Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 888
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 8553

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 24. mar 2016, 16:23

Det har bare været en dejlig dag :)
Jeg kom op i fornuftig tid (kl 8) og fik spist en langsom hyggemorgenmad med udsigt nedover et solbeskinnet søområde. Så gik jeg i gang med at vaske vinduer og døre udvendigt, derefter fik havemøblerne en omgang afvask (det var i den grad tiltrængt!) og det lykkes mig også at få krattet lidt i haven uden at lave alt for mange ulykker :-p
Så en god frokost, derefter blev vinduer pudset indvendigt og jeg fik støvsuget hele hytten. Så fik jeg betalt regninger ( :ad!: ) og så kom mine forældre for at hjælpe med lidt praktisk el-arbejde - eller ja, det gjorde min far. Jeg nøjedes med at skifte pærer i et par lamper :D - da de tog afsted gik jeg i bad og derefter fik jeg badeværelset gjort i stand, ryddet op i skabe mv.
Nu har jeg pyntet lidt til påske og skal bare slappe af resten af dagen/aftenen.
6
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 695
Likede indlæg: 5666

Indlægaf ManicNinja » 24. mar 2016, 17:22

Daine skrev:Det har bare været en dejlig dag :)
Jeg kom op i fornuftig tid (kl 8) og fik spist en langsom hyggemorgenmad med udsigt nedover et solbeskinnet søområde. Så gik jeg i gang med at vaske vinduer og døre udvendigt, derefter fik havemøblerne en omgang afvask (det var i den grad tiltrængt!) og det lykkes mig også at få krattet lidt i haven uden at lave alt for mange ulykker :-p
Så en god frokost, derefter blev vinduer pudset indvendigt og jeg fik støvsuget hele hytten. Så fik jeg betalt regninger ( :ad!: ) og så kom mine forældre for at hjælpe med lidt praktisk el-arbejde - eller ja, det gjorde min far. Jeg nøjedes med at skifte pærer i et par lamper :D - da de tog afsted gik jeg i bad og derefter fik jeg badeværelset gjort i stand, ryddet op i skabe mv.
Nu har jeg pyntet lidt til påske og skal bare slappe af resten af dagen/aftenen.

:8: Wauw - kan man hyre dig?
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 318
Likede indlæg: 3288

Indlægaf Pandesteg » 24. mar 2016, 17:29

Hyggeligt besøg af min familie. Nu ligger mit lille pelsede feriebarn og bobler inde i sengen - skal passe ham den næste uge :love:
2
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 296
Likede indlæg: 3589

Indlægaf Skralde » 24. mar 2016, 17:35

Udendørs påskehygge med min højt-elskede familie :love:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 888
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 8553

Indlægaf Daine » 24. mar 2016, 17:38

ManicNinja skrev:
Daine skrev:Det har bare været en dejlig dag :)

:8: Wauw - kan man hyre dig?

Nej, men tak for forespørgslen :lol:
Det hele med huset er så nyt, så alt er sjovt lige nu - det benytter jeg mig af :D
3
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 22
Likede indlæg: 361

Indlægaf Alphilia » 24. mar 2016, 17:43

Godt selskab, frisk luft, bagning
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1110
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10467

Indlægaf Fru Sunshine » 24. mar 2016, 19:15

Lammekølle :savl:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 408
Likede indlæg: 3904

Indlægaf Sophaya » 24. mar 2016, 19:18

Gode venner. Jeg er evigt taknemmelig.
0
x
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 618
Likede indlæg: 5109

Indlægaf Rapfisk » 24. mar 2016, 20:47

En artikel i Euroman. Det er en samling af interviews med fem personer, som havde terrorangrebet i København tæt inde på livet. Særligt denne passage med Usman Iftikhar, der bor i Mjølnerparken:

"Jeg startede i ottende efter sommerferien [på en dansk privatskole; faren flyttede ham fra den lokale Rådmandsgade Skole]. Alle snakkede om, at der skulle være gallafest. "Glæd dig. Vi får flødekartofler". Jeg anede ikke, hvad de snakkede om. Der var pyntet op i gymnastiksalen. Rektor holdt tale, og så var der middag. "Nu skal du smage flødekartofler", sagde de andre. Jeg var helt vildt opsat på det. Og så så jeg fadet. "Det er bare kartofler med mælk?". De sagde bare: "Vent, til du smager det". Jeg tog en bid ... "Wow, bro! Jeg skal ikke have kylling, jeg skal kun have flødekartofler". Det var mit første rigtige møde med Danmark."
3
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 227
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4972

Indlægaf decibell » 24. mar 2016, 20:53

Jeg havde aldrig troet, jeg skulle sige det: Men at se min mor lave sin første statusopdatering på Facebook, endda med billede. :D Det er ellers for nogen sikkert noget, de frygter at se deres mor gøre, men her betyder det, at hun har foretaget et kvantespring. Hun har tilbage i december fået købt en tablet, men har ikke turdet prøve den, og så sad vi i dag til påskefrokost og viste hende, hvordan den virkede. Hun fik prøvet både E-boks, netbank og Facebook - og nu kan hun følge med på min datters blog. Det var altså rart at se, for hun er 77 år og enormt teknisk forskrækket (nærmest handicappet). Men miraklernes tider er ikke forbi. Hun var selv pavestolt. :P
9
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1013

Indlægaf Sjo » 24. mar 2016, 21:16

:love: Min søster har været på besøg så jeg har fået kys og knus af den ældste niece på 5 år og er blevet savlet på af den yngste niece på 5 måneder. Jeg gad ikke selv at have en baby, men hvor er hun bare blød at røre ved og så dufter hun så fint af baby. :love:
2
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 962
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 24. mar 2016, 22:09

At jeg har fået lavet et nyt design på bloggen helt selv. Har måttet lave en del kode for at få det hele til at fungere, som jeg gerne vil have det, så jeg synes ærlig talt, jeg er noget sej :-D
9
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 324
Likede indlæg: 2470

Indlægaf Mulan » 24. mar 2016, 22:34

At jeg fik gået en tur på 20km uden musik, i godt tempo og derved aftjente min store vaffelis fra tidligere.
Billede
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 324
Likede indlæg: 2470

Indlægaf Mulan » 24. mar 2016, 22:54

søde grønne kort XD
- sejhedsniveau opvejer ondt-i-balleroglårniveau pt
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 169
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 2303

Indlægaf Purple Haze » 24. mar 2016, 23:04

Gå i seng Mulle, du skal tidligt op og transkribere! ;)
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Generelt"