sød debattør :lun: Øj, hvor det varmede!

Og en dejlig gåtur, mens solen skinnede, med god musik i ørene.
Og nu hellefisk på hjemmebagt rugbrød, der trods dystre udsigter viste at være ganske spiseligt :banan:
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 17
Likede indlæg: 232

Indlægaf Purple » 22. feb 2016, 16:21

En farlig operation i min nære familie er gået godt i dag - og jeg er SÅ lettet og glad!!! :klap: :pompom: :rock: :blush2:

.....
Kan tåle en gentagelse!!! :

:pompom: :rock: :banan: :-D
10
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 17
Likede indlæg: 232

Indlægaf Purple » 22. feb 2016, 16:26

Ingen konflikt-relaterede eller kommunikations-brist-situationer på jobbet i dag :banan:

Jeg har besluttet at sadle hesten om i forhold til jobbet - tænke mere optimistisk - lukke øjnene mere for alt det jeg finder negativt, uden at vende det blinde øje til, men der er mange ting jeg nok må sande at jeg ikke kan ændre på - men vil nu "bare" forsøge ikke at have mit fokus alt for meget på det.. for jeg bliver bare mere og mere frustreret så - og det tapper mig for energi :gisp:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5102

Indlægaf ManicNinja » 22. feb 2016, 17:18

*Fejrer nu, at weekendvagt + mandag morgenvagt på 4 timers søvn er vel overstået, og at jeg har fri og ingen planer i morgen. Og jeg fik kraftedeme ros af min chef i dag. Spontant og uden oplæg andre steder fra. Og hun gik desuden ind i en sag, jeg spottede - for én gangs skyld var noget, jeg fik øje på, sgu vægtigt nok til, at hun undersøgte og undersøgte, til hun blev blå i hovedet. Og hun ville høre MIN mening om endnu en sag. Hvabeha'r!? Ja, ja - små mandagsmirakler kan gøre et følsomt hjerte glad. :genert:

*Havde fået penge retur fra mit teleselskab, efter at de havde lavet et fejltræk = penge til at forkæle mig selv lidt, selv om jeg desværre har praktisk erfaring med begrebet "sidst på måneden".

*Har været til den skønneste massage hos ny massør, som jeg kun havde hørt om fra lokale. Ikke engang set et billede af eller noget. Jeg hoppede lige ud i det - og dét er da helt sikkert ikke sidste gang! Jeg kom igen i overmorgen, hvis jeg havde råd. Hoooold nu op - følte mig ti kg lettere bagefter og sådan helt euforisk inden i knoppen og så afslappet helt op i ansigtet, at jeg vel mest af alt har lignet en smeltet filur-is ... Og så er hun bare skide sød og virkelig ... tryghedsskabende. Aaaaaah!

Nu drikker jeg en dejlig primitivorødvin, spiser en af mine long time no see guilty pleasures kartoffelkroketter *laver sammenfoldet Kaj-ansigt à la Kaj og Andrea af forlegenhed* og nogle af de saftigt krydrede kyllingedeller fra i går + noget tomatsalat-agtigt. Der skal bare ses ynglingsserie (Grey's Anatomy), læses, hygges.

Senere skal jeg sikkert have et langt bad og en kur i håret og afprøve min nye super hårtørrer, der kom i dag - og som jeg har fået til halv pris på krejlermåden.

Nåja, og så har jeg fået nogle ret hyggelige venneaftaler i stand: På lørdag skal jeg fx prøve Karma sushi for første gang. Jeg mener - hvem kan stå for chancen for at smage en rigtig krabbe i stedet for det dér fake crab (!) fish? :savl:
6
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11747

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. feb 2016, 17:30

Jeg har på en galant måde bedt en uægte ven om at holde sig langt væk fra mig. Jeg er helt høj over at jeg lige fik trukket en grænse der :)
9
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Rothkeen
Kort karma: 20
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 105

Indlægaf Rothkeen » 22. feb 2016, 17:49

Er glad over jeg har ordenet noget på jobbet, som de andre ikke kunne, selv efter mange forsøg. :D
3
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1103

Indlægaf FrøkenM » 22. feb 2016, 18:47

Efter jeg blev opereret for snart syv uger siden har jeg virkelig haft det godt og jeg troede sådan set at problemet var løst men efter et fald for 1,5 uge siden må jeg nok erkende at det ikke bare var slaget. Jeg er i hvert fald småbekymret. I sidste uge aftalte jeg således med min kirurg at han skulle se mig i denne uge hvis det ikke var bedre. Det er det ikke og tidligere i dag skrev han at han meget gerne tager et kig på onsdag til en semi akut kontrol. Han er i dén grad sin vægt værd i guld :lun:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 22. feb 2016, 23:29

