Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1445

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Badesandalen » 17. mar 2016, 19:19

Jeg besøgte min mor i dag, hvilket altid er hyggeligt. Udover det gik vi en lang tur så jeg kunne se Bitten Clausens grav, og hold da op, hvor var der mange blomster. Jeg havde regnet med at Kongehuset ville sende en krans, men jeg blev noget overrasket over at se 5. Det gør mig lidt glad.
2
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4092

Indlægaf Viskelæder » 17. mar 2016, 19:39

Jeg oplevede noget hårdt i forbindelse med arbejde, men min ene leder tog rigtig godt hånd om det/mig. Så blev en træls oplevelse vendt til noget positivt. Det var egentligt en god oplevelse.
5
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5915

Indlægaf LadyFox » 17. mar 2016, 20:40

Jeg har cyklet en tur i Nørrebroparken sammen med en veninde og spist kage og drukket chai latte og sludret helt vildt om både fortid, nutid og fremtid. Jeg er så glad for at have hende i mit liv, og have hende i Danmark igen :)
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4227

Indlægaf Flora » 17. mar 2016, 21:33

Solskin :sol:
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8440

Indlægaf 2SHY » 18. mar 2016, 07:33

Kvarterets gæster fra sidste år er vendt tilbage :lun: Sidste år blev ællingerne vist udklækket ved en af vores naboer længere nede af vejen :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Badesandalen

Indlægaf Badesandalen » 18. mar 2016, 08:25

2SHY skrev:Kvarterets gæster fra sidste år er vendt tilbage :lun: Sidste år blev ællingerne vist udklækket ved en af vores naboer længere nede af vejen :lun:

Årh! :dåne: Hvor er du heldig! De ænder der plejede at bo her har ikke været tilbage i et par år. :(
2
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 18. mar 2016, 08:37

Badesandalen skrev:
2SHY skrev:Kvarterets gæster fra sidste år er vendt tilbage :lun: Sidste år blev ællingerne vist udklækket ved en af vores naboer længere nede af vejen :lun:

Årh! :dåne: Hvor er du heldig! De ænder der plejede at bo her har ikke været tilbage i et par år. :(

De er bare så søde og hyggelige :lun: De kom her jævnligt og spiste af det brød fuglene fik vippet ned fra foderbrættet og de var fuldstændig ligeglade med om vi var der eller ej. Sidste år kom de forbi i 30 cm afstand mens min bror skiftede dæk i vores indkørsel :lol:

Det var i øvrigt samme tidspunkt sidste år de dukkede op, så det er virkelig hyggeligt :lun: Men hold fast de er hurtige! Før man har set sig om er de væk hvis man går fra det ene vindue til det andet :lol:
2

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Badesandalen

Indlægaf Badesandalen » 18. mar 2016, 09:30

2SHY skrev:De er bare så søde og hyggelige :lun: De kom her jævnligt og spiste af det brød fuglene fik vippet ned fra foderbrættet og de var fuldstændig ligeglade med om vi var der eller ej. Sidste år kom de forbi i 30 cm afstand mens min bror skiftede dæk i vores indkørsel :lol:

Det var i øvrigt samme tidspunkt sidste år de dukkede op, så det er virkelig hyggeligt :lun: Men hold fast de er hurtige! Før man har set sig om er de væk hvis man går fra det ene vindue til det andet :lol:

Det er SÅ hyggeligt. Jeg er lidt misundelig på dig lige nu, især fordi de lyder som om de er rimelig tamme. Andefaren i vores par sov altid med det ene øje åbent, og hvis man kom lidt for tæt på vækkede han andemor og skyndte hende væk. Ret smart af dem altid at lægge sig tæt på hoveddøren så. :stoned:
1
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5862

Indlægaf Smiling_Goat » 18. mar 2016, 09:36

Invitation til jobsamtale et sted jeg rigtig gerne vil være. Jeg er blevet færdig med en eksamensopgave, som er blevet hæderlig og min kæreste kommer og holder påske-/flytteferie med mig senere i dag og hele næste uge.

Jeg er endda blevet færdig med opgaven så tidligt, at jeg sagtens kan nå at gøre rent, vaske tøj og bage i dag.

Everything is awesome
5
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 18. mar 2016, 11:23

Badesandalen skrev:
2SHY skrev:De er bare så søde og hyggelige :lun: De kom her jævnligt og spiste af det brød fuglene fik vippet ned fra foderbrættet og de var fuldstændig ligeglade med om vi var der eller ej. Sidste år kom de forbi i 30 cm afstand mens min bror skiftede dæk i vores indkørsel :lol:

Det er SÅ hyggeligt. Jeg er lidt misundelig på dig lige nu, især fordi de lyder som om de er rimelig tamme. Andefaren i vores par sov altid med det ene øje åbent, og hvis man kom lidt for tæt på vækkede han andemor og skyndte hende væk. Ret smart af dem altid at lægge sig tæt på hoveddøren så. :stoned:

Super smart sted at plante sig ja :lol:

Jeg prøvede at sige rap rap til dem sidste år... Og så svarede de! :lol: Her er lidt fra sidste år :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9

Brugeravatar
Badesandalen

Indlægaf Badesandalen » 18. mar 2016, 11:52

2SHY skrev:Super smart sted at plante sig ja :lol:

Jeg prøvede at sige rap rap til dem sidste år... Og så svarede de! :lol: Her er lidt fra sidste år :lun:

Ååårrhhh... :lun:

Hvis det ikke var helt gennemsigtigt tydeligt, så elsker jeg ænder. :D
3
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9135

Indlægaf Fru Sunshine » 18. mar 2016, 16:32

Jeg spillede slet ikke forkert til min første morgensang på ny skole, og jeg har påskeferie :lun:
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3448

Indlægaf Ballademager » 18. mar 2016, 16:39

To små ting: Det var ikke længere mørkt, da jeh stod op, og fuglene kvidrede i vilden sky, da jeg var på vej i fitness kl. 6. Troede aldrig, at det skulle blive forår :lun:
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 18. mar 2016, 16:45

At katten ikke kastede op direkte ned i min sko, men ramte få mm forkert :-D
6
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Badesandalen

Indlægaf Badesandalen » 18. mar 2016, 16:54

Pussikat82 skrev:At katten ikke kastede op direkte ned i min sko, men ramte få mm forkert :-D

Der skal ikke meget til. :lol:
0
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Tilbage til "Generelt"