Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 306
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Danseprinsesse » 5. sep 2015, 21:08

Nu blev dagen endnu bedre; min søster sendte mig lige et billede af to niecer og en nevø - de to små er fætter/kusine, født med en uges mellemrum.
Guld slår Paris. ❤️

image.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
TurtleSpeed
Kort karma: 100
Likede indlæg: 597

Indlægaf TurtleSpeed » 6. sep 2015, 00:32

Var ude og shoppe i formiddags og fik nydt det dejlige vejr.

Rigtig god træning hvor jeg samtidig fik hyggesnakket lidt med 2 jeg ikke har set længe.
1
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 480
Likede indlæg: 4880

Indlægaf Ballademager » 6. sep 2015, 20:16

En lang eftermiddag med min mexicanske veninde. Vi drak kaffe og sludrede om alt mellem himmel og jord, og endte med at spise aftensmad også. Det var SÅ fedt endelig at snakke spansk i længere tid igen :lun:
1
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 878
Likede indlæg: 4976

Indlægaf FruDulle » 7. sep 2015, 04:58

I mange dage har det været positivt at vores søn ikke reagerer på mælk. Han fik ved en fejl kiks i day care som havde smør og mælk i og han reagerede ikke. Nu kører vi skemlagt test herhjemme og indtil videre uden problemer. Det er SÅ fedt!!!
3
Whatever
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 918
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 8812

Indlægaf Daine » 7. sep 2015, 07:40

Vejret :love:
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1710

Indlægaf Muuh » 7. sep 2015, 10:28

Min kære mormor kom lige forbi med æblegrød og så have hun været så sød også at lave en gammeldags æblekage til os :savl:

Så skal der hygges når drengene får fri fra skole i eftermiddag :banan:
2
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 761
Likede indlæg: 6013

Indlægaf ManicNinja » 8. sep 2015, 19:40

At jeg har fået en jobansøgning af sted (ikke hørt noget på de to andre, men hvis jeg bliver ved, så sker der vel noget på et tidspunkt...) I hvert fald tilfredsstillende at jeg efter dages tilløb fik det klaret.
En solskinsstund på terrassen, selv om vi er i september - og at der faktisk blev så varmt, at jeg svedte :8: :)
Nu har jeg så lige løbet 6 km og styrketrænet - gav noget ro i hovedet oven på alle de jobtanker. Rart! Vil have et bad og rydde mit køkken. Ja, og så egentlig bare slappe af med noget tv og en lille mad og nyde jeg kan sove længe inden lukkevagt i morgen.

Aaaah. :love:
Senest rettet af ManicNinja 8. sep 2015, 19:44, rettet i alt 1 gang.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 8. sep 2015, 19:42

Ballademager skrev:En lang eftermiddag med min mexicanske veninde. Vi drak kaffe og sludrede om alt mellem himmel og jord, og endte med at spise aftensmad også. Det var SÅ fedt endelig at snakke spansk i længere tid igen :lun:

Årh spansk :love: Har jeg i mange år gerne villet kunne - kan ret meget inden for sydeuropæiske sprog. Men af en eller anden mærkelig grund blev det aldrig til spansk. Er lidt misundelig på dig. :genert:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 9. sep 2015, 08:50

ManicNinja skrev:
Ballademager skrev:En lang eftermiddag med min mexicanske veninde. Vi drak kaffe og sludrede om alt mellem himmel og jord, og endte med at spise aftensmad også. Det var SÅ fedt endelig at snakke spansk i længere tid igen :lun:

Årh spansk :love: Har jeg i mange år gerne villet kunne - kan ret meget inden for sydeuropæiske sprog. Men af en eller anden mærkelig grund blev det aldrig til spansk. Er lidt misundelig på dig. :genert:

Jeg elsker det, og har brugt meget krudt på at holde det ved lige :-D Det er så til gengæld mit eneste sydeuropæiske sprog. Hvilke kan du?
0

I won't let it die
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 9. sep 2015, 09:01

Ballademager skrev:
ManicNinja skrev:

Jeg elsker det, og har brugt meget krudt på at holde det ved lige :-D Det er så til gengæld mit eneste sydeuropæiske sprog. Hvilke kan du?

Italiensk og fransk især.
0
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 284
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2348

Indlægaf Pjeps » 9. sep 2015, 10:50

At jeg vågnede op til besked på Fb om at jeg har vundet et gavekort på 200 kr til En boghandler juhuuuuu, man kan altså vinde på Fb :D
4
:ninja:
Brugeravatar
Whoosh
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2956

Indlægaf Whoosh » 9. sep 2015, 15:04

Jeg får nyt komfur på mandag. :banan:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1102
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9942

Indlægaf 2SHY » 9. sep 2015, 15:11

Min bedste veninde kommer til film hygge på fredag :banan:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 9. sep 2015, 19:20

ManicNinja skrev:
Ballademager skrev:
ManicNinja skrev:

Italiensk og fransk især.

Sejt, at du kan fransk. Synes, at fransk er mega svært. Kan godt forstå enkelte ord på skrift, men udtalen tør jeg slet ikke prøve på.
0

I won't let it die
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
Whoosh
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2956

Indlægaf Whoosh » 9. sep 2015, 22:42

At der midt i alt kaosset i det mindste var en familie, som blev genforenet.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... ar/5724788

Lad være med at læse kommentarerne.
De giver akut tyndskid.

Billede
3

Tilbage til "Generelt"