At vi har bestilt 90% af månedens indkøb på osuma (inkl en masser lagervarer, vi så ikke skal købe længe), og at vi i morgen bestiller grøntkasse og div tilkøbsgrønt hos Aarstiderne til hele måneden, og så skal der bare suppleres med en kylling, 3 svinemørbrad og en steg + nogle æg. Hele lortet bliver leveret herhjemme, med undtagelse af førnævnte kød og æg.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 23. feb 2016, 00:31

En dude i træningscenteret. Jeg har ikke set ham derovre før, men vi var de sidste der var tilbage. På et tidspunkt skulle jeg bruge sådan en skammel, han sad på, så jeg spurgte, om jeg måtte låne den. Da jeg havde fået den og var ved at bakse den over, hvor jeg skulle bruge den, siger han "Hey forresten! Er du ikke Sørens lillesøster?" (Eller, han omtalte ham faktisk ved efternavn) og da jeg med et smil siger, at jeg rigtigt nok var hans søster, men dog den ældste og spørger, om han da kendte ham, svarede han "Ja, jeg var også til begravelsen, det var en smuk dag. Han var en god makker"

"God makker" :lun:

Jeg bliver aldrig træt af det der. Det sker bare mest i byen, når folk er lidt fulde. Jeg tror ikke rigtigt de ellers har mod på at komme over og nævne min døde bror, og det forstår jeg godt, men de skulle lige vide hvor lidt grund de har til ikke at gøre det, for jeg bliver simpelthen så glad og taknemmelig.
25
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3764

Indlægaf Novella » 23. feb 2016, 12:30

Jeg har fået musikanlæg op :love: For første gang siden sommeren 2012 har jeg ordentlig lyd. Der var ikke plads i min gamle lejlighed
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10272

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. feb 2016, 15:12

At jeg er blevet kaldt til jobsamtale i en modtagerklasse :banan:
7
Je suis un tableau noir.
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Smiling_Goat » 23. feb 2016, 15:56

Jeg ejer "god kæreste"-mærkatet.

Min kæreste har sagt, at jeg skal spare pengene, jeg ville have brugt på hans fødselsdagsgave og bruge dem til indskuddet til vores nye lejlighed i stedet - og vi skal heller ikke have mere at flytte med, siger han. Så han mener ikke, han skal have noget.

Pff.. Rookie. Som om det betyder, han ikke skal have nogen gave :D

Da vi startede med at date, gav han mig en enhjørningebamse og sagde, at han kun gav den slags til piger, han mente det alvorligt med. Den bamse er siden nærmest blevet vores forholds maskot. Den hedder Jørgen, bor i sofaen og er lidt af en tøsedreng.

Nogen herinde foreslog en nøglering til nøglen til vores nye lejlighed, og det var en god idé, syntes jeg. Så kom jeg i tanke om Jørgen og tænkte, at han næsten skulle inddrages. Min kæreste fjoller nemlig rundt langt væk hjemmefra, så han er langt væk fra Jørgen. Jeg ville derfor hækle en enhjørning, så han også har en Jørgen (og dermed har lidt af hjemme med sig, hvor end han er,) men kunne ikke finde en opskrift. Så nu har jeg simpelthen selv designet én - som muligvis er noget af det kæreste, jeg nogensinde har set (og så snakker vi ikke om, at en voksen mand skal gå med en lyserød enhjørning i lommen.. Det er bare en bonus.)

I Fakta opdagede jeg så en kageform, der kan bøjes på alle leder og kanter (de havde afbilledet den i en dinosaurform på kassen) til næsten ingen penge. Min kæreste har et næsten sygeligt forhold til en bestemt kage jeg laver og bruger enhver undskyldning for at få mig til at lave den. Desuden er han en kæmpe nørd på sådan en selvironisk måde. Så han synes superheltesymboler er sjove.

Derfor laver jeg også min kage i batmansymbolets form.

Boo-yah.. Find på en bedre gave. I dare you!

Og det har tydeligvis påvirket min dag positivt at være så fantastisk :D
11
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9688

Indlægaf kidkomb » 23. feb 2016, 15:59

Pics or it didn't happen!

Og cool :banan:
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Smiling_Goat » 23. feb 2016, 16:04

kidkomb skrev:Pics or it didn't happen!

Og cool :banan:

Men hvad nu, hvis han på en eller anden måde finder herind? :genert:

Og tak
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6031

Indlægaf LadyFox » 23. feb 2016, 16:34

Min veninde der har boet i Oman det sidste års tid, kom hjem til Danmark for at bo i forgårs - og idag smuttede hun lige en tur forbi mig, og så ringede min mor og inviterede os med på cafe.
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.

Tilbage til "Generelt"