Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3509

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ballademager » 9. sep 2015, 08:50

ManicNinja skrev:
Ballademager skrev:En lang eftermiddag med min mexicanske veninde. Vi drak kaffe og sludrede om alt mellem himmel og jord, og endte med at spise aftensmad også. Det var SÅ fedt endelig at snakke spansk i længere tid igen :lun:

Årh spansk :love: Har jeg i mange år gerne villet kunne - kan ret meget inden for sydeuropæiske sprog. Men af en eller anden mærkelig grund blev det aldrig til spansk. Er lidt misundelig på dig. :genert:

Jeg elsker det, og har brugt meget krudt på at holde det ved lige :-D Det er så til gengæld mit eneste sydeuropæiske sprog. Hvilke kan du?
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 574
Likede indlæg: 5096

Indlægaf ManicNinja » 9. sep 2015, 09:01

Ballademager skrev:
ManicNinja skrev:
Ballademager skrev:En lang eftermiddag med min mexicanske veninde. Vi drak kaffe og sludrede om alt mellem himmel og jord, og endte med at spise aftensmad også. Det var SÅ fedt endelig at snakke spansk i længere tid igen :lun:

Årh spansk :love: Har jeg i mange år gerne villet kunne - kan ret meget inden for sydeuropæiske sprog. Men af en eller anden mærkelig grund blev det aldrig til spansk. Er lidt misundelig på dig. :genert:

Jeg elsker det, og har brugt meget krudt på at holde det ved lige :-D Det er så til gengæld mit eneste sydeuropæiske sprog. Hvilke kan du?

Italiensk og fransk især.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2101

Indlægaf Pjeps » 9. sep 2015, 10:50

At jeg vågnede op til besked på Fb om at jeg har vundet et gavekort på 200 kr til En boghandler juhuuuuu, man kan altså vinde på Fb :D
4
:ninja:
Rakel
Kort karma: 420
Likede indlæg: 3108

Indlægaf Rakel » 9. sep 2015, 11:07

En time hos fysioterapeuten.
1
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 9. sep 2015, 15:04

Jeg får nyt komfur på mandag. :banan:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8507

Indlægaf 2SHY » 9. sep 2015, 15:11

Min bedste veninde kommer til film hygge på fredag :banan:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3509

Indlægaf Ballademager » 9. sep 2015, 19:20

ManicNinja skrev:
Ballademager skrev:
ManicNinja skrev:

Italiensk og fransk især.

Sejt, at du kan fransk. Synes, at fransk er mega svært. Kan godt forstå enkelte ord på skrift, men udtalen tør jeg slet ikke prøve på.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 9. sep 2015, 22:42

At der midt i alt kaosset i det mindste var en familie, som blev genforenet.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... ar/5724788

Lad være med at læse kommentarerne.
De giver akut tyndskid.

Billede
3
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 613
Likede indlæg: 3420

Indlægaf FruDulle » 10. sep 2015, 11:11

At der ikke er larm i Yangon og at folk ikke dytter i en uendelighed id enes biler.
0
Whatever
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 10. sep 2015, 11:23

At jeg har fået ryddet lidt op, støvsuget og tørret gulvet over, vasket og pudset vinduet, vasket kattens tæpper og puder og vasket mine egne dyner og sengetøj :gogo:
2

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 10. sep 2015, 20:11

Første arbejdsdag efter en ferie der endte med at være flere uger længere end meningen var. Hold du k*ft det var dejligt at komme tilbage. Jeg elsker seriøst det sted :blomst: .

Det var allerede godt inden jeg mødte på arbejdet. Da jeg var på vej ned til bussen, spottede jeg et par orange bukser, som kun en har og allerede der var min dag reddet. Det var en kammerat der i årevis har lidt af hel massiv angst for at skulle ud af hjemmet, men det sidste år/halvandet har han udviklet sig mere og mere, meget små skridt, men de er tydelige. Han var da gået til købmanden, tror i de 2,5 år jeg har kendt ham at han har været ved købmanden 3 gange, den i dag iberegnet. Så han fik et kæmpekram og et stort smækkys på kinden inden jeg storsmilende og glad på hans vegne bevægede mig videre ned mod busstoppestedet,
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 11. sep 2015, 09:00

At jeg kan høre at den Barnets Bog jeg gav til en bekendt for snart 4 år siden rent faktisk bruger den :lun:
0

Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2274

Indlægaf Zombie » 11. sep 2015, 09:25

Min kæreste og jeg havde en mindre uoverensstemmelse i går, men faldt begge i søvn inden vi havde fået snakket ud om det. I morges på vej i skole kom han da lige forbi, bare for at få et kys. Så tror jeg på, alt nok skal blive godt. :)
0
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 607

Indlægaf In_your_eyes » 11. sep 2015, 12:40

At jeg er blevet frikendt for systemisk mastocytose, som kan lave en masse ballade i knogler og tarm, puha jeg er lettet.

Og sp fik jeg det sødeste smil fra den søde slagter i min Føtex, faktisk var det ret tydeligt at han blev glad for at se mig, for han gik med neutralt ansigt igennem butikken lige ind til han fik øje på mig så lyste han op i et stort smil. Han er bare uuung, meget ung... :genert: :genert:
5
:pompom:
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 11. sep 2015, 12:54

At min søn er blevet rask, og at jeg arbejder hjemmefra i dag med ham, så jeg har fået tumlet og stillet min hudsult. Kæft, jeg savner den lille prut når jeg ikke ser ham mere end en halv time om dagen
1
All Adventurous women do

Tilbage til "Generelt